Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö tyhmästi?

Vierailija
27.11.2007 |

Olen vaihtamassa yrittäjyyden palkkatyöhön. Yrittäjänä työpäivät ovat erittäin pitkät (jopa 16h), mutta " palkka" moninkertainen tuohon palkkatyöhön verrattuna. Yrittäjänä iso vastuu ja ainainen kiire, palkkatyö " unelmatyöni" (paitsi palkka!), vähän vastuuta ja säännöllinen 8h työaika. Palkkatyössä palkka 2000e, jolla periaatteessa tulisimme jotenkin toimeen... Meillä on jo lapsia ja lasten kanssa kaipaan lisää vapaa-aikaa... Lisäksi haaveilen perheenlisäyksestä, jolloin tuo palkkatyön turvallisuus, taattu äitiysraha ja lyhyemmät työpäivät olisivat tervetulleita!

Mitä mieltä?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raha saa koko elämä olla! Onnea elämääsi!

Vierailija
2/3 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisithan voinut joko yksinkertaisesti vähentää työmäärääsi (ja samalla tulojasi mutta lisännyt aikaa perheelle) tai ottaa työntekijöitä tai jollakin muulla tavalla jakanut työtaakkaa (tämä olisi varmaan ennestään lisännyt tuloja).

Mutta siis, en minä näe mitään syytä roikkua yrittäjyydessä jos hyvää työpaikkaa tarjotaan ja sama toisinpäin. Päävastuusta vapautuminen on varmaan tervetullutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki erittäin kalliit vakuutukset jne.) ja vaikka olisinkin palkannut työntekijän, olisi vastuu silti loppupeleissä ollut minulla. Työntekijän palkkaaminen ei olisi tuottoa lisännyt - ala ja tilanne ovat sellaiset... Lisäksi monia apulaisia palkanneena olen huomannut, kuinka vaikeaa on löytää hyvää työntekijää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme