*~~*SyysSISSIT loppuviikkoon*~~*
En löytänyt pinoa, jotes se tässä...eikun kielen kannat auki leidit!
Kommentit (40)
Joo siis jos sitten näyttää siltä että tarvitsen masennuslääkkeitä niin aloitan ne!Mutta nyt ei liene kumma että on tosi paska fiilis kun o niin monta TÄYSIN unetonta yötä takana.Aadakaan ei nyt ole viimeaikoina hyvin nukkunut vaan pätkittäin ja nukahtaakin vasta seuraavan vrk:n puolella.Tekee hampaita,kuten aiemmatkin lapeni jo varhaisessa vaiheessa mutta ulos ne on putkahtanut vasta 6kk ja 7kk ikäisenä.Kuola valuu aadalla ja lutkuttaa ihan kaikkea mikä suun eteen menee.Ei kuitenkaan kitise tai itke edelleenkään kuin ehkä 1h vuorokaudessa kunhan vain pitää seuraa,hymyilee ja juttelee oli kello sitten 12.00 tai 24.00,sama se hänelle.
Tänään ei ole nukkunut päiväunia lainkaan;((okei toi neuvolakin oli mukana sotkemassa päivää mutta normaalisti olisi ollut päikkäreillä 1 1/" 2 h ennen neuvolaa mutta tänään torkahti pariksi kymmeneksi minuutiksi.Onneksi on viikonloppu alkamassa!!!!!
Mies on ollut nyt aadan kanssa kun tuli sieltä työreissulta ke mutta viime yönä ei kelvannutkaan pullo ollenkaan joten tuli hakee mut sitten syöttelemään ja olin juuri niillä rajoilla 2.00 että voisin jopa nukahtaa,aaaggrg.No mutta onneksi mulla on täällä apua.Aada on ihan isin tyttö ja pärjäävät mainiosti keskenään,äitini auttaa ja kuten olen monet kerrat kertonutkin niin mun 7v tyttö ei muuta tekisikään olisi vauvan kanssa ja huomaa että Aadakin on ihan rakastunut siskoonsa,tulee heille läheinen suhde:)
Neuvolasta vielä.Mun neuvola täti on kyllä ihana ihminen.Nytkin oltaisiin voitu olla siellä vaikka kuinka pitkään juttelemassa.Antoi mulle neuvolapsykologin nron että voin halutessani varata aikaa ja hetihän hälle soittelin mutta tavattavissa vasta ma joten silloin uusi yritys.
Ei oo totta taas ähistään vaunuissa..
Tuun vaikka illalla sitten takas kun mieskin on kotona,jos vaan jaksan.
Rakkausvauva: nyt on tosiaan tärkeintä, että saat nukuttua. Älä mieti turhaan siitä pidemmälle. Eiköhän tuo uni jo tuo helpotusta elämääsi. Tsemppiä!!!
Kaikille uusille/taustailijoille: tervetuloa vaan keskustelemaan ja kommentoimaan juttuja! Ei tämä ole mikään " suljettu poppoo" !
Minäkin muuten välillä olen miettinyt, mitä sparvenille/pikkuvarpuselle kuuluu? Eli jos käyt lukemassa, mitä kuuluu?
Täällä ei mitään ihmeitä. Synttäreitä juhlittu (tuttujen) ja kovasti ulkoiltu. Taas ihanasti vähän lunta ja pakkasta. Neiti nukkuu vaihtelevasti ja tuli mullakin mieleen, että hampaita vois tehdä, kun selvästi välillä jokin vaivaa ja unia pätkii. Kuolaa ja nyrkkejä järsii kovin. Ja esikoiselle eka hammas puhkes 3-kuisena!
Mukavaa perjantai-iltaa. Meillä uunilohta ja lasi viiniä odotettavissa. Nam!
Mitäs kewa, sulle kuuluu?
apinaemo ja oona 0709
Rakkausvauva, annan sinulle voimahalituksen sinne! Tärkeintä tosiaan olis että saisit nyt unta ja unta. Sain itsekin viime yönä tuntea mitä on kun uni ei tule - 3.30 katsoin viimeisen kerran kelloa ja 7 soi jo kello :( Jos tuollaisia öitä olisi useampi, sekoaisin. Voimia myös Risellalle ja muillekkin joilla vauvat valvottavat!
