En ole kertonut työkavereilleni että olen naimisissa
mutta he ovat siitä saaneet jotain vihiä. En halua puhua omista asioistani töissä vaikka eihän sellanen asia oikeesti ole salaisuus. Mutta mitenkähän sen sitten sanoisin heille, kun he asiaa kysyy? Olen ollut naimisissa sentäs jo 3 vuotta.
Kommentit (33)
Luulis että jos joku ois nähnyt meidät jossain yhdessä niin oisivat kysyneet, mutta ei kukaan ole ilmeisesti edes nähnyt meitä koskaan yhdessä. Nyt eikä silloin 3v. sitten.
ap.
En minäkään tiedä minun työkavereista ovatko he naimisissa vai eivät. Enkä aio kysyä, asia ei kiinnosta. Tietysti kaikilla työpaikoilla ei asiat ole niin, varsinkin naisvaltaisilla työpaikoilla.
mitä väliä mitä ne puhuvat? Jos kukaan ei kysy sinulta suoraan niin sinun ei tarvitse puhua mitään. Jos kysyy niin sanot että niin oon. Keskustelu lopahtaa aika pian jos et muuta sano etkä ala selitellä yhtään mitään. Asia käsitelty. Vielä parempi jos alat puhua jostain muusta asiasta kuten töistä tai mitä tapahtui Salkkareissa.
luulis ettei ketään kiinnosta sellaisen parisuhteet jotka ei niistä puhu mitään.
Minä en tiedä mistä heidän epäilyt on heräneet, työkaveri luuli että siitä kun ostin kahdet liput leffaan työkaverin kautta. Mikä sekin on outoa lentävää mielikuvitusta.
mies ja hänen motiivitkin tuli ajan myötä selville.
Työkaverisi ovat voineet luulla, että et ole koko 3 vuotena ollut kenenkään kanssa ja nyt olet alkanut olla ja totta kai sellaiset uutiset kiinnostavat! Mikä ihme tässä nyt on sulle ongelma? Sekö että kollegat puhuvat sun asioista? Anna puhua! Mitä siinä on vaarallista, jos miettivät onko sulla joku mies? Useimmilla naisilla on mies - se on ihan normaalia.
Jollei ole täysin tuppisuu kaiken aikaa, niin välillä lipsahtaa väkisinkin jotain mikä paljastaa, että ehkä ei olekaan yksin asuva sinkku joka ei koskaan tapaa ketään ihmisiä, (esim. " kun me katottiin eilen uutisia niin.." , mutta jos toisissa tilanteissa sitten teeskentelee kuitenkin olevansa sellainen niin ihmiset huomaavat ristiriidan ja se jää ihmetyttämään. Ei sen takia, että sun parisuhteesi tai sinkkuutesi kiinnostaisi, vaan siksi että se ristiriita särähtää korvaan.
minulla on paljon ystäviä työpaikan ulkopuolella mutta työkaverit eivät ole läheisiä minulle.
En itsekään kysele heidän seurusteluistaan koskaan mitään. Mutta muutama nainen meillä on jotka on hirveen kiinnostuneita toisten parisuhteista, nämä juuri olivat siellä spekuloineet asiaa.
ap.
Mitä sillä on väliä? Vaikka työkaverit tietäisivät, että olet naimisissa, niin eivät he pysty siitä päättelemään miten teillä menee tai mitä harrastatte iltaisin tai millaisia seksileluja käytätte, eivätkä edelleenkään tiedä sinusta paljon mitään.
taidat olla sinäkin jonkilaisen lääkityksen tarpeessa..
Aika outoa ois kysellä ja itse vastailla, varsinkin kun ei ole tämän kummemasta asiasta kyse.
ap.
Jos olisit kertonut silloin kolme vuotta sitten että olet mennyt naimisiin niin työkaverit olisivat reagoineet että ai jaa no onnea nyt sitten mitäs telkkarista tulee tänään