SUURI laihdutusgallup!!
No niin laitetaan pinoon parhaat laihdutusvinkit. Paljonko laihdutit, missä ajassa? Lähtöpaino ja pituus? Liikunta? Paljonko ja mitä? Ruoka- laskitko kaloreita vai miten sait painon putoamaan?
Olen kuukauden yrittänyt laihduttaa, olen lisännyt hieman liikuntaa ja ruokailuun olen kiinnittänyt paljon huomiota: syön pienempiä annoksia, pastaa en ole syönyt ollenkaan, enemmän kasviksia ja hedelmiä, kaikessa valinnut vähärasvaisen tai rasvattoman vaihtoehdot, en ole syönyt ollenkaan mitään herkkuja ja kaiken pitäis olla niin, että painoa lähtis vaan kun ei ole lähtenyt yhtään. Missä vika?
Painoa on 70kg ja pituus 165cm ja tavoite olis 10kg pois.
Kommentit (6)
Toukokuun loppu oli.
Muina päivinä syön kaikkea mutta kohtuudella ja järkeä käyttäen.
Syön viisi kertaa päivässä.
Lauantai kun tulee on se herkkupäivä. Silloin syön mitä vain ja miten vain.
En mieti enkä laske mitään.
Tällä tyylillä olen nyt kymmenen kiloa saanut pois ja on ollut älyttömän helppoa.
En ajattele olevani laihiksella vaan muutin syömä tapojani.
Kivointa tässä ja helpointa mulle kun ei tartte kuitenkaan pitää mitään kuuria päällä.
Ennen olin 79kg nyt 69kg ja sen huomaa :)
enkä edes saa syödyksi yleensä täysiä pisteitä, mutta eipä paino vaan tipu...
Olen aina ajatellut että painonvartijoissa paino kyllä tippuisi, vaan ei mulla. Joku siis mättää ku tajuis mikä se on.
Vierailija:
enkä edes saa syödyksi yleensä täysiä pisteitä, mutta eipä paino vaan tipu...Olen aina ajatellut että painonvartijoissa paino kyllä tippuisi, vaan ei mulla. Joku siis mättää ku tajuis mikä se on.
sillä juon vettä paljon yli suositusten ihan tavallisestikin, olen aina juonut. Elämä janottaa....
Vierailija:
Paljonko laihdutit, missä ajassa? Nyt -10 kg, hiukan alle 3kk:ssa meni, Tavoitteena pudottaa vielä 6-7 kg, tasapainoilen tämän joulun yli ja laihdutan taas ensi vuoden alusta nuo loput pois.Lähtöpaino ja pituus? 162 cm 75 kg Liikunta? Paljonko ja mitä? en ole lisännyt liikuntaa (työ, pieni lapsi, koira- seli seli ;)
Ruoka- laskitko kaloreita vai miten sait painon putoamaan? PV:n pisteet, en käy ryhmässä, vuoden 2003 matskut on käytössä.
Olen kuukauden yrittänyt laihduttaa, olen lisännyt hieman liikuntaa ja ruokailuun olen kiinnittänyt paljon huomiota: syön pienempiä annoksia, pastaa en ole syönyt ollenkaan, enemmän kasviksia ja hedelmiä, kaikessa valinnut vähärasvaisen tai rasvattoman vaihtoehdot, en ole syönyt ollenkaan mitään herkkuja ja kaiken pitäis olla niin, että painoa lähtis vaan kun ei ole lähtenyt yhtään. Missä vika? Olisiko annoskoot silti vileä liian isot, useimmat arvioi ne silti yläkanttiin vaikka pienentääkin entisestä. Tee ruokapäiväkirja johon pistät yläs KAIKKI syömisesi ja juomisesi, mulle ainoa tapa laihduttaa.
ja laske pisteet =helppoa ja kilot karisee