Ristiäisiin olis vielä kaksi yötä ja mua jännittää ;) Het kun pikku tyttöä jouluna. Kävin vielä viime hetken hankintoja tekemässä äsken, miehelle kraka ja mulle tunika. Ksstemekosta puuttuu vielä rusetit, huomenna siivoukset ja pöytäliinojen silitys. Mites Typykällä ja Unikolla on hommat hanskassa?
Taidan syöttää neidin tässä välissä ja katson salkkarit. Palaan sunnuntaina nimen merkeissä astialle. Dumle ja Hilla 2kk toivottavat rauhallista viikonloppua!
Kaveriporukan pikkujoulut jäivät siis väliin ja täällä kotona kynttilöiden ja takkatulen keskellä naatiskellaan. Mies kokkaa parhaillaan, Olivia on pikku ilta nokosillaan, keskimmäinen loikoilee mukavasti sohvalla, esikoinen lautailemassa (kohta kotona...) ja mamma karkasi pikaisesti tänne teitä moikkaamaan.
Rakkausvauva, olen täysin samaa mieltä kun muutkin. Nyt on tärkeintä, että saat nukuttua vaikka sitten unilääkkeiden avulla. Suotta pelkäät, että jäät niistä riippuvaiseksi. Kuitenkaan et ole aikeissa niitä syödä kuukausi/vuosi tolkulla joten huoli on turha. Hyvin harva jää niihin koukkuun, kun käyttö suht lyhytaikaista (kuitenkin jopa useita viikkoja) ja kun lääke on kuitenkin alunperin aloitettu oikeaan vaivaan, joten ei hätää. Jos jotakin ongelmaa sen suhteen ilmenisi (jota en usko), niin pikku hiljaa annosta pienentämällä tilanne normalisoituu ja myös siihen on apua saatavilla. Nyt vain asiat tärkeysjärjestykseen! Tsemppiä, voimia, jaksuja! Ja iso iso hali!!!
Meidän tinttarallalla oli viime yö myös vaikea. Nyt olen aivan varma, että rokotukset ovat aiheuttaneet tytölle ylimääräistä ärtymystä ja hankalaa oloa. Tyttö itkeskeli, tassuhoitoa ja syliä tarjoilin vuoron perään. Kolmen aikaan otin tytön meidän keskelle, olo ei juuri siitä helpottunut. Nukahti viimein, mutta aamustakin edelleen kovin kränäinen, äidin syli ainut hyvä paikka. Runsaat pulauttelut alkoivat jo eilen illalla ja ovat jatkuneet tämän päivän. Tämä tod.näk Rota-rokotteen vaikutusta. Harmitti, että en älynnyt mainita th:lle, että oltaisiin annettu rota-rokote nyt ja pistos vasta 4kk neuvolassa. Tyhmä minä. Tänään on sitten muakin väsyttänyt ja olettekin te muut mammat huonosti nukkuvine Sisseineen olleet todella paljon mielessä. Kyllä väitän, että olette oikeasti todella sitkeitä ja mahtavia naisia joka ikinen. Mulle ihan toi yksi huono yö tuntuu olevan liikaa. Onneksi pikkuinen nukkui hyvät päikkärit tänään ja mammakin pääsi karkaamaan kampaajalle, kun anoppi tuli siksi aikaa tänne kotiin " vartioimaan" kultapienen unta.
Uskon, että tämä mamma on aika lailla valmista kauraa, kun tuo punkkupullo avataan ja ensimmäisen lasillisen nautin. Mies lupasi tänä yönä hoitaa Olivian mahdolliset syötöt ja huonot fiilarit, jos niitä vielä ilmenee.
Jaahas, pikku nokoset ovat nyt ohi...
Voikaa kaikki hyvin ja uudelle mammalle tervetuloa joukkoon!
Haikarapolska kera perheen
Rakkausvauvalle iso hali ja paljon jaksamista! Ja oikein kauniita unia!! Ihan takuulla pääset tableteista eroon kun vaan ensin saat taas itsesi kasattua! Muillakin tuntuu nyt olevan vähän kränätystä ja valvomista. Jaksamista ihan kaikille meille!
