Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttava Hipp-pupukeräys : /

26.11.2007 |

Onko muita, jotka keräävät Hipp-pupuja? Tai eivät kerää, vaikka periatteessa kiinnostaisi?

Ajattelin antaa tuotteen markkinoijalle palautetta siitä, että keräys on aivan kohtuuton! Yhteen pikku leluun tarvitaan 50 kpl irti liotettua viivakoodia, kun monet muut antavat lahjan ilmaiseksi, esim. vaipat, tai helpolla tuotteiden kokeilulla (esim. Natusan 3 tuotteen ostajalle huopa). Tuli hyvä mieli Natusan-keräilystä ja löysin uuden hyvän tuotteen sarjasta ko. kokeilulla, eli varmasti kannattava molemmille osapuolille. Mutta Hipp-koodeja liotellessa kuluu arvokasta äidin aikaa, liima on vieläpä tosi tiukassa. Sitten irrotettu koodi kuivamaan...

Puhumattakaan siitä, että Hippejä joutuu metsästämään kaupoista, harvassa kaupassa on niitä ja etenkään useampaa makua. Luulisi että vaikka 5-10 purkin ostaja jo kokeilisi Hipp-tuotteita riittävästi ja ansaitsisi pupunsa, muistaisi sen jälkeen merkin. Tässä on brändimarkkinoijalle tapahtunut paha moka! Lakkaan näillä näkymin ostamasta merkkiä kun olen saanut typerät merkit kokoon.

Luovuttaakaan ei enää viitsi kun on puolet " jo" saanut askarreltua.

Kiitokset hyviä keräilykampanjoita järjestäneille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe etikettien irrottamista kovin vaikeana. Ruuat ovat laadukkaita ja maistuvia. Hyvää vaihtelua kotiruokaan ja käteviä kiireessä ja matkalla.

Sen myönnän, että viivakoodi on just ikävästi siinä " liiman" kohdalla, mutta etiketin saa helposti irti kun ei aloita siitä kohdasta vaan repäisee sen irti muusta kohdasta ensin. En minä mitään liota.

Ja vaikka pupuun tarvitaan 50 pistettä niin kyllä niitä etikettejä saa ihan hulluna kerätä myös Piltti/Bona keräyksiin. Ei tämä siitä poikkea mitenkään.

Vierailija
2/2 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä mitenkään kohtuuttomana pitänyt. Ostan kerralla parikymmentä purkkia ja suht helposti sai viivakoodit irti. Meidän liharuuat on pelkästään näitä Hipp-ruokia ihan purkkikoon vuoksi. Muilla valmistajilla ei ole 6kk ikäiselle isoa purkkia tarpeeksi hienoa ruokaa. Ja meidän neidille maistuu hyvin :)

Koodit on postissa ja odotellaan pupua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla