Citymarketin Reima vauvahaalarit... tulevatko samalla tavalla alennukseen?
Citymarketista katselin Reiman (olikohan Reimatec vai mikä?) vauvahaalaria, taisi olla väritykseltään vaaleansinistä ja tummanruskeaa? Hinnaltaan 59¿... Kun alet alkavat, niin ovatko nämäkin haalarit normaalisti alennetuilla hinnoilla??
Suunnittelin sellaisen ostoa, mutta kannattaako odotella ja ostaa vasta joulun jälkeen vai alentuuko noiden hinta yleensäkään paljoa??
Kommentit (10)
Kaiken lisäksi jos haalarin haluat suosittelen ostamaan jo, sillä cittareissa ei ole montaa haalaria samaa kokoa, eli koot saattavat mennä nopeastikkin!
jos cittarista halajat ostavasi... Itse vuosi sitten syksyllä ihastuin Reimatecin ruskea-vihreä (lime?) talvihaalariin ja aioin ostaa sen pojalleni. Näin sen kaupassa samana päivänä kun se oli esille laitettu ja menin seuraavana päivänä sitä ostamaan. Kaikki koot kyseisen väristä pukua oli menneet, eikä sitä enempää ollut tulossa. Harmitti.
Haalari tulisi tammikuussa syntyvälle vauvallemme, mutta tarkoitus olisi ottaa niin iso koko, että mahtuisi seuraavana talvena... pieni haalari kun on jo hankittuna. Juu, ei se varmaan ollut Reimatecia, mutta kävisi sellaiselle vähän alle 1v:lle- 1v:lle ihan hyvin.
Pitääkin käydä ostamassa pois että ehtii! Kun vaan koko sattuisi sopiva!
Sinuna todennäköisesti ottaisin 80 senttisen haalarin, Toivottavasti löydät vielä haalareita!
nuo haalarit olivat tarjouksessa jo syyskussa.
aika nopeaa toimintaa.
Meille nuo ko. haalarit olivat ainakin juuri vasta tulleet silloin myyntiin.
viivi_:
aika nopeaa toimintaa.Meille nuo ko. haalarit olivat ainakin juuri vasta tulleet silloin myyntiin.
Joo, silloin tulivat myyntiin ja tarjouksessa olivat. En muista oliko se kantistarjous vai miten.
Sen jälkeen myydään normaalihinnalla, kunnes taas sitten joulun jälkeen aloitetaan alennukset pienillä prosenteilla.
Minulla on juuri 1v. täyttänyt poika ja muuta kuin kosteussuojahaalaria ei voi meillä ajatellakaan ulkokäyttöön. Poika kävelee, kontaa, ryömii ja istuu maassa. Jos kyseessä on se Reima haalari mitä luulen niin meillä se olisi heti rikki sekä märkä. Mutta toisaalta lapset ovat erilaisia toinen 1v. saattaa olla tyytyväinen pelkästään rattaissa istumassa.
viivi_:
aika nopeaa toimintaa.Meille nuo ko. haalarit olivat ainakin juuri vasta tulleet silloin myyntiin.
mutta ne ovat hetkellisiä ja ei vielä kovinkaan hyviä tarjouksia.
kunnon alennuksia jos kaipaa kannattaa odottaa joulukuuhun ja joulun jälkeen ainakin tippuu joka paikassa.
Itse ostin omalle lapselleni pari vuotta sitten tuolla hinnalla Reiman haalarin ja ihan " tavallista" Reimaa se oli. Käy vauvalla mainiosti rattaissa nukkumiseen ja lumessa ulkoiluunkin, mutta vähänkään kostealla kelillä pitää laittaa kurikset. Siis siellä maassa möyriessä.
Jotenkin muistaisin että noiden haalareiden ale vähän eroaa isompien lasten Reima-haalareiden alesta. Ale% taisi olla eri. En kuitenkaan muista tarkkaan, saa toki oikoa jos joku tietää paremmin...