Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB: inhoaako Kadi homoja?

Vierailija
28.11.2007 |

Miksi Kadi on niin vaivautunut Salen seurassa ja antaa sille koko ajan miinuksia vaikka alussa olivat parhaita kavereita. Vai onko Kadi katkera siitä ettei Sauli ole kertaakaan joutunut yleisöäänestykseen asukkaiden toimesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teoria: Kadi tajusi että Sauli on homo, ja nyt sitten sitä nolottaa ja vituttaa oma päänsisäinen toimintansa. Kadi taitaa olla vähän sitä tyyppiä joka laskee kaikki miehet haaremiinsa. Vaikka onkin kokenut Saulin pikkuvelityypiksi, Sauli on silti ollut osa Kadin päänsisäistä haaremia. Ja nyt kun selviää että Sauli on homo, kaikki aikaisemmat aatokset tässä suhteessa menee uusiksi. Siitä voi tulla kiukkuiseksi ;).

Tai sitten Kadi vaan inhoaa homoja. Mutta eikös Kadi itse ole bi? Olenkohan näin jostain lukenut? Joten silloin toi eika teoria on todennäköisempi.

Vierailija
2/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia häntä suututtaa Sauli, joka on " löytänyt itsensä" .

Kadi kun on sanonut, ettei halua, että häntä sanotaan heteroksi, mutta ei kuulemma tykkää naisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua inhotti kun se Sauli kertoili kuinka hän inhoo jotain ihmisitä nini että haluais tappaa sen pikkuhiljaa kiduttamalla.

Vierailija
4/4 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Kadia harmittaa ettei Sale olekkaan ihastunut häneen sillai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan