Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HuutoNet: Järjettömiä hintoja käytetyistä LEGOISTA!

Vierailija
29.11.2007 |

Olen usein ihmetellyt, miksi ihmiset maksavat legoista lähes mitä tahansa. Olen myös laskenut, että yleensä tulisi edullisemmaksi ostaa ko. tuotteet uutena kaupasta - varsinkin peruslegoja tai duploja saa usein tarjouksesta, mutta myös muita sarjoja.

En käsitä... ainoa selitys on, että asuu keskellä ei mitään eikä pysty ostamaan ko. tuotteita kaupasta. Muussa tapauksessa ei ole mitään järkeä koko touhussa!

Ja läheskään aina ei ole kyse siitä, että myyjällä olisi korkea lähtöhinta, vaan huutajat nostavat hintaa ihan oma-aloitteisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttäviä hintoja ihmiset maksaa.

Oikeasti joillakin 9.90 ¿ maksava pakkaus ja joku huutanut siitä 11 ¿.

Vierailija
2/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa varmaan iskee ihmisiin joku pakkomielle tai ostohysteria. Siellä esim. sellaisista enkelijouluvaloista oli joku huutanut 21 euroa (ja kauppa jatkui vielä pari päivää). Itse juuri katselin samoja enkelivaloja Halpa-Hallissa hintaan 8,90 ¿... (siis uutena ja TAKUUN kanssa). Ja muumitietokonetta huudettiin reippaasti yli 40:n euron (+ pk:t), vaikka uuden saa kaupasta (kahden vuoden takuulla) alle tuon.

Ei tajua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkuisista osista maksetaan maltaita, kun on merkki brio. Biltemasta saa edullisesti samanlaisia osia, eikä meillä ainakaan laatueroa huomannut.

Vierailija
4/4 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus.

Joillakin ongelmakohta on alkoholi, toisilla tupakka, osalla seksi jne. Joillakin se on tuo huutokaupan aikaansaama hurmio.