Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka muuttuvat " idiootiksi" jännittäessään?

Vierailija
26.11.2007 |

Päässäni on paljonkin ihan järkeviä ajatuksia, mutta jos ne pitää tuoda viileästi ja fiksusti esiin jossakin jännittävässä tilanteessa, niin jännittäminen kyllä enemmän tai vähemmän pilaa tilanteen :(. Ja annan itsestäni ihan hössöttäjä-vaikutelman... Huokaus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suunnilleen tota se on mullakin, lisäksi yritän vielä " keventää" tunnelmaa vitsailemalla, ja joskus se ihan onnistuukin, mutta yleensä vaan ajattelen jälkeenpäin, että miksi en osaa pitää suutani vaan yksinkertaisesti kiinni... Ja kun mä olen oikeasti ihan fiksu, heh, ja tuttujen seurassa puhun ihan asiaakin ;).

Vierailija
2/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti yksinkertaisesti kiittää käynnistä, niin en tiedä, mitä sanoin, mutta siis ihan liiottelematta jotain aivan päätöntä ja sanat oli aivan järjettömässä järjestyksessä, eli se, mitä sanoin, ei ollut ymmärrettävissä oleva lause. Ja siis sen naisen ilme! En ole koskaan nähnyt niin ällistynyttä ilmettä, kun hän jäi selvästi miettimään, että mitä mahdoin sanoa=)

Tästä on kohta 10 vuotta ja en ole kehdannut kenellekään tätä kertoa. Ihanaa, että sain tämä nyt kerrotua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin juuri todistaa, miten solmussa ajatukseni ovat=)

Vierailija
4/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi exää vai kuinka?

Vierailija
5/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaahhaahhahhahahhahahahahhahhsahaaaahahhhhhaaaahahahhahaha

Vierailija
6/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taisin juuri todistaa, miten solmussa ajatukseni ovat=)

...Mutta asiaan. Ihan samanlainen sählä olen itsekin. En tiedä, mitä niissä tilanteissa tapahtuu, mutta jotenkin sitä todella muuttuu ihan pöntöksi. Mun kiroukseni on vielä se, että olen ajautunut (siis todellakin, ihan vahingossa) työhön, jossa minun pitäisi esiintyä paljon ja vakuuttavasti. No, tämä on saanut minut pelkäämään töihin menoa. Vaikka siis oikeasti kyllä tiedän, miten minun pitäisi olla ja käyttäytyä, niin kuitenkin sitten muutun ihan tolloksi. Elämä on.

Vierailija
7/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin ottaa niin päähän eräs mulle tosi tärkeä asia, jota paljon etukäteen mietin, ja olin tsempannut itseäni siihen, mutta sitten todellisuudessa se hössöys puski taas pintaan :(. Äääh tätä häpeää!!!

Vierailija
8/8 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työskentelen vaativissa asiantuntijatehtävissä.. mutta kovasti jännittäessä muistan monet sanat aivan päin honkia:

Parkinsonin taudista voi tulla Rapkinsonin syndrooma ja sumusireenistä hälysoitin tms......

Minulla on dysleksia, joka ei enää aikuisena juurikaan vaivaa ,mutta kovan jännityksen alla muutun melkein puhekyvyttömäksi, menetän mm. kykyni nimetä värejä ja numeroita oikein, sanaparit kuten kyllä-ei, ketsuppi-sinappi, nainen-mies, vanha-nuori menee sekaisin jne.

kivaa.