Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko koskaan lapsille suunnattuja tavaroita itsellesi?

Vierailija
31.08.2022 |

Tarkoitan lasten sisustustavaraa, hiuslenkkejä tai vaikka kenkiä jos kengänkokosi on tarpeeksi pieni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kesällä ostin pari t-paitaa. Kengätkin joskus ostanu. Hiuslenkeistä en oo kattonu onko jotain mainintaa, mutta jotkut soljet tais olla vähän "tyttömäisemmät". Olen ostanut Playmobileja koriste-esineeksi. Ikean nukkekoti on hyllynä olkkarissa. Mauri Kunnaksen uuden kirjan saan aina lahjaksi.

Noi ny tuli ekana mieleen...

Vierailija
2/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko usein.

Mitä?

Katselin juuri hauskoja lastenhuoneen mattoja ja ajattelin että sellainen olisi kiva ihan itselläkin olohuoneessa, paljon enemmän värejä ja malleja kuin aikuisten matoissa.

ap

Vierailija
4/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko usein.

Mitä?

Katselin juuri hauskoja lastenhuoneen mattoja ja ajattelin että sellainen olisi kiva ihan itselläkin olohuoneessa, paljon enemmän värejä ja malleja kuin aikuisten matoissa.

ap

Muutamia kivoja pehmoleluja on tullut ostettua, Schleich ja Sylvanian families eläimiä on vitriinissä koristeena, pussilakanasetteja muutama kappale, makuuhuoneen kattolamppu sekä matto, ja vähän sitä sun tätä sekalaista. 

Vierailija
5/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko usein.

Mitä?

ap

Entisessä kodissa oli automatto makkarissa. Ja ihan sitä varten ostin, ei ollu mikään lapsuude peru. Ja nykyset yölamput oli Ikeassa lastenlamppujen osastolla vaikkeivat edes ole mitenkään lapsellisia tyyliltään.

Matoista harvoin pelkän värin perusteella voi sanoa sen olevan "lastenmatto" eli ostat just sen mikä sopii sun tyyliin.

Vierailija
6/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni kun jotain olen tajunut.! 1 ainoa haave on iso junanrata,joka toimii sähköllä.Vieläkään aikuisena naisena ei rahaa siihen.Viellä joskus ostan.

Vierailija
7/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko usein.

Mitä?

ap

Senkun hommaat, ei sillä ole mitään merkitystä onko se matto lastenhuoneeseen tarkoitettu. Aikuisten jutuissa on kyllä se ongelma, että hirveästi löytyy vaan jotain mustaa, valkoista, harmaata ja beigeä.

Itse haluaisin värikkäitä ja kuviollisia sukkia :D aikuisten mallistosta harvoin löytyy, aina vaan jotain neutraaleja värejä, ehkä koristettuna pilkuilla tai raidoilla. Lasten sukat taas on liian pieniä 39-kokoiseen jalkaan. Lempisukkani tällä hetkellä ovat turkoosit ananaksen kuvilla, ne satuin löytämään Prisman alennuksesta.

Vierailija
8/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poikien vaatteita paljonkin (ne senttikoossa olevat, pojille tehdyt hupparit ja T-paidat on yleensä tarpeeksi kapeita ja pitkiä, jättäen kuitenkin hartioille tilaa toisin kun naisten mallit. Kiva kun on hartiat mutta ei tissejä ja mittaa kuitenkin 175 senttiä..), mutta löytyy toki muutakin.

Ostin viimeisimmältä duunikeikalta itselleni pehmolelun. Oli niin söpö. Löytyy myös läjä erilaisia hiusklipsejä (miks hemmetissä niitä sellaisia hyviä leveitä mitä sai vielä joskus 90/00-luvun taitteessa ei muuten enää löydy kun lapsille tarkoitettuina rusetti/glitter/pinkki/leppäkerttukuvioilla?), tällä hetkellä on sellaiset limaisen neonvihreät glitterversiot mun mustaa kuontaloa pitämässä aloillaan. Plus löytyy kissankorvilla oleva panta sun muuta epämääräistä härpäkettä :D

Lastenkirjoja on kanssa paljon. Ostelen niitäkin ihan itseäni varten aina välillä, tosin nykyisin lähinnä ns. klassikkosatuja. Muita kun suomenkielisiä satukirjoja tai lastenkirjoja ostelin aikoinaan lentokentiltäkin jos oli valikoimaa ja halusin opetella huvikseni vähän jotain uutta kieltä, ne oli aika helppotajuisia.

