Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia unelmia teillä on? ev

Vierailija
28.11.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt vuosia miehen työn takia maailmalla ja hoitanut kolmea lastamme. Olen opiskellut noina vuosina lisätutkintoja, mutta lasten ja joissain paikoissa työluparajoitusten takia en ole voinut tehdä oman alan töitä.

Nyt lapset kaikki alakouluikäisiä, osaavat hyvin suomea ja paikallista kieltä, on kaverit ja harrastukset kunnossa ja nykyisessä asuinmaassa työlupani kunnossa. Eli vihdoin minulla olisi mahdollisuus tehdä " oikeita" töitä - kunpa vaan löytyisi pian työpaikka!

Vierailija
2/5 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa perhe, ja monta lasta. Mahdollisuus matkusteluun ja kulttuurista ja perheestä nauttimiseen. Yhdessäolo ystävien kanssa. Unelmana myös, että nipottavat ihmiset katoaisivat elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää nykyinen ihan alkutekijöissä oleva parisuhde onnistuis. Mä haluan ton miehen miehekseni ja lapseni isäksi. Kesämökki on sellainen ikuisuushaave.

Vierailija
4/5 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni kohdistuva tärkein unelma on se, että päästäisiin pian muuttamaan takaisin kotiseudulle, saataisiin sieltä ostettua ihana omakotitalo ja että mulle ja miehelle löytyisi helposti töitä. Unelmien kärkipäässä on myös oma pieni vauva, ehkä ensi vuonna sekä kivat pienet häät ennen lasta.

Siinäpä tärkeimmät.

Vierailija
5/5 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla terve (mikä jo myöhäistä..) mutta siis leikkauksien jälkeen pysyä terveenä.

Rakastava mies ja minun rakkauteni tätä kohtaan ja jos suodaan niin lapsia ja marttyyriasennetta ei mulle kiitos!

Vakkarityöpaikka on jo, mutta yrittäjän elämä kiinnostaa lastenteon jälkeen..

olen aina kokenut olevani " äiti-ihminen" ja sitten kun nää ukllannuput (omat tai adoptoitu) osuu mun kohdalle niin haluan ILMAN HUONOA OMAATUNOA jäädä juuri niin kauakai aikaa lasten kanssa kotiin kun siltä tuntuu...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi