Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoiset

Vierailija
28.11.2007 |

onko teilläkin suuseksiä? Ite oon huomannu, että mitä enempi kiloja, sitä vähempi suuseksiä.

Onko se oikeesti vaan hoikkien hommaa? Siltä näyttää. Jos vaatekoko 40 tai yli, ei mitään saumaa. Outoa, kun eihän se värkki siitä mihinkään leviä vaikka muu kroppa kasvaakin.

Onko miesten mielestä suuseksin antaminen ylipainoiselle jotenkin inhottavaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevaan toosaan oo kiva painaa nenää... hengittäminenkin vaikeempaa kun läskit tursuu reisiltä naamalle, sori vaan.

Vierailija
2/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos olisi kyseessä notkea läski, joka saa haarat kunnolla auki.

En tiedä haluttaisiko siinääkään tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukevammalle mielelläni suuseksiä ja kaikea muutakin. Turpea pimppi ja pehmeät reidet himottavat hulluna.

Vierailija
4/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi naisen jalkoväli jossa jalat yhdessä seisottaessa jää SE väli on äärimmäisen kiihottava ja suorastaan pakottaa hyökkäämään kieli pitkällä kimppuun.

M

Vierailija
5/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies antas suuseksiä ihan niin usein kuin haluaisin, oikein rakastaa sitä.

Ja ylipainoa minulta löytyy PALJON.

Eipä kyllä toisaalta tulis mieleenikään levittää jalkoja ennen pesulla käyntiä. Ja juu, ihan leveelle ne aukee :oP

N 35

Vierailija
6/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan 170cm+ naisista, toki lyhyt nainen on jo läski tuossa vaatekoossa. Että vaatekoon perusteella turha päätellä naisen kokoa.

Vierailija
7/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkaa ennen pesuu sit nuolee.

ite en anna jos en oo pessy alapäätä

ja ylipainoa löyutyy, mutta mies ei anna laihuttaa kauheesti kun ei tykkää laihoitsa, sanoo että ne on rumia,

ite mies on sellanen lauta

eli ei oo kiinni onko ylipainoa.

sanotaan että miehessä on sillo päässä vikaa

Vierailija
8/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli ei oo kiinni onko ylipainoa.

sanotaan että miehessä on sillo päässä vikaa

Sitten kait mulla (ja varmaan monella muullakin miehellä) on päässä vikaa. Läskit ei vaan sytytä. Se on naisen (ja miehenkin) laiskuutta, jos itsensä päästää läskistymään...

Vierailija
9/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nuorikko on pehmeydessään ja siloisuudessaan aika kiihoittava tapaus. Keski-ikäisen ja sitä vanhemman ylipainokon kanssa en ole pelehtinyt, mutta kuvien perusteella ei kovin paljon innosta.

JiiKoo

Vierailija
10/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai vaatekoko 40 muka ISO

no hah hah

Sanosin että koko 44-46 (L-koko) vielä normaali

mutta jos 48-52 niin huh huh, eli XL naiset ei vaan kiihota

Mutta kuinka mies voi nähdä mitään hija herättävää

jos nainen iso ja jalat kuin norsulla

sen kun saa 69 asennossa päälleen niin eihän sieltä löydä mitään nuoltavaa saati sitten kiihotu näkemästään

Vierailija
11/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ylipainoinen nuorikko on pehmeydessään ja siloisuudessaan aika kiihoittava tapaus. Keski-ikäisen ja sitä vanhemman ylipainokon kanssa en ole pelehtinyt, mutta kuvien perusteella ei kovin paljon innosta.

JiiKoo

Vuodet ne vanhentavat ja rupsahduttavat sinuakin ja ennenkuin huomaatkaan saatat hyvinkin pelehtiä keski-ikäisen ja jopa sitä vanhemman ylipainokon kanssa - jos nyt ylipäätään saat pesää keneltäkään :D :D :D

Vierailija
12/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin saanut suuseksiä yhtä lailla 60-kiloisena kuin 90-kiloisena. Kaikilla miehillä ei mene halut kiloista, vaikka täällä eräät besserwisserit sitäkin esittää.

Vierailija
13/17 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet ne vanhentavat ja rupsahduttavat sinuakin ja ennenkuin huomaatkaan saatat hyvinkin pelehtiä keski-ikäisen ja jopa sitä vanhemman ylipainokon kanssa - jos nyt ylipäätään saat pesää keneltäkään :D :D :D

Nyt mennään tämän päivän tilanteen mukaan ja pesän suhteen on jo nyt hiljaista. Ei kai sitä tarvi seittemänkymppisiä pitää seksikkäinä, vaikka joskus semmoisen kanssa vuoteen jakaa ;)

JiiKoo

Vierailija
14/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkii suuseksi ylipainoisen kanssa. Mutta itse kyllä luulen että hyvin isoa osaa. Kuten myös muukin seksi. Totta kai on poikkeuksia, ja jos olette saaneet sekä 60 että 90 kiloisena, niin hyvä teille. Kaikkia ei kiinnosta.

Vierailija
15/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tökkii suuseksi ylipainoisen kanssa. Mutta itse kyllä luulen että hyvin isoa osaa. Kuten myös muukin seksi. Totta kai on poikkeuksia, ja jos olette saaneet sekä 60 että 90 kiloisena, niin hyvä teille. Kaikkia ei kiinnosta.

suurin osa miehistä taisi olla ylipainoisia... Ja tällaiset tankerot sitten ovat tarkkoja siitä, että nainen ei saa olla ylipainoinen?

*reps*kops*

Vierailija
16/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suurin osa miehistä taisi olla ylipainoisia... Ja tällaiset tankerot sitten ovat tarkkoja siitä, että nainen ei saa olla ylipainoinen?

*reps*kops*

Mulla ainakin on varaa olla täällä kommentoimassa, kun en kuulu tähän suurimpaan osaan. Taitaa nyt tankero itse yrittää iskeä vyön alle, kun ei kestä arvostelua.

Vierailija
17/17 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on sille niin totaalinen turn-off, että mä olen saanut siitä monet naurut.

Se varmaan pyörtyisi, jos joutuisi lihavan naisen jalkojen väliin=DD