Meillä on se 3 kk neuvola 20.12 ja silloin sitten annetaan rokotukset. Onkohan meillä sitten edessä joulunakin vielä kränää ja itkeskelyä.. Kuinkahan kauan se rokotteiden mahdollinen haittavaikutus kestää?Rotaa meillä ei nyt ilmeisesti oteta. Ainakaan vielä ei olla asiaa päätetty.
Oikein ihania ristiäisiä Unikolle, Dumlelle ja Typykälle!
Nyt mä lähden pistämään Luksutinta unten maille. Tällä kertaa taidetaan ehtiä ennenkuin herra saa iltahepulinsa, ainakin vielä lattialta kuuluu iloista pulputusta kun isin kanssa siellä touhuaa.
Kivaa viikonloppua kaikille!!
Colis ja Luka 200907
Aada nyt toistaiseksi ainakin nukkuu mutta enpä vielä menisi liputtamaan etteikö herää...
Annettiin panadolia ihan varmuuden vuoksi kun sai sen rokotteen jos vaikka yöunia helpottaisi.Tosi jännä juttu että viime yönä halusi vain rintaa ja nyt kun meni nukkuu niin toisesta tissistä hetken söi ja sitten ei millään huolinut kuin pulloa josta vetäsi 80ml.Toivottavasti yölläkin kelpaa pullo!!
Nää illat on nyt menny ihan vaan tyttöä nukutellessa eikä meillä ole miehen kanssa ollut yhteistä hetkeä sitten maanantain joten toivottavasti voitaisiin tänään olla hetki lähekkäin ja jutella viikon tapahtumat(mulla noi tapahtumat ei kyllä ole järin kummoiset,aada käyttäytyi niin ja sitten näin ja sitten luin lehden:),mutta näinhän tää kotiäidin elämä vaan menee.
Mulle olisi hurjan tärkeätä päästä keskustelemaan kuitenkin ihan joka päivä siitä miten on päivä mennyt ja mitä kuuluu itselle ja toiselle,edes pieni hetki ja yritetään kerran viikossa myös keskustella laajemmin.Tämä lienee molemmin puolisen rakkauden ja läheisyyden ohella niitä todella tärkeitä juttuja joilla suhde pysyy hyvänä niin vauva aikoina kuin muutenkin elämässä.Kun 3 vuotta sitten masennuin huomasin että en ole koskaan kysynyt itseltänä että mitä kuuluu,miten voit?Ja oikeasti ihan säikähdin moista.Silloin olinkin suurten kysymyksien kanssa kamppailemassa ja siinä myös lopetin edellisen parisuhteenkin jossa ei ollut mitään järkeä saati rakkautta moniin vuosiin.Laittelin siis 30 kriisissä elämäni siihen kuntoon josta oli hyvä jatkaa eteenpäin ja tätä päätöstä en ole sekunttiakaan katunut.Nyt siis pidän ensiarvoisen tärkeänä kuunnella itseäni ja parisuhteessa eläessä myös toista...Mistäköhän tääkin oikein lähti..:)
Ensi yön nukun meidän yläkerrassa missä siis kevääseen asti myös äitini asuu.Nyt hän on siskoni luona meidän ekaluokkalaisen kanssa ja tulee vasta huomenna joten ihan rauhassa saan yöni ainakin yrittää nukkua.Musta on nyt tosi luxusta että äitini asuu täällä ja on apuna,mutta myöskin aivan luxusta että keväällä meille paukahtaa taas 75 neliötä lisää tilaa ja kaikille omat huoneet.Meillä on tässä alhaalla 85 neliöö ja 2 makkaria,olkkari,wc,keittiö ja kuisti ja ylhäällä 2 makkaria,olkkari,keittiö ja pieniä sivu" huoneita" kun on harjakatto.Sitten on helpompi mihenkin jäädä välillä kotiin tekemään työpäivää häiriöittä ja elämä muutenkin helpottuu kun ei ole niin ahdasta:)Alimmaisessa kerroksessa on 4 varastohuonetta,pannuhuone,takkahuone ja sauna jossa on myös talon ainoa suihku.Se on hankalaa kun Aadaa kylvettää niin aina pitää mennä alas jossa on viileää ja sauna pitää joka kerta lämmittää mutta meneehän se noinkin,onneksi on sähkö sauna!
Nyt mies tuli ja aletaan katsomaan 2 päivän salkkarit nauhalta.
Mukavaa illan jatkoa.
laitankin teille vielä kuvan meidän rakkausvauvasta.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1291975.jpg
Mistä oot haikarapolska ostanut sen tonttupuvun??
Olivia nukahti vasta nyt, joten minäkin menen...sitä ennen ihan pakko oli tulla kurkistamaan.
Rakkausvauva, tonttupuvun ostin KappAhlista Jumbosta. Itseasiassa silloin, kun meillä oli se Syyssissien kokoontuminen. Colis osti Lukalle samalla reissulla poikatontun puvun.
Muistahan nukkua nyt kun siihen mahdollisuus, jookos. Kivoja ajatuksia parisuhteesta, itsestä ja toisesta huolehtimisesta olit kirjoitellut. Voiko muistaisi itsekin välillä pysähtyä tuollaisten kysymysten ääreen. Huomaan, että arjen pyörityksessä aina välillä unohtuu tuollaiset oikeasti tärkeät asiat.
Nyt kaikille rauhallista yötä, toivokaamme hyviä ja levollisia unia ihan jokaiselle Syyssissille!
Väsynyt Haikarapolska ja uinuva Olivia
Mies hoiti Mikon syötön yöllä, heräsi klo 5 ja nyt sitten heräsi kahdeksalta. Päätin nyt sitten antaa miehen vielä vetää sikeitä, kun olen itse saanut nukkua koko yön putkeen.
Tervetuloa vaan kaikki sieltä taustaltakin mukaan kirjoittelemaan. Tänne mahtuu ajatuksia vaihtelemaan kaikki uudetkin! =)
Tämä viikonloppu ollaankin ihan kolmisin. Eilen illalla kun Miko nukahti, lämmitettiin sauna ja tehtiin katkarapu voileipiä iltapalaksi. Kiva, kun saa välillä todella hoidella tuota parisuhdettakin.
Pikkumies kyllästyy näköjään tuossa lattialla, on siis mentävä..
Eksyin koneelle siirtämään kuvia.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1292657.jpg
Yksi päivä nappasin ikkunasta kuvan..
Ja tässä tänään Mikosta!
http://www.aijaa.com/v.php?i=1292659.jpg
Mutta nytpä taidan lähteä ostamaan äidilleni ja anopille joululahjoja..
Mukavaa päivää kaikille!
Ihania tähtisilmäkuvia. Ja Piiun maisemassa lepää silmä niin kesällä kuin talvellakin.
Uma, älä jätä Vesliä piparipuvussa ilman valvontaa, joku voi haukata vahingossa palasen. Ja Rakkausvauva, toivottavasti Aada ei peri isänsä karvoitusta. ; )
Dumle, mistä ihanat neuleet lapsille? Osaatko tehdä itse noitakin?
Vaan on se uni tärkeä asia ihmiselle niin pienelle kuin isollekin. Ruoka, uni ja juoma. Sillä kai elää jo aika pitkälle.
Sitten omaanapaa. Olin eilen jälkitarkastuksessa ja nyt on sitten kierukka laitettu. Hiukan tiputtelee ja vähän kirpaisi eilen, mutta nyt on ihan jees olo. Meillä on muuten ollut superkiva neuvolalääkäri. Hän on ollut vielä meidän omalääkärimme ja ensi kerran on ollut jotain iloa tästä omalääkärisysteemistä. No, tietenkin hän lähtee seuraaviin töihin ja jättää meidät. nyyh. Tuli hiukan haiku olo eilen kun olin viimeistä kertaa äitiysneuvolassa. Kaikesta sitä haikuileekin. Leukailin lääkärille, että tämän kierukan jälkeen sitten onkin jo vaihdevuosien vuoro. No, ehkä vielä seuraavakin häkkyrä pitää asentaa, mutta sitten voi olla jo mummoaaltoja. Olen minä vaan vanha!
Sitten olen ollut urhea. Olen uskaltanut laittaa pojan nukkumaan ulkounia. Mielestäni en ravaa ihan hirmuisesti häntä katsomassa. Ajattelin että tässä asiassa kuuntelen itseäni ja sitten vasta nukutan häntä ulkona, kun ihan oikeasti uskallan. Nyt hän on siis muutamat unet nukkunut vaunuissaan ja niistä unista tuleekin yleensä pitkät. Kuinka usein te tarkastatte vauvan kun hän on nukkumassa? Mikähän tässä on normaalia?
Nyt siistimään loput keittiöstä. Kohta saamme kummipojan kylään ja esikoisen kummit samalla.
Huomenna sitten hoosiannaa laulamaan ja kuulemaan kirkossa meidän pienen nimi!
Lapset on ihania. Nyt ne leikkii joulukorteilla. Hirmuinen tarina menossa.
terv peikkoäet ja APJ 1.10.07
Sonjakin on taas paremmalla päällä kuin toissa päivänä. Kakan kun sai tehtyä niin on taas niin pirteä ja nauravainen. Pikaseen lueskelin juttujanne...Hyvää loppuviikonloppua kaikille. Pitää alkaa varastosta penkoon jouluvaloja, että mies saa muksujen kans käydä pihaa koristamassa.
Risella, Sonja ja muu katras
ihanat kuvat, piiu! ja ihania pikkusia tonttuja myös! minä menin ja rikkoin meidän kameran!!! että ei tulee kuvia vähän aikaa, rahat vähissä, ei ole varaa uutta ostaa ennen 15pva. Huhhhh! Olis saatu kivoja kuvia, kun leikkasin meidän pikku-ukon myös 0-lle!!!! olenko hullu äiti, kaikki lasten hiukset pois? esikoisella kalju uhman takia ja vauvelilla oli niin vanhan miehen kampaus (pitkä takatukka ja joku ihme pitkä hupsu keskellä päätä) että parempi noin. että meidän perheen miehet siis kaikki samanlaiset (miehellä myös 0-linja)
vauva nukku yöt silti 2-3h pätkissä, yksi yö täällä taas heräili jopa tunnin välein. ja yöunille ei saa häntä nukahtamaan millään. jokulla täällä oli sama ongelma... päivisin huutoa riittä, että tämmöistä vanha menoa edelleen. kahvin voimilla pysyn hereillä.
mies menee pikkujoulua viettämään, lupaili silti mennä sen jälkeen kun esikoinen saatu nukkumaan.
eipä muuta, pää tyhjä.
jaksamista kaikille, kewa ja poika 20092007
Pakko oli tulla laittaa kuva kun löydettiin maalaismarkkinoilta tänään ihgu " pipo" Aaduskalle:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1294092.jpg
Muuten tänään pirteämpi olo kun sain nukuttua viime yönä:)
nyt pitää mennä laittaa sauna päälle että Aada pääsee kylpyyn ja isommat prinsessat saunaan.Äitini katsoo Aadaa että me päästään miehen kanssa kahdestaan pesulle:)
Palailen myöhemmin paremmalla ajalla.
Ja onpa tyttökin niin ihanainen, samoin kuin Miko, Olivia, Unelman neito nimetön, Dumlen molemmat tyttöset sekä Outsan neito ja ihan kaikki sissit!! Ja voi Piiu noita sun näkymiä!!! Kyllä kelpaisi itsellekin tuollainen näkymä!! Ehkä sitten joskus..
Mä päätin toissapäivänä antaa pojalle jo hieman maissivelliä. Hyvin kesti ja poitsu oli tyytyväinen. Annoin sitä myös eilen illalla ja ei se ainakaan heti uniin vaikuttanut. Päinvastoin. Luka heräsi yhden ylimääräisen kerran yöllä ja sillä oli ihan hirmuinen nälkä joka ainoalla heräämisellä. Nälkäkö kasvaa syodessä? No, koitetaan tänään illalla uusiksi vielä että miten käy. Kova on poika muutenkin syömään, mutta huomaan kyllä selvän eron nyt kun en enää väkisin koita imettää.. Poju saa riittävästi ruokaa jolloin niitä raivareita on huomattavasti vähemmän nykyään! Tosin, ollaan me kyl opittu ennakoimaankin huomattavasti paremmin ja pullo lämpiää jo pientä hetkeä aiemmin ennenkuin herra tajuaa että on nälkä.. =).
