Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset haluaa Nikon voittavan?

Vierailija
26.11.2007 |

En tajua. Tavallinen hassunhauska pikkupoika, joka ei osaa pitää rajojansa juomisessa. No joo, ei ehkä osaa Kadikaan tai kukaan muukaan. Mut mitä ihmeellistä Nikossa on? Mun mielestä Kadin sais voittaa, koska on aito eikä ole puhunut muista pahaa. Ihana tyyppi, luonnonlapsi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intoa riittää aina ja tartuttaa myös toisiin innostumisensa. Vaikuttaa hyvältä ihmiseltä. Vähän on vielä lapsellinen, mutta se ei haittaa. Ja jos puhutaan vain noista asukkaista niin Niko heistä parhaiten on juomisensa hillinnyt. Ensimmäistä kertaa veti överit silloin viime tiistaina ja samaisena kertana myös Sauli ja Kadi oksensivat eli ei ollut todellakaan ainut. Jälkikäteen kyllä mietti, että miksi meni niin tekemään, ei ollut mitään järkeä. Oli kuulemma ensimmäinen kerta, kun viiniä tuolla tavalla joi.

Minusta hän on vain yksinkertaisisesti viihdyttävin talossa. Hänet voin hyvni nähdä juontokeikoilla jne, kun esim. Kadin kuvittelisin vain kikattamassa ja Saulikin ujostelisi. Kun Elastinen ja Anna kävivät talossa niin oli suurin piirtein ainut, joka silloinkin pystyi olemaan oma itsensä.

Jos sinä et näe mitään erikoista Nikossa niin se ei tarkoita etteikö kukaan muu näkisi. Kaikki eivät näe Kadissa niitä piirteiä, joita sinä hehkutat. Niin monet ovat hehkuttaneet häntä luonnonlapseksi jne. ja minä en voi sitä käsittää. Eikä minun kyllä tarvitsekaan. Minusta Kadi on laiska ja kännissä aivan kammottava. Kun veressä on alkomaholia niin Kadi ei muuta teekään kuin huuda ja kiroile, silmät seisoo päässä. Jos joku pitää sitä ihanana ja luonnanlapsimaisena toimintana niin minkäs teet.

Vierailija
2/19 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No jos se tarkoittaa laiskuutta, alkoholismia, itsekkyyttä, yksinkertaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikon seurassa viihtyisin varmasti itsekkin, muut talossa olevat ihmiset eivät eivät juurikaan kiinnosta.

Vierailija
4/19 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka edes voit väittää, että Kadi ei puhu pahaa toisista? Sehän haukkui Timoa ja Hekaa aivan hirveästi. Samoin jauhoi pitkään ja hartaasti p.kaa Jarkosta. Kyllä näistä löytyy klippejä subtv:n nettitv:stä. Jos olet katsonut vain koosteita niin paljon on sinulta jäänyt näkemättä.

Esim. grillijuhlissa tosiaan kertoi toivovansa, että Heka hukkuisi. Haukkui myös Timoa. Sanoipa jopa omasta veljestään, että toivottavasti kuolee ennen häntä. On se niin ihana luonnonlapsi tosiaan.

Vierailija
5/19 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tajua. Tavallinen hassunhauska pikkupoika, joka ei osaa pitää rajojansa juomisessa. No joo, ei ehkä osaa Kadikaan tai kukaan muukaan. Mut mitä ihmeellistä Nikossa on? Mun mielestä Kadin sais voittaa, koska on aito eikä ole puhunut muista pahaa. Ihana tyyppi, luonnonlapsi.

Vierailija
6/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätöiltana myöskin sanoi, että jospa muisteltaisiin vain hyvällä. Kyllä Niko vähiten on noista jauhanut.

Nettiteeveestä tosiaan löytyy klippi " Pahaa puhetta Jarkosta" , jossa Kadi ja Sauli puhuvat Jarkon seläntakana pitkään ja hartaasti.

Vierailija
7/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heka on selkeästi kaikkien asukkaiden inhokki. Toivon että Sauli voittaa...

Vierailija
8/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että ensivaikutelmani oli väärä, mä nimittäin inhosin Nikoa aluksi, mutta on se sitten osoittautunut suht hauskaksi ja reiluksi jäpikäksi.

Vierailija
9/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla bilehile tai homo? Miksei voisi olla aivan tavallinen nuori mies ja voittaa? Itse arvostan juuri tuota Nikon arkisuutta, ei tarvitse tehdä taikatemppuja ollakseen miellyttävä ja mielenkiintoinen.

Nikolle voitto kotiin :)

Vierailija
10/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Sauli on taas ihan kauhee kun se jutteli kuinka haluaisi hän tappaa häntä loukanneen tuttavansa kiduttamalla pikkuhiljaa. Tasapainoinen ihminen ei tollasia puhu leikilläänkään, terve ihminen pääse tuollaisten vihan tunteiden yläpuolelle eikä jää hautomaan niitä, siitä kärsii lähinnä itse. Sori mut minusta tollanen on niin homomaista, mulla on homotuttavia ja ykskään ei niistä ole kauheen tasapainoinen tunne-elämältään.

Kadi on taas taasen heikoista kotioloista ja se näkyy. Välttämättä ei ole mikään luuseri pohjimmiltaan.

Vierailija
11/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadi vetää taatusti koko summan kurkusta alas, samoin Sauli ja Riitta on ollut niin vähän aikaa ettei ansaitse sitä.

Vierailija
12/19 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan Kadin suosiota en ymmärrä. Mitä se kertoo katsojista? Hauskaa voi pitää vaan humalassa örveltämällä, kännääjä on cool, muuten voi olla tyhmä kuin saapas. Hmm - ei kiitos. =)

Vierailija
13/19 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hauska mutta varmasti osaa olla vakava tarvittaessa. Saulissa ja Kadissa om jotain mikä tökkää ja pahasti!

Vierailija
14/19 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se jokin, jota tosiaan voi vain kuvata sanalla luonnonlapsi. Joku sellainen karisma. Viattomuus ja aitous, joka on sikälikin hassua että flikka on ryöstellyt sun muuta. Periaatteessa mulla olis kaikki syyt inhota Kadia, mutta huomaankin pitäväni hänestä.

Vierailija
15/19 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ADHD-käytös häiritsee minua. niko muuten on bi, servicenäkyy kilsan päähän. Alaakohan styylan Saulin kanssa?

Vierailija
16/19 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päätyy roviolla poltettavaksi, koska nutturapäät ei voi sietää sitä jotain mitä siinä on. Jotain sellaista (miehiä miellyttävää) hillittömyyttä, josta naista kuuluu rangaista ja ankarasti.

Vierailija
17/19 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan se jokin, jota tosiaan voi vain kuvata sanalla luonnonlapsi. Joku sellainen karisma. Viattomuus ja aitous, joka on sikälikin hassua että flikka on ryöstellyt sun muuta. Periaatteessa mulla olis kaikki syyt inhota Kadia, mutta huomaankin pitäväni hänestä.

Vierailija
18/19 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tämän vuoksi naiset eivät voi sietää häntä...?;)

Minusta Niko saisi voittaa, koska hän vaikuttaa fiksuimmalta tyypiltä.

Kadi on oikeastaan suosikkini, mutta koska hänellä selvästi on alkoholiongelma, niin en toivo hänen voittoaan. Hän varmasti joisi ja juhlisi rahat, eikä tekisi niillä mitään " järkevää" .

Saulista pidän myös, mutta hän sen tapainen ihminen, että voisi pissi nousta hatuun ja poika ylpistyä jos voittaisi...? Hän on myös jotenkin epäaito toisinaan, en osaa tarkemmin selittää.

Riittaa vihaan yli kaiken...! En saa selvää hänen puheestaan, koska en yksinkertaisesti jaksa kuunnella sitä epäselvää sössötystä joka poukkoileen " Ainiin ja sit ku sauli sano --käden heilautus-- mutta jokatapauksessa..." .

+En ymmärrä, miksi vanha ihminen menee taloon ja mielistelee talon muita asukaita? Hän ei muka tajua kun häntä huijataan je. jne. olisi tomerampi ja OMA ITSENSÄ, eikä koittaisi miellyttää muita.

+Riitta on taloon tullut viimeisenä, eli ei ansaitse siksikään voittoa. Säälittää ne hänen " Aika rankaa on ollu" ja muka ikävöinnit ja muka läheisenä olemiset. Hänhän vain muutaman hassun viikon ollut talossa...!

Joten Niko voittakoon:)

Vierailija
19/19 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se tarkoittaa laiskuutta, alkoholismia, itsekkyyttä, yksinkertaisuutta. Kai sellainen on sitten ihana ihminen. Mikäs siinä.

Niko on monien suosikki kun hänessä ei ole niitä puolia mitä noissa muissa on. Ei ole vanha, ei homo, eikä tällainen luonnon lapsi. Hauska poika, mitäs pahaa siinä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän