Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako äitiyslomalainen joulurahan?? entäpä sairaslomalainen?

Vierailija
28.11.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäis olettaa mitään..

Vierailija
2/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa 2007 maksettava 270 euron suuruinen kertaerä eli ns. " jouluraha" maksetaan palkansaajan normaalina palkkapäivänä - ei joulukuun alussa, kuten joissakin yhteyksissä on kerrottu.

Joulukuun kertaerä sisältyy kunta-alan vuosien 2007 - 2009 virka- ja työehtosopimuksiin.

Kertakorvauksen maksaminen:

- kertakorvaus maksetaan, jos palvelussuhde on alkanut 1.8.2007 tai ennen sitä

- edellyttää, että joulukuussa maksetaan joulukuun palkkaa (kertakorvausta ei makseta, jos joulukuussa maksetaan ainoastaan esimerkiksi marraskuun tunteja)

- kertakorvausta ei makseta, jos palkansaaja on koko joulukuun palkattomalla virkavapaalla

- mikäli palkansaajalla on osa-aikaprosentti, kertakorvausta maksetaan osa-aikaprosentin mukainen prosenttimäärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelalta vai työnantajalta?

Jotenkin nihilistinä arvelisin, että et saa sitä rahaa.

t. se, joka postas ton ohjeen

Vierailija
4/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että kinkkurahat jää saamatta..

Vierailija
5/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaneet tai ennen sitä. Itse olen hoitovapaalla tällä hetkellä eikä ole vakipaikkaa missään. Kiva sitten olla töissä samalla tutkinolla ja tehdä samaa työtä mutta työkaverit saavat joulurahan... Taidan vaihtaa alaa... Voi helvetti!

Vierailija
6/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai, jos keksit jonkun kivan homman yksityisellä niin mikäettei alaa vaihtamaan

Vierailija
7/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että olisin itse tehnyt muutaman päivän palkatta työtä, jos kaveri saa samasta työstä samalla koulutuksella, samalla liitolla enemmän rahaa. Myönnän että sellainen Vituttaa todella paljon.

Kyllä samasta työstä, samalla koulutuksella (ikälisät tietty erikseen) pitäisi saada sama palkka ja samat edut!

Vierailija
8/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla vakituinen työ, mutta olen tällä hetkellä hoitovapaalla. Tarkoittaako tämä, etten saa tuota joulurahaa?

Vierailija
9/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa vielä palkkaa joulukuulta (työnantaja maksaa täyttä palkkaa 2 ekalta ä-lomakuukaudelta), saako silloin " kinkkurahan" ?

Vierailija
10/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiin tuon joulurahan saa!

Vierailija
11/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ihan perseestä koko juttu!!!!

Vierailija
12/12 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuu on ainut kuukausi jolloin kela maksaa minulle sairaslomarahat. Joten en saa joulurahoja. Ja työsuhteessa olen ollut 2vuotta..PRKLE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän