Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla kolme lasta ja kaikilla lapsilla eri isä?

Vierailija
06.11.2008 |

No ehkä ekana tulee mieleen, että miksi? Johon vastaus voisi olla a) huono säkä miesten kanssa b) ei ole tietoa ehkäisystä ja vähän "lutkahtava" ja c) ei erityistä syytä, lapsilla nyt vain on eri isät.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehdessä joskus juttu.

Vierailija
22/26 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ajattelen, että nainen on ns. alempaa sosiaaliluokkaa. Hänelle itseleen näillä minun ajatuksillani ei liene paljoakaan merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen sain 18-vuotiaana, ukko lähti kun pian sen jälkeen kun lapsi syntyi. Jäin kaksin lapsen kanssa. 23-vuotiaana sain toisen lapsen, meni hyvin, mies oli luotettava, mutta sittenpä vaan paljastui pettäjäksi. Jätin miehen kun lapset oli 9- ja 4-vuotiaat. Eipä ole miestä kiinnostanut lapsi sen jälkeen. Nykyään on avioitunut ja saanut lapsiakin, mutta ei pidä mitään yhteyttä tähän lapseen, jonka saanut minun kanssani. Viimeiset vuodet on sitten eletty kolmestaan lasten kanssa, lapset nyt 12- ja 7-vuotiaita. Olen tässä tapaillut jo jonkin aikaa erästä miestä ja kunnolliselta vaikuttaaa, mutta niinhän se vaikutti edellinenkin. Saa nyt nähdä tuleeko tästä mitään, vielä aika alussa kuitenkin ollaan. Mutta haluaisin vielä kolmannen lapsen, miksei neljättäkin. Että jos lisää lapsia saan niin tulee mulla olemaan juuri tuo tilanne, että kolme lasta ja kaikki eri isille. Nuorena tulin vahingossa raskaaksi.. olisiko pitänyt teettää abortti? Ei kai se mun vika ollut, että lapsen isä lähti silloin menemään. Toinen mies oli pettäjä (jota en mitenkään huomannut ennen kuin jäi kirjaimellisesti kiinni rysän päältä). Joskus käy näin, mutta lapsistani olen ylpeä ja en häpeä sitä, että mulla on kaksi lasta eri miehille. Toivottavasti joskus on kolmaskin lapsi.

Vierailija
24/26 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohta kaksi lasta ja niillä eri isät koska ensimmäisen isä oli täysi paska voeeeei.

Vierailija
25/26 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakas. En ole koskaan kysynyt syitä tilanteeseen, en tunne niin hyvin.

Vierailija
26/26 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mitenkään "hyvillä" mielin tällasta toimintaa ajattele mut sellasta se on. ei kaikki mee aina niinku haluaa.