Oltiin tänään itiksessä ostoksilla ja syömässä ja hienosti meni taas. Jätkä nukkuikin kyllä melkein koko ajan. Ihan " pöytäliina-paikkaan" en ehkä viel Luksua veisi, mutta nuo ostoskeskusten ravintolat kyllä ovat oikein mainioita kun siellä ei sitten pikkuitkukaan haittaa ketään, tosin eipä sitä itkua ainakaan meidän suunnalta tullut.
Koomisia ääniä kuuluu tuolta lattialta, isä " opettaa" poikaansa konttaamaan ja Lukalla on asiaan ilmeisestti todella paljon sanottavaa. Tosin kuulostaa siltä että kohta palaa hihat oppilaalta =).
No niin, kaamea huuto, heh!
Mä taidan liittyä noiden miesten seuraan nauttimaan lauantai-illasta.
Oikein ihanaa ja tunnelmallista joulukuun ekaa päivää kaikille.
Ja nyt loppu miehellä kuulemma keinot, pitänee pelastaa.. =)
Colis ja Luka
Tultiin just saunasta miehen kanssa,onpas nyt puhtoinen ja hyvä olo.
Äitini oli nukuttanut Aadan sillä välin:))Totesi että taitaa olla niin väsyttävää seuraa kun oli heti syliin simahtanut.
Peikkoäet kirjoitteli vauvan tarkastamisesta.Sitä täälläkin harrastetaan muttei todellakaan niin paljon kuin ekan kanssa tai tokan.Päiväunien aikaan kyllä käynkatsomassa ulkona n.30min välein...nyt tulikin tauko,kohta back
Kävin laittaa tytölle tutin suuhun.Joo siitä tarkastamisesta.Kyllähän sitä aina yölläkin kun on hereillä oikein kuuntelee kuuluuko mitään ja jos ei kuulu niin nousen katsomaan.Mutta ulkona kyllä päivisin Aadan nukutan kun siellä raittiissa ilmassa unet maistuu parhaimmilta.
Kirahviinan vauva rupsuttelee,niin täälläkin ja paljon:)Sehän on hyvä että ilmat tulee ulos.Meillä ne paukut välillä myös haisee jonka vuoski lääkärikin pyysi tarkkailemaan joskos olisi jotakin maitoallergiaa niinkuin isällä.Ei kuitenkaan itke että masuun sattuu,onneksi!
Piiulla oli ihania kuvia.Miten oot saanu noin talvisen kuvan vaikka asutaan kuitenkin aika lähekkäin..ihan kuin täällä ei olisi noin talvi:/
Pomppalurinalle,tervetuloa joukkoon mukavaan;)
nyt itkee taas ja mies syö iltapalaa joten taas heipat...
Vilskettä ja vilinää on riittänyt tämän viikon lopun aikana. Eilen oli esikoisen jumppaseuran joulunäytös, jossa tietenkin koko perheen voimin oltiin. Tänään on juhlittu keskimmäisen syntymäpäiviä (11-vuotta). Talo on edelleen täynnä varhaismurkku-daameja. Myös anopin 70-vuotis synttärit pistettiin kasaan tosi lyhyellä varoitusajalla, mies ja esikoinen ovat vielä siellä juhlimassa. Minä ja Olivia olemme kotona talon toisessa päässä ja teinit toisessa, iloinen ryhmä karaoke laulanta kuuluu parhaillaan :).
Unikko, Typykkä ja Dumle viettelevät parhaillaan lastensa kastejuhlaa. Veikkaanpa, että aikamoista helinää ja helskettä on noissa perheissä ollut ainakin ennen varsinaista h-hetkeä. Toivottavasti juhlat ovat sujuneet mukavasti. Kiva on kuulla nimetkin sitten, kun leidit taas palstailee. Ovatkin olleet kuin suuria valtiosalaisuuksia ja alati vaihtuvia :).
Meillä Olivia on rokotuksen jälkeen (paitsi eka yönä) alkanut nyt heräilemään klo 3 syömään...hitsi vie, mä todellakin uskoin, että meillä jo oikeasti nukutaan täydet yöt, mutta höpö höpö. Toinen asia mikä on selvinnyt on, että tyttö ei enää kelpuutakaan pulloa. Iskä yritti tätä iltana eräänä ja eipä kelvannut, joten mamma kutsuttiin jo unten mailta apuun. Harmin paikka, olisi vain pitänyt tarjota sitä pulloa useammin, eikä pitää näin pitkää taukoa. Muuten ei haittaa, mutta käytännössä tarkoittanee sitä, että kovin pitkiä reissuja ilman tyttöä en voi tehdä, niin kauan kuin imetän ja minähän imetän varmastikin niin pitkään kun maito riittää ja tyttö itse päättää luopua tissistä.
