Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko muka A/B kokoisilla tisseillä tulla paljoa maitoa?

Vierailija
26.11.2007 |

Vaikka sanotaan, että imetys ei ole rintojen koosta kiinni, niin pakkohan sen silti hieman on olla. Toki jos kuppikoko on E ja on täynnä rasvaa, mutta esim. itse olen laiha ja rintani ovat kiinteät eivätkä " läskiset" , niin mahtuuhan niihin enemmän rinta/maitorauhasia mitkä sitä maitoa tuottaa kuin kokoa A oleva.

Keskustelin kaverini kanssa joka on odotusvaiheensa alussa B kupilla ja itse olen E kupilla. itselläni jo toinen lapsi ja tiedän että maitoa riittää ihan liiaksikin, kaverillani esikoista odottaessaan.

Tietääkö joku tyhmään kysymykseen vastausta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse c ja hyvin pärjäsin ilman meijereitä...

Vierailija
2/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitorauhasia on jotakuinkin sama määrä kaikilla. Rasvaa on sitten toisilla enemmän kuin toisilla.

Minulla on A-kupin rinnat normaalisti. Imetysaikana on ollut B-/C-kuppi. Aivan loistavasti on maito riittänyt ja olen täysimettänyt kumpaakin lasta lähes 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on myös samanlaiset " nahkarukkaset" ja imetti kolme lasta, jotka olivatkin vauvana tosi tuhteja. Toisella tuttavalla taas on c kuppikoko ja maito loppui heti alkuunsa. Että ei se kyllä todellakaan ole rintojen koosta kiinni!!

Vierailija
4/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli vuoden. Toisinaan myös lypsänyt. Kysehän on maitorauhasten määrästä!

Vierailija
5/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole rintojen koolla väliä imetyksen kannalta.

Vierailija
6/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen molempien kanssa muuttunut A-kupillisesta B-kupilliseksi, ystävälläni oli peräti C-kupin imetysrintsikat - normaalisti hänkin A.

Maitoa minulla on riittänyt liian kanssa, olen pumpannut ylimääräisiä pois ja esikoisen kanssa kärsittiin suihkutissiongelmasta. Siis maitoa kirjaimellisesti lensi rinnasta metrien päähän.

Voihan se olla niin, että A-kupin rintaan ei mahdu kerralla niin isoa satsia varastoon kuin vaikkapa D/E-kupin rintaan. Mutta ehkäpä sitä sitten tuottaa nopeammin ja imettää useammin? En tiedä, mutta minulla maidon riittävyys ei ole ollut ongelma.

Esikoista imetin 15 kuukautta, tämän kakkosen kanssa on nyt 4 kk takana.

Vierailija
7/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle synnärillä hoitaja sanoi, että " tällaisilla kiinteillä ja pienillä rinnoilla tulee minun kokemukseni perusteella parhaiten maitoa." Ja mulla on B-kuppi (joissakin rintsikkamalleissa A).

Vierailija
8/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti olen kaksi lasta täysimettänyt puolivuotiaiksi. Ja imettänyt kumpaakin reilusti yli vuoden. Että onpahan näistäkin rusinoista ollut jotain iloa :)

Vierailija
9/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen koko taas riippuu pääasiassa rasvakudoksen määrästä. Itselläni ennen raskautta kuppikoko oli niukin naukin A ja maitoa on kyllä tullut ihan hirveästi, vauva on täysimetyksellä neljättä kuukautta ja edelleen myös luovutan maitoa. Alkuun oli ihan ongelma tuon ylituotannon kanssa kun sai jatkuvasti liivejä, paitoja ja lakanoita vaihtaa kun kaikki paikat ui maidossa...

Vierailija
10/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli enemmän kuin mun d-kupeilla eli ei tod ole kiinni rintojen koosta! Se kokohan on vaan läskiä, on kiinni rauhasten määrästä!

Vierailija
11/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon riittävyys ei ole kiinni rintojen koosta. Melkein päinvastoin, usein juuri isorintaisilla naisilla on imetyksen kanssa ongelmia.

Vierailija
12/12 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu kivaa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi