Kun olette avanneet lapselle tilin, oletteko antaneet tilinumeron isovanhemmille/kummeille/tadeille/ym vinkkina, etta tanne voi laittaa rahaa?
Kommentit (8)
oli vaan parempi korko kun perussäästötilissä. ja muutenkaan en itse jakelisi sitä tilinumeroa. minultakin moni sukulainen pyysi lapsen tilinumeroa, mutta tuon maksun takia sitten he laittavat mun tilille ja itse siirrän lapsen tilille.
koska on itse pyytänyt niitä että voisi laittaa lahjarahaa joskus aina sinne... ja tästä olen hyvin iloinen! =)
sisällöstä mulla ei oo hajuakaan. Ite ollaan avattu toiset tilit, joiden tilinumeroita ei ole jaeltu kenellekään
isoäiti sitä numeroa pyysi ja silloin se annettiin. Ei muille.
Toki annetaan jos vain haluavat. Tietävät kyllä, että lapsella on tili, mutta sillä puolen tapana ei ole antaa lapsille rahaa.
mutta oli jo niin huonokuntoinen että ei enää itse kyennyt pankkiin ko asiaa hoitamaan, pyysi minua avaamaan tilin. Luulin että hän sinne sitten rahaa jälkeenpäin laittaisi aina synttärinä, mutta tuokin nyt käteisenä aina kun käy meillä. Niinpä olen sitten siistänyt omalta tililtä saman summan rahaa ja käyttänyt käteisen, kirjoittanut aina viestikohtaan Synttärionnittelut Hilja-mummilta.
Jonkun verran miehen kanssa ollaan muutenkin rahaa ko tilille laitettu, mutta melko vähän on ollut nyt varaa.
Äidilleni annoin kanssa tämän tilinumeron, kun hän sitä pyysi.
Me emme taida edes tietää, paljonko siellä tällä hetkellä on rahaa. Tulee meille niistä aina vuosittain jotain lappusia, mutta ei ole tullut tarkemmin katsottua, mitä siellä on...