Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö mies

Vierailija
26.11.2007 |

jos nainen herättäisi sinut herättämällä ensin kyrpäsi kunnon seisokkiin ja sitten nuolisi ihan hervottomaan turvotukseen ja sykkeeseen...

Sitten kiipeäisi päällesi ja ratsastaisi itsensä loppuun ja kääntyisi kontilleen niin että saisit herättyäsi ottaa hänet takaapäin niin lujaa kuin haluat?

Herätin mieheni aamulla näin ja mietin mitä keksisin illaksi...

En tiedä miten jaksan siihen asti :-P

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta vuotta yrittänyt kertoa että tuo olisi unelmaherätys. Ei ole vielä tapahtunut...

Vierailija
2/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen odotellut jo vuosia.

Kerran yritin herättää vaimoni hellästi nuolemalla, mutta homma raukesi siihen kun hän heräsi ja kysyi ehkä jopa hieman vihaisesti " Mitä sä oikeen teet?" . Niinkuin siinä muka olisi ollut jotain epäselvää!?!

Tasan ei käy onnenlahjat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi maailma olla parempi paikka ennen tällaisia keskustelupalstoja. Totta on, että tieto lisää tuskaa. Tälläkin palstalla on upeita, nauttivia sinut itsensä kanssa olevia naisia. Kun oma vaimo on ihan jotain muuta, niin suru hiipii joskus puseroon. Olisi aikoinaan pitänyt huomata varoitusmerkit, mutta kun sitä rakastuu, niin sitä on naisen vietävissä. Itse sitä on valinnan tehnyt ja valintoja voi tehdä vastaisuudessakin...

JiiKoo

Vierailija
4/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa!! Tulee mieleen Maajussille morsian Teija!! Mulla on ainakin tietynlainen kuva teistä, jotka joutuu oikein keksimällä keksimään, miten miehen yllättäisi. Yleensä seksuaalisuuttaan tyrkyttävät naiset ovat oikeasti rumia ja heillä on huono itsetunto. Tai sitten ovat hyväksikäytettyjä. Toki nainen saa haluta ja tehdä aloitteita, mutta tommonen " nuoleskelu" ällöttää!

Vierailija
5/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut vaimoni kanssa samaan mielikuvituksettomaan naistyyppiin.

Ja ajatus maailma on: yhdyntää harrastetaan on lisääntymistä varten.

Tällaista huomionosoitusta haluaisivat todennäköisesti kaikki miehet.

Vähän sama kun mies tuo naiselle kukkasia tai muuten osoittaa rakkautta. Miehet ei vaan perusta kukkasista tai koruista.

Kiva että joillekin miehille tapahtuu joskus jotain kivaa ja yllättävääkin.

Kade

Vierailija
6/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä mielikuvitukseton, mutta seksi on kyllä hyvin paljon muuta kun lapsen tekoa.. Seksi on ihanaa ja haluan sitä usein. En ole lahna. Haluan vaihtelua, eri asentoja, peppuseksiä.. kaikkea mitä vaan. Mutta silti ajattelen tuommoiset seksuaalisuuttaan korostavat naiset outoina. Ehkä olen liian perinteisesti kasvatettu ja se tytön rooli ei vaan ole tyrkyttää itseään.

Mun tuntemani miehet pitää seksikkäinä vähän " vaikeita" naisia. Semmoisia, kenen eteen pitää tehdä jotain, että ne saa kunnolla syttymään. Ja kun saa niin ne tekee kyllä mitä vaan. Ja minunkin mielestä se on naisellisempaa.

Miehiäkin on monenlaisia.

Vierailija
7/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottaa mieheltään suihin ja rupeaa panemaan sitä? Mites nämä hommat hoituisi tällaiselta vaikeasti saavutettavalta naiselta, tässä ap:n esimerkkitapauksessa? Vaikeasti saavutettava olisi vähän vaan lipaissut terskaa ja vetäytynyt sitten aamuvoimistelemaan silleen, että evvk? Vai ei olisi lipaissutkaan?

Huhuu. Helevetin ihanaa olla helppo nainen.

Vierailija
8/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tollainen " vaikeasti tavoitettava" nainen on totaalinen turn-off. Ehkä joskus pelien pelaaminen voi olla kiihoittavaa, mutta jos sitä pitää tehdä aina saadakseen seksiä, niin se alkaa vaan vituttamaan. Sellainen nainen on seksikäs, joka haluaa sinua ja uskaltaa myös toteuttaa/näyttää halunsa.

JiiKoo

Vierailija
9/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on niin onko se huono asia? Ei se naapurin persettä kaivele vaikka mitä vaimo kaksii. Eikä maajussien Teija ole ruma ihminen,vaan tavallinen..

Minäkin tykkään joskus yllättää miehen kaikenlaisella pikkupervolla. Äsken tilasin netistä strap-on dildon ja odottelen sen saapumista. Kun saan sen odotan että pääsen miehen kimppuun ja sidon hänen kädet selän taakse,annan ensin vähän suuhoitoa ja sitten siirryn miehen taakse..

