Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin laittaa esikoisen tarhaan vaikka olen kotiäitinä...

Vierailija
29.11.2007 |

En yksinkertaisesti jaksa enää katsoa/kuunnella päivästä toiseen jatkuvaa vinkumista, kuopuksen kiusaamista ym. Tietääkö kukaan mitään näistä kuvioista? Olen siis kotona kotihoidontuella, kuopus 2v, esikoinen 5v. Jotain puolipäiväpaikkaa 3xvk ajattelin läheisestä kunnan päiväkodista. Miten maksut menee? Saako hoitoon jotain tukea?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka on kotirouva ja viettää lastensa kanssa aikaa 9h per päivä tai nainen joka on sen 8h + työmatkat poissa, kumpi on parempi äiti? Minulla ei ole ongelmia kun lapset ovat sairaita vaan voin aina hoitaa lapseni, voin viedä lapset harrastuksiin, auttaa läksyissä ja olla kotona kun lapset saapuvat koulusta. No mitä mieltä olet olenko parempi äiti kuin esim sinä? Tiedän että olen ja minua ei todellakaan haittaa kutsutko sinä minua kotirouvaksi vai joksikin muuksi. Olen äiti ja olen kotona ja teen kaiken perheeni eteen ja se riittää minulle. Homma itsellesi mies joka antaa sinukin hoitaa lapsesi kunnolla ettei tarvitse tulla av:lle itkemään kun lapsistasi tulee rikollisia

Vierailija
42/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit ole kotiäiteja vaan kotirouvia! Useinhan ne kerhotkin kestää sen n. 3h joten varokaa kotiäidit muututte pian inhoittaviksi kotirouviksi av:n mukaan. Luoja mikä idiootti oletkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi eivät ole kotona, et voi olla kotiäiti, olet kotirouva. Piste.

Vierailija
44/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tarvitsette jotain muuta apua kuin päiväkodin. Eihän se ole ratkaisu, että esikoinen menee " säilöön" ylikuormitettuun päiväkotiin, jossa hänelle ei ole aikaa. Häiriökäyttäytyminen siirtyy vain kotoa muualle. Suosittelen, että otat yhteyttä perheneuvolaan.

Vierailija
45/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kotirouva kuin kaltaisesi idiootti. En voi kuvitellakkaan et olisit korkeassa virassa tai ylipäätään tekisit mitään missä tarvitaan loogista ajattelukykyä! Sulla viiraa ihan oikeasti päässä.

Vierailija
46/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on taas vastausten tasolta idiootein ketju pitkään aikaan!

Ehkä en tavoita sinua enää, itse ainakin pahoitin mieleni puolestasi!

Mutta asiaan: kunta on VELVOLLINEN järjestämään teille haluamasi paikan 4kk sisällä hakemuksen jättämisestä.

Eli, jos haluat puolipäiväpaikan, sinun on myös se SAATAVA!

Näin toimii subjektiivinen päivähoito-oikeus.

Vierailija
47/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin vain että jos et hoida lapsia kotona, et voi olla kotiäiti. Se " äiti" -osuus kun vaatii ne lapset. Terminologiaa. Jos olet kotona ilman lapsia, täyttyy se " koti" -osuus, olet KOTIrouva.

44

Vierailija
48/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi arvottaa toisia ihmisiä varakkuuden, ammatin ja yhteiskunnallisen aseman perusteella? Onko roskakuskilla huonommat arvot kuin ekonomilla? Onko miljonääri parempi äiti kuin köyhä yh opiskelijaäiti? Miten joku toinen olisi mukamas parempi äiti kuin joku toinen? eri asia jos lyö tai laiminlyö lastaan. Minä ainakin valitsin mieheni rakkauden perusteella, en rahallisuuden perusteella. Ja lapsia kasvatetaan rakkaudella ei rahalla. Säälin sinua, todellakin, jos asiasi ovat tuolla tolalla.

Vierailija
49/49 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päiväkotiin!!!!