Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia YOTUEL:ista?

Vierailija
29.11.2007 |

Kannattaako hassata rahojaan, valkenevatko hampaat sen kummemmin? Entä mitä tuotetta suosittelisit, ihan sitä hammastahnaa, valkaisupuikkoa vai sitä geeliä(tms.?).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuitenkaan niin älyttömän hengentärkeä juttu. Noita apteekin tuotteita voisin koittaa, ja jättää sikseen jos ei toimi.

Vierailija
2/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla hampaita alkaa myös vihloa pahasti valkaisun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muiden kellertävät (puhtaat) hampaat häiritse, enemmän pistää silmään jenkkityyppiset kirkkaanvalkeat hampaat.

Vierailija
4/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vihloi aivan tautisesti hampaita noin pari päivää valkaisun jälkeen, muttei sitten enään. Vihlonta johtui lääkärin mukaan siitä, että valkaisu kuivaa hampaan ontelot täysin, ja kun ne nesteytyvät taas, se vihloo. Zoomista on noin pari vuotta, eikä reikiä ole tullut lainkaan. Mulla on siis ollut aina vähän reikiä - hyvä hammasluu - eikä zoom ainakaan minulla vaurioittanut kiillettä. Johtuneeko sitten hyvästä hammasluusta, mutta minulla on ollut aina todella keltaiset hampaat, ei siis enään. Kahvia ja teetä menee minulla paljon, joten olen harkinnut, että laittaisin sellaiset kotonakäytettävät valkaisumuotit. Niitä lääkäri suositteli käytettäväksi jo vuoden jälkeen zoomista, poistamaan tummentumia.

Vierailija
5/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hampaani ovat valkaisun jälkeen tummuneet aika nopeasti takaisin entiseen väriinsä, mutta nyt lopputulos on säilynyt pidempään, kun otin Yotuelin käyttöön hammaslääkärin suosituksesta. Myös aftat on lakanneet ilmestymästä kun vaihdoin Yotueliin.

Vierailija
6/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko hampaiden valkaisu maksais hammaslääkärissä?

Vierailija
7/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti käyttää tahnaa säännöllisesti ja eron kyllä huomaa hampaissa.

Vierailija
8/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähintään puoli tuntia. Menkää sivulle www. teethwhitening4you. com ja tilatkaa sieltä, on edullista, saa myös 35% geeliä. Toimii todella hyvin!

Vierailija
9/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käytössä vaan pitää olla huolellinen: Laittaa kuivalle, puhtaalle hampaalle ja sen jälkeen koittaa olla huuhtomatta sitä kielellä tms. pois. Parhaiten toimii jos laittaa iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja esim. aamulla hampaiden pesun ja aamiaisen jälkeen, jos pystyy olemaan syömättä ja juomatta sen jälkeen ainakin pari tuntia.

Vierailija
10/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tahnaa. Oli tarkoitus mennä hammaslääkärille hampaiden valkaisuun, mutta sitten luin uutisen, että ne valkaisuaineet ovat niin tujuja, etteivät ole hampaille hyväksi.

Yotuel ei ole kauhean voimakas valkaisuaine, mutta onpahan ainakin turvallinen.

Pelkkä hammastahna tuskin auttaa, mutta käytettyäni kynää reilun viikon huomasin hampaiden vaalenneen hieman. Selvät tummentumat hampaiden pinnalla vaalenivat, mutta eihän se taida keltaiseen hammasluuhun vaikuttaa. Mutta tosiaan hampaiden väri kyllä tasaantui.

Kannattaa kokeilla, eihän tuo hinta mikään hirveä ole, jos monen sadan euron hammasvalkaisuun vertaa.

Vierailija
11/11 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketähän uskoisi tuossa asiassa, että onko sellainen tuju valkaisu hampaille haitallista vai ei... Valkaisumainoksissa ainakin väiotetään, että ei, mutta se ei vielä paljon kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi