Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertonut työkavereilleni että olen naimisissa

Vierailija
28.11.2007 |

mutta he ovat siitä saaneet jotain vihiä. En halua puhua omista asioistani töissä vaikka eihän sellanen asia oikeesti ole salaisuus. Mutta mitenkähän sen sitten sanoisin heille, kun he asiaa kysyy? Olen ollut naimisissa sentäs jo 3 vuotta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sua vaan outona, jos alat salailla tai esittää vältteleviä sanakäänteitä. Jos joku kysyy niin vastaat ihan normaalisti että juu, ollaan naimisissa, ja jos tulee jotain jatkokysymyksiä niin vastaat niihinkin. Joo, mentiin kolme vuotta sitten. Ei, ei ollut isoja juhlia. Joo, häämatkalla oltiin Kreetalla. Miehen nimi on Matti ja se on insinööri.

Vierailija
2/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oletko naimisissa vai et? Ketä kiinnostaa...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muutin juuri avoliittoon enkä siitä tehnyt sen kummempaa numeroa töissä. Jos joku on kysynyt niin olen kertonut.

Vierailija
4/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukupuolta olevan kanssa? Ulkomaalaisen kanssa? Järjestetyssä liitossa? Itseäsi 30 vuotta vanhemman kanssa?

Vierailija
5/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi hyvä porukka ja tunnemme kaikki toisemme myös ihmisenä. Se lisää me-henkeä kovasti ja on helpompi tehdä yhteistyötä kun tuntee muut ihmiset.

Mä olen tavannut kaikkien vaimot/tyttöystävät aina jossain bileissäkin, joten tunnen nekin.

Hyvin erikoista eristäytyä noin. Työpaikka ei ole suosituimmuuskilpailu, mutta normaali vuorovaikutus on vain hyvästä.

Vierailija
6/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin englannissa lomalla jossa hänet tapsin ja pikapikaa mentiin avioon muutaman tapaamiskerran jälkeen ja siinä jäi sitten kertomatta että olen mennyt avioon kun ei ollut alunpitäen varmaa missä aiomme asua. Olen tosi tyytyävinen tähän liittoon kylläkin, minulla on todella hyvä mies.

ap-

Vierailija
7/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pausseillakaan emme käy yhtäaikaa, se ei ole mahdollista työn luonteen vuoksi. Meillä juorutaan paljon ja puhutaan takanapäin, se on se yksi syy.

ap.

Vierailija
8/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Sulla on varmaan sormukset, joten pitäisi olla päivän selvää.

3. Olet ilmeisesti vähän vainoharhainen

4. Miksi tämä on sinulle ongelma?

5. Mitä ihmeen väliä????

Omituista.

Vierailija
9/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään.

Vierailija
10/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
11/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä sormuksia ja on vaikea pestä käsiä sormukset sormessa.

Kuulin vaan työkaveriltani joka tietää että olen aviossa että siellä oli käynyt kuhina siitä että asunko minä jonkun miehen kanssa, kun olin lomalla. Joku oli sanonut että asiaa pitää kyllä kysyä. :D

-ap.

Vierailija
12/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuossa ole pieni logistiikkaongelma?

Vierailija
13/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset eivät taas puhu yhtään mitään omista asioistaan, toisten kyllä. Jotkut eivät sitten puhu kelleen mitään mistään. Meitä on isossa talossa kaikenlaisia ihmisiä. Jos sitten ne saa tietää että olen aviossa siis niin olen takuulla puheenaihe numero 1 koko talossa muutaman päivän ajan, sitä halusin välttää. Mutta siis oman tiimin kanssa emme käy pausseilla yhtä aikaa.

-ap.

Vierailija
14/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuoret miehet olivat miettineet vuoden mun seksuaalista suuntautumista, kunnes yksi tuli viimevuoden pikkujouluissa kysymään kännissä. Sanoin, että olen bi-seksuaali.

So what?

Big deal?

Vierailija
15/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen;)))

Vierailija
16/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mulla ole minkäänlaisia miestuttavia, että mä olen lähes neitsyt jne. Eiks ole outoa?

Vierailija
17/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti se on kaikille aivan sama.

Vierailija
18/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ennen edes asunut kenenkään kanssa, minulla on ollut tosi vähän miestuttavia ja olen vähän uskovainenkin vielä.

ap.

Vierailija
19/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähänkö aion nyt mennä kertomaan kaikille eteenpäin, että se yks rajoittunut uskis on naimisissa, eikä se kehtaa puhua ihmisille normaalisti. Tästähän se riemu vasta repee.

Ketä vieläkään oikeasti kiinnostaa?

Vierailija
20/33 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kysynyt minulta olenko aviossa tms. mutta he ovat puhuneet siitä kun minä en ole itse ollut paikalla ja kyllä se vaan on siltä kuulostanut työkaverini mukaan että asia kiinnostaa ja tosi paljon!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan