Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eroavan äidin pitäisi suostua yhteishuoltajuuteen?

Vierailija
27.11.2007 |

Itse sen virheen tein, ja nyt yhteishuoltajuus on yksi riippakivi lisää, edes tiliä en saa lapsille avata ilman miehen suostumusta ja ihan KAIKESTA pitää pyytää lupa mieheltä, vaikka hän ei elämääni enää pahemmin kuulukaan. Turhaa paperisotaa vain lähetellä asiakijoja sitten edestakaisin toiselle puolen suomea :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin on vain helpompi hoitaa lasten asioita

Vierailija
2/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä matriarkaalinen yhteiskunta jostain syystä pitää äitiyttä aina automaattisesti jotenkin isyyttä arvokkaampana. Ei se noin saisi mennä.

Isällä on ihan yhtä iso oikeus lapsiinsa kuin äidilläkin. Ja tietysti myös lapsilla on oikeus isäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se myös hiukan väärin isääkin kohtaan jos hän ei sitä halua.

Jos se on yhdessä sovittu niin silloin tottakai.

Vierailija
4/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi itse suostua, että mies saisi yksinhuoltajuuden. Onko tämä provokatorinen kysymys.

Vierailija
5/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyötyä yhteishuoltajuudestaon, kuinka se eroaa yksinhuoltajuudesta? Käsittääkseni isät tapaavat lapsiaan vaikka äidillä olisikin yksinhuoltajuus...

Vierailija
6/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää suostua etäisäksi ? Miksi isä ei voi olla lähivanhempi ? Mikä oikeus äidillä on aina asua lapsen kanssa ? Yhteishuoltajuus on yksi pieni askel siihen suuntaan, että avioero ei ole sama asia kuin ero lapsesta.

Vierailija
7/7 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologista puolta ei myöskään saa unohtaa.

En ole kokenut yhteishuoltajuutta lainkaan vaikeaksi, vaikka lasten isä asuu toisella puolella suomea emmekä ole edes kunnolla puheväleissä (isä ei halua puhua kanssasi ja jos puhuu niin puhumiset menevät minun haukkumiseksi)

Olisiko niin, että vaikeus onkin omassa päässä eikä siinä käytännön puolessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi