Seksihalujen orastava epäsuhta, voiko suhde onnistua pidemmän päälle?
Kumppanissa kaikki muu tuntuu olevan kohillaan ja minulle sopivaa. Kunnollinen, turvallinen, hoitaa asiansa, älykäs, hauska. Libido vaan tuntuu olevan aika paljon itseäni vähäisempi. Sohvalla vaatteiden päältä hipsuttelu ja pikkupusuttelu riittäisi hänelle, kun minä palan halusta tuhmailla ja tutustua uuteen kiinnostavaan ihmiseen myös seksuaalisena olentona. Huom. Tästäkin olemme pystyneet siis toista kunnioittavasti puhumaan.
Keski-ikäisiä ollaan.
Voiko tää toimia? Kertokaa te joilla kokemuksia vastaavasta epäsuhdasta.
Kommentit (8)
Olen nuorempi, mutta vastaan:
Jatka suhdetta, jos olet valmis elämään vähäisen seksin kanssa. Todellisuudessa seksi ja läheisyys tulee vähenemään vielä tuostakin, kun miehen vieraskoreus on ohi. Nimimerkillä kokemusta on. Nyt takana 6 kk seksittömyyttä, miehellä testosteronin vajaatoiminta, joka ei ole korjaantunut merkittävästi hormonihoidolla.
Olen pahoillani mutta ei tule toimimaan, kuulostaa lähes aseksuaalilta mies ja voi olla että pidemmälle kun suhde etenee niin kohta kerran kuussa oikeaa seksiä ja yhdyntää, ja harvenee vaan!
N48
Ei toiminut. Hän oli elämäni nainen siitäkin huolimatta. Vituttaa vieläkin bänksit, muuta en voinut 😪
Voi johtua siitä, että mies pelkää erektionsa lerpahtavan. Sama syy siis kuin hätäisessä seksissä.
Mutta jos mies ei näytä haluavansa sinua, niin se on iso ongelma suhteessa ja hävittäisi omatkin halut. Jutelkaa kuitenkin vielä voisiko olla suorituspaineet syynä. On yleistä varsinkin uudessa suhteessa. Lisää leikillisyyttä ja ei-yhdyntäkeskeisyyttä voisi ehkä parantaa tilannetta? Erektio on miehelle tosi arka asia.
Minulla on monella tavalla unelmamies. Samat arvot, hauska, kunnollinen, uskollinen, hyvä puoliso ja isä. Seksiä meillä ei ole juuri koskaan, koska miestä ei kiinnosta (hormonaaliset syyt taustalla).
Minä voin elää tämän asian kanssa, koska en itsekään ole erityisen seksuaalinen. Mutta jos olisin, niin eihän tämä toimisi. Punnitse siis, olisitko valmis elämään (lähes) ilman seksiä. Jos et, niin lopeta suhde jo alkuunsa. Mies ei tule muuttumaan.
Toiset syttyy hitaasti ja toisilla lati jää suutariksi
Vaikea sanoa. Annat aikaa jos muuten sujuu tai lähdet etsimään jotain seksipetoa. Jossa taas muuten ehkä on kaikki pielessä eikä suhteesta tule mitään. Ei voi tietää.
Minä en usko hetkeäkään, että kyse olisi hitaasti syttymisestä. Suhteen alussa halut ovat suurimmillaan ja hommassa on uutuuden viehätystä. Mies ei selvästi ole kovin seksuaalinen. Ap:n tehtäväksi jää pohtia, onko se hänelle ok.
Kannattaa myös huomioida se, onko miehellä mitään kiinnostusta ns. huomioida naista. Jos seksi on hätäiseen ohi, eikä naista huomioida, niin siinä vastaus tuohon kysymykseen.
Vielä ap: Seksiä on siis ollut, mutta kolmen viikon aikana 2 kertaa. Ja sekin oli hätäseen ja kuin pakollinen suoritus pois alta. Itse en ehtinyt kunnolla mukaan.