Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Poikien ympärileikkauksesta
06.11.2008 |
Jos olisit saanut päättää, olisitko halunnut poikasi ympärileikattavaksi? Miksi/miksi et?
Kts: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200811068552105_uu.shtml
Kommentit (3)
jossa vastauksissa vaihtoehtoina oli a) vastenmielinen malli b) esinahan alle kertynyt homejuusto, kun miestä ei oltu ikinä opetettu että sieltäkin pitäisi puhdistaa. Kenties näille miehille operaatio olisi enemmän kuin paikallaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lääketieteellinen operaatio kuin "saippua ja vesi"...
jossa vastauksissa vaihtoehtoina oli a) vastenmielinen malli b) esinahan alle kertynyt homejuusto, kun miestä ei oltu ikinä opetettu että sieltäkin pitäisi puhdistaa. Kenties näille miehille operaatio olisi enemmän kuin paikallaan.
Alue: Aihe vapaa
eihän tytöiltäkään leikata häpyhyylia