Hellästi dildoa takapuoleen ja runkkaan kalua samalla. Olemme kauan jutelleet strap-on dildon hankkimisesta mutta ei ole tullut ostettua. Molemmat tykkäämme kaikenlaisista leluista.

Minä vasta olen pervo!

Vierailija
10/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon naisena että miehet eivät pitemmän päälle jaksa tuollaista menoa. Turhaan vaivaudut. Kyllä miehesi kuitenkin pettää kun se aika on.

Vierailija
11/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla noin rohkea. Mutta mulla ei yksinkertaisesti onnistu, kun ujostelen omaakin miestä. Tai siis en ujostele harrastaa seksiä tai antaa nuolla ym, mutta aloitteen tekeminen ja tilanteen " hallitseminen" kauhistuttavat. Mies varmaan ihmettelisi, jos jonain päivänä vaan hyppäisin kimppuun ja alkaisin panemaan. Miten sais lisää rohkeutta? Tiedän kyllä olevani kaunis ja kiihottava, mutta silti jännitän aloitteen tekemista- varsinkin noin suoraan. T. Nainen

Vierailija
12/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo pari lasia viiniä tai joku drinkki,rentoudu ja mene miehesi luokse. Katsot häntä suoraan silmiin,halua häntä. Riisu vaatteet pois,avaa hänen napit.. Siitä se lähtee!

-Se strap-on vaimo-

Vierailija
13/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on olemassa aktiivisia ja passiivisia naisia ja hän on valinnut puolensa väärin? Voisitko selventää, mikä on lahnan ja vaikean välinen ero? Ja miksi esim mulla, joka olen aina nauttinut aktiivisesta roolista seksissä, on sattunut vastaan vain sellaisia miehiä, joista se on ollut ihanaa?

Vierailija
14/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun tuntemani miehet pitää seksikkäinä vähän " vaikeita" naisia. Semmoisia, kenen eteen pitää tehdä jotain, että ne saa kunnolla syttymään.

Oma vaimoni siis olisi varmaan tuntemiesi miesten unelma. Saa totisesti tehdä töitä, että edes joskus saisi. Itse olen kyllästymiseen saakka leikkinyt tätä leikkiä, jos se sellaista on.

Monenkohan leikisti " vaikean" naisen mies on vain kyllästynyt moseen pelleilyyn ja lakannut yrittämästä. Sitten ihmetellään kun " mies ei enää halua minua, nyyh" .

Vierailija
15/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos pettää niin pettää,en voi mitään sille.

Vierailija
16/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma ukko ei kyllä itse ikinä keksisi mitään " repäisevää" , vaikka onkin ihana ja seksikäs. Siispä minä olen suhteessamme se rohkea aloitteentekijä. Ei ole mies koskaan pois työntänyt jos olen hänen " jormaansa" ihan oma-aloitteisena tyttönä kajonnut, olipa aamu tai ilta.

Muru

Vierailija
17/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi avioliitossa pitäisi olla vaikea, kun molemmilla on haluja?

Molemmin puolin tehdään toisillemme hyvää, oli se sitten pikapano suihkussa jos lapset ovat hereillä tai pitkä kokeiluretki erilaisiin juttuihin. Kun seksiä saa silloin kun haluaa, ja tietää, ettei kumppani sano ei, on helppo käydä vaan tekemään kaikenlaista uutta ja kivaa.

Tehdään " sitä" myös joskus pimeässä peiton alla.

En koe olevani seksuaalinen tyrkky kun teen sellaista mistä mieheni pitää, ja mistä ilmeisesti suurin osa muistakin miehistä nauttisi.

Pihtaamalla ei saavuta mitään muuta, kuin loppupeleissä pahan mielen itselleen. Tai mitä sitten jos olen tyrkky jonkun määritelmän mukaan ;)

Ihan niin aktiivinen en ole, että joka aamu herättäisin tällä lailla;)

Tietysti joskus on kiva esittää vaikeata;)

ap

Vierailija
18/20 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen joka herättää minut suihinotolla. Noh, vein niistä numero kakkosen.. eka ei oikein muten sopinut, kun oli varattu ja kaikkea.

Suosittelen siis, jos haluatte sen timanttisormuksen.

Vierailija
19/20 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

o mio caro, fosti tutti la mia vita....

Vierailija
20/20 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan mitä 5 tarkotti, tai ainakin luulen ymmärtäneeni. Teen usein itse samaa mitä ap, herätän miehen imemällä munaa (tosin se ei meinaa välillä herätä siltikään :D), mutta en oikein ymmärtänyt miksi ap:n pitää tulla tänne puimaan asiaa. Minulle ainakin on itsestään selää että suurin osa miehistä olisi hyvin tyytyväinen tuommoiseen jerätykseen. Veikkaanpa että mielummin myös omana herää suihinottoon kuin herätyskelloon, viikonloppu aamuisin se vaan mielummin nukkuu. Mutta se onkin ihme mies kun ei pillu kelpaa ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä