Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mikä oli se epäurheilijamainen käytös, jonka takia
29.09.2008 |
Ismo Leikola pudotettin Tallitähdet-sarjasta ? Tekikö se hevoselle jotain ? Katsoin jutun uudestaan Areenasta, mutta en nähnyt .
Muutenkin törkeä suustaan ja leikkaisi hyvä mies hiuksensakin samalla.
Kehtaa nyt haukkua hevosta kaikesta - itse hän on siellä selässä ja ratsastaja on aina ratsukossa pomo.
Kommentit (2)
ja kuten ap sanoikin että ratsataja ts. selässä istuva taikka valjakossa ajaja on pomo.
hevosta pitää osata käsitellä ilman väkivaltaa. ihan niikuin lapsiakin.
hei ja aikuinen mies ! kiroilee muutenkin kuin BB-tyypit, todellista sanavaraston ja järjen köyhyyttä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Löi huonosti käyttäytynyttä hevosta nyrkillä päähän :-)