Vierailija
9/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, minä ostin autoradan 😀

Vierailija
10/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavaroita mutta karkkeja ja jätskejä. Minulla ei ole sellainen hienosteleva aikuinen maku että valitsisin jonkun elegantin belgialaisen suklaarasian jossa on kultakirjailu. Mieluummin ostan kindermunan :D Samoin ostelen Amppari- ja Lipsis-mehujäitä jotka on varmaan lähinnä lasten keskuudessa suosittuja.

Vierailija
11/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan nyt on lapsen mieli.

mies54v

Vierailija
12/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Suurin osa lapsuuteni leluista oli ostettu isälleni. Siksi minulla oli puolivuotiaana 3000 osainen legosetti, myöhemmin autorata, Juna, autoja ja traktoreita, työkaluja, jääkiekkopeli jne

Vierailija
13/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Suurin osa lapsuuteni leluista oli ostettu isälleni. Siksi minulla oli puolivuotiaana 3000 osainen legosetti, myöhemmin autorata, Juna, autoja ja traktoreita, työkaluja, jääkiekkopeli jne

Valehtelet. En usko.

mies54v

Vierailija
14/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies54v

On se kivempi kuin kehitysvammaisen mieli niin kuin sinulla.

Vierailija
15/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia, mukavan edullisia ovat lasten puolella. Lisäksi niitä Disney-prinsessaluomivärejä, sopivasti pigmenttiä, mukava tekstuuri, kivoja sävyjä.

Vierailija
16/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko usein.

Mitä?

ap

Senkun hommaat, ei sillä ole mitään merkitystä onko se matto lastenhuoneeseen tarkoitettu. Aikuisten jutuissa on kyllä se ongelma, että hirveästi löytyy vaan jotain mustaa, valkoista, harmaata ja beigeä.

Itse haluaisin värikkäitä ja kuviollisia sukkia :D aikuisten mallistosta harvoin löytyy, aina vaan jotain neutraaleja värejä, ehkä koristettuna pilkuilla tai raidoilla. Lasten sukat taas on liian pieniä 39-kokoiseen jalkaan. Lempisukkani tällä hetkellä ovat turkoosit ananaksen kuvilla, ne satuin löytämään Prisman alennuksesta.

Citymarketissa on tällä hetkellä tuollaisia sukkia myynnissä. Ihan aikuisten koossa. Niitä koristaa myös hedelmäkuviot ja oikein kivat :)

Vierailija
17/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eläinkuosisia sukkia. Huppareita ostan senttikoossa, kun olen pieni. En syö tai juo paljon makeaa, mutta jos joskus ostan jotain limsaa, se voi olla muumilimsaa. Mun veli, hyvätuloinen johtajatason henkilö, ostaa säännöllisesti mehukatti-mehua. 

Vierailija
18/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko usein.

Mitä?

ap

Citymarketissa on tällä hetkellä tuollaisia sukkia myynnissä. Ihan aikuisten koossa. Niitä koristaa myös hedelmäkuviot ja oikein kivat :)

Kiitos, pitää käydä katsomassa :)

Vierailija
19/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari pehmolelua ostanut ihan itselleni. Ne oli niin söpöjä.

Vierailija
20/23 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Valehtelet. En usko.

mies54v

Ai niin, eikä Nintendoa todellakaan oikeasti ostettu minulle! Pelattiin sitä lopulta isän kanssa yhtä paljon ja kilpailtiin kumpi pelaa pelin läpi ensin. Vietettiin sen parissa tuntikausia päivittäin.