Jaahas...nyt meteli on niin päätä huimaava, että tarvitaan aikuisen ystävällistä " ohjausta" . Oliviakin ihmeissään kuuntelee teini mölinää.
Täälläkin jännityksellä odotetaan minkä nimisiä sissejä on tänä viikonloppuna kastettu ;)
Meidänkin neidillä sit viikon päästä on nimi =)
Ihanaa oli tänään herätä kun lunta satanut!! Mut nythän tuo on jo paljon lämmön puolella että tuskin kauaa pysyvät :/
Aamupäivällä oltiin pitkään ulkona, eipä tarvinnut tytöille tekemistä keksiä ;)
Ihana maisemakuva oli piiulla! Ja rakkausvauvan Aadalla tosi ihana hattu :)
Mukavaa oli kuulla kewasta ja voimia sinulle edelleen paljon!!
Ja toivottavasti rakkausvauva olet nyt saanut nukkua! Kyllä tosiaan tuo uni on tärkeää ihmiselle.
Meillä neiti pikkuisen paremmin yöt nukkunu, ehkä noin 2-3 syöttöä ollu.
Olen alkanut epäilemään maidon riittävyyttä!! Mutta neiti ei oikein Nannia pullosta huoli, tietysti sitten kun on oikein kova nälkä! Mutta yleensä kuvio menee niin että neiti syö herättyään toisen tissin ja sitten seurustellaan jonkin aikaa. Seuraavaksi syö toisen. Sit taas seurustellaan ym. juttuja ja vähän ajan päästä alkaa taas kitinä tissille! EIkä nuo syöttövälit mitään hirmu pitkiä ole.. No, katsellaan miten käy!!
Esikoisella taas kova yskä :( Inhottava katsoa kun toinen kakoo niin et hyvä ettei oksenna!! Ensi yönä siis luvassa heräilyä hänen suunnalta..
Huomann taas maanantai. Kyllä nämä viikot menee nopeasti! =)
Mutta poistun takavasemmalle.
Nimi uutisia odotellen,
outs@ ja tyttönen :)
Tai kuitenkin. Nimen siis sai neitonen hetki sitten ja Menni Hilla Mimosa siitä tuli. Päivä on sujunut erittäinkin hyvin, ottaen huomioon että tyty ei nukkunut kuin vaivaisen tunnin ennen kastetoimitusta (klo 13)! (Jännitti sekin ;) Nukahti onneksemme(!) kuitenkin kastemekkoa pukiessa ja kuorsasi :P koko toimituksen ajan, vettä kun sai päähän vähän murahteli ;)
Kuvien oton ajan oli tyytyväinen, sitten jo syötinkin ja laitoin vaunuihin unille. Heräili juuri kun vieraat oli lähtenyt. Anopista oli kattauksessa ja emännöinnissä suuri apu! Ilman häntä olis varmaan jäänyt vieraat ilman kahviakin ;)
Laitan muutaman kuvan tästä päivästä, varsinaisesta kastemekosta me otetaan vasta huomenna kuvia, alkoi jo hermostumaan tänään niin kuvattavana olemiseen..
Menni juhlavaatteissaan: http://kuvablogi.com/nayta/791110/
Kastepöytä (huonoja kuvia tuli näistä): http://kuvablogi.com/nayta/791111/
Yritettiin myös lahjaksi saadusta sormuksesta ottaa kuvaa, äitikin taustalla pälyilee ;) http://kuvablogi.com/nayta/791112/
Mutta nyt huuto yltyy, tissiä suuhun ja huomenna paremmalla ajalla palataan! Dumle ja Menni 2kk
Nyt vain nukahtamislääkkeet kehiin. Niistä pääset aikanaan eroon. Nyt on tärkeä katkaista nukkumattomuuden kierre. Voi kun voisin olla nukkumatti ja heitellä vähän unihiekkaa silmiisi. Tsemppiä.
terv peikkoäet