Suostuisitko kuvataidemalliksi taidekoululle jos pitäisi olla alasti?
Kommentit (14)
Rinnat muhkeat, mutta roikkuvat. 10 kg läskiä, joista suurin osa on reisissä ja vatsassa. Sektioarpikin on aika veikeän näköinen : )
ei sen kummempaa kuin saunassa käynti? Minusta se on: käyn saunassa vain oman perheeni kanssa ja gappi siihen, näkeekö joku vieras minut alasti on liian suuri.
Tykkäsin työstä ihan hulluna. Nyt ei itsetunto varmaan antaisi enää periksi mennä, sen verran olen lasten myötä läsähtänyt (rinnat, arvet...). Mutta neloselle ja muille tiedoksi, siinä hommassa ei todellakaan ole ihanteena mikään hoikka sileä mallivartalo! Itse asiassa opettajat ja opiskelijat tykkäävät kaikista eniten sellaisista malleista, joilla on jonkun verran " volyymiä" , laiheliinia on paljon ikävämpi piirtää. Ja tärkeämpää kuin kropan mitat on notkeus ja liikkuvaisuus, asennossa pysyminen, mielikuvitus asentojen valinnassa...
Vierailija:
ei sen kummempaa kuin saunassa käynti? Minusta se on: käyn saunassa vain oman perheeni kanssa ja gappi siihen, näkeekö joku vieras minut alasti on liian suuri.
en todellakaan pohdi seksuaalisuuttasi. Eikä minua kiinnosta edes kuvankauniit ihmiset. Mielenkiintoista on piirtää/maalata elämän karttaa ihmisten iholla ja valoja ja varjoja. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.
terv. nro 3
En tiedä nykyisistä palkoista, mutta minun aikanani palkka oli ainakin paljon parempi kuin jossain kaupan kassalla, missä suuri osa opiskelukavereistani istui. Tein melkein koko viisi vuotta yhden kokonaisen päivän viikossa ja selvisin ilman opintolainaa.
Ja se yksi väärä käsitys, joka ei ole vielä tässä tullut esille, eli että työhön liittyisi jotenkin seksi, flirtti, rasvaiset ehdotukset jne on totaalisen väärä. En koko viiden vuoden aikana kokenut mitään sellaista. Omat ajatukset saattoivat toki harhailla missä vain, vaikkapa nätissä piirtäjäpojassa. Taidemallin työssä pärjää sellainen, joka viihtyy omissa ajatuksissaan.
mutta en jaksa olla kauan aikaa samassa asennossa..
mutta tahtoisin lämpimän huoneen. Alastomana viileässä ei ole mukavaa.
Olen hiukan ylipainoinen, rinnat roikkuu, mahassa paljon raskausarpia. Olen sinut itseni kanssa.
ps. käyn saunassa myös muiden kuin lapseni kanssa. Niin naiset kuin miehetkin kelpaa saunaseuraksi.
Alastonmalleista on muuten pulaa.
ei se ole sen kummempaa kuin saunassa käynti