Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sairastaa.. onko tämä nyt normaalia?

Vierailija
28.11.2007 |

hän valittaa että hänen rintaansa koskee ja suusta ( toisinaan nenästä) on tullut verta. En ole kyllä sitäkään nähnyt.

Minä sanon aina että sinä kuvittelet. Hänellä on ollut paljon vatsavaivoja, todettu helikobakteeri kerran ja se on hoidettu. Mutta minusta tuntuu että hän kuvittelee asioita. Mitä minun pitäs tehdä tässä asiassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hän valittaa että hänen rintaansa koskee ja suusta ( toisinaan nenästä) on tullut verta. En ole kyllä sitäkään nähnyt.

Minä sanon aina että sinä kuvittelet. Hänellä on ollut paljon vatsavaivoja, todettu helikobakteeri kerran ja se on hoidettu. Mutta minusta tuntuu että hän kuvittelee asioita. Mitä minun pitäs tehdä tässä asiassa?

totta ihmeessä pitää mennä lääkäriin! veriyskös/suusta ont utkittava. mulle ainakin tulee mieleen vaikka kuinka monta vakavaa sairautta noilla oireilla.

aika huono mennä sanomaan toiselle että kuvittelet vaan. anna lääkärin se selvittää.

Vierailija
2/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänellä on ennakkoluuloja erilaisia ruokiakin kohtaan, tosin hänellä on laktoosiallergia. Se vatsahaavan mahdollisuus on kyllä ihan mahdollinen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko lounais-Suomessa?

Vierailija
4/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee että mies kuvittelee, vaikka toinen on jo todettukin vakavasti sairaaksi. Voi huokaus. Onneksi ei kuulu meidän perheeseen...

Vierailija
5/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen sanonut että näytä silloin kun sitä tulee ja kuinka paljon sitä on tullut jne. niin hän ei sano paljonko sitä tuli.

Uskon että hän oikeasti ajattelee että on sairas, ei hän teeskentele se on varmaa, mutta onkon se nyt kuviteltua, sitä en tiedä.

Aaamulla hän lähti töihin eikä valittanut oloaan.

ap-

Vierailija
6/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta mies oli niin sairas, ettei kyennyt itse lääkäriin ja vaimo ei muka nähnyt aiheelliseksi. Jätti tämän päivällä yksin kotiin ja mies kuoli sairauteensa sillä aikaa.... ja vaimo ihmetteli kuinka tässä nyt näin kävi...

Kärjistetty tarina varmasti teidän tapaukseenne, mutta ikävä kyllä tosi tarina.

Pistä miehesi lääkäriin, siellähän se selviää, jos hän vaikka vaan kuvitteleekin, mitä tosin epäilen...

Vierailija
7/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aiheutti myös vatsakatarrin. Voi aiheuttaa myös vatsahaava.

Ylävatsa lähes päivittäin todella kipeä, säteili myös selkäpuolelle. Painokin putos 1/2vuodessa 16kg, vaikka söin aivan normaalisti.

Kyllä se helikobakteeri vatsahaavan voi aiheuttaa.

Vierailija
8/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uskot lapsiasi, jos sanovat olevansa kipeänä.

Vierailija
9/9 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli viime viikon sairaana kotona päivän eikä mennyt lääkäriin vaikka kehotin menemään. Tänään aamulla hän sanoi että jos hän ei meniskään töihin vaan menee lääkäriin niin sanoin että mene nyt vaan töihin kun sinulla on vika viikko tuossa työpaikassa ja tärkeä työtehtävä tekemättä. Hän lähti sitten kiltisti.

ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi