Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ KULTAINEN 60-LUKU VKO 48 ¤¤¤

26.11.2007 |

Tervetuloa pinolle!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana isolle-T:lle, otahan iisisti jouluostoksilla, ja toivottavasti saat supistuksia että PIAN saataisiin tikrunpentu joukonjatkeeksi. Kurjaa on odottelu ja hermoja raastavaa ja aika on pitkää .. Vauva pieni viihtyy siellä masussa ..

Kuis täällä :-// Taas risainen yö takana, tunnin välein oltiin hereillä, no lopulta uni vei voiton ja nukkui 4-6.30 yhtäjaksoisesti. Mutta väsynnyt olen. Tyttö otti ihan kivat aamupäikkäritkin 1.5h mutta tyhmä kun olen niin enhän mä ymmärtänyt nukkua, ja nyt silmät sirrissä täällä kirjoittelen.

Ja meillä on sellainen ikiliikkuja että voi pyhät sylvit, tyttö menee senkun kerkiää ja äippä perässä. Nytkin on lattialla ja joka toinen minuutti täytyy käydä pelastamassa vaarallisista paikoista pois. Kiinnostavimmat kohteet ovat meidän cd-hylly, ja tietsikan johdot :-// Neiti ryömii ja menee kierimällä, ottaa kovasti konttaus asentoa, joten taitaa lähteä pian. Kiirettä pitää :-))

Kiva oli kuulla pietusta ja pullastakin :-)) Pietu kuten olen vannonut(vannomatta paras) ei meillä aloiteta kuumeilua kuin vasta kesäkuussa 08, ja tavallaan tekisi mieli siirtää vieläkin kauemmas, mutta ikäkultaa kun tulee taas ensi vuonna lisää(39)

Täytyy hankkia hieman jouluretonkia tänään(tonttulakki, sukkahousut jo on) ja ottaa joulukuvia joulukortteihin, siis tytölle ;-))

Waloa jänskätään täälläkin hyvät oli kp:t bdbdbdbd

Angeliqille paljon onnea kierrolle, ja kurjaa, että täti nyt tuolla tavalla tuli etuajassa, mutta ... pääsettepä taas tositoimiin. Olikos teillä ovistikut käytössä ??

Senniina kuis nyt noin kävi. Taisi hoitsu nolostua :-))

Wemppa elvis on ihan hyvä nimi .. Onko yhtään tuntemuksia kumpi siellä olisi, oletko edelleen tyttöfiiliksissä ?? Mikäs siinä neljä tyttöä onkin upea saavutus ..

Nyt laittamaan tiinulle ruokaa ja sitten ulos puolipökkyräisenä ..

Täällä oli puhetta viineistä sun muista, itse olen päättänyt, että jouluksi ostan yhden tai kaksi siideriä, ja juon vain juomisen ilosta ;-)) ja joulukuussa on partytkin tiedossa kaverin luona, eli minä menen ja mies hoitaa tyttöä .. En kyllä ole kovinkaan innokas juomari, en tykkää mistään, mutta muutama siideri voisi tehdä hyvää.

Nyt heit kaikille t. emmi ja tiinu

Vierailija
22/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttu Kanarialta ja oli oikein mukava reissu. Poikakin oli oikein mallikkaasti koko matkan, mitä nyt oli muutaman kerran normaalia väsykiukkua. Tänään keittelin tuossa bataattia ja ensimmäinen lusikallinen meni hienosti massuun, olisi enempikin kelvannut kun halusi ottaa lusikan itselleen ja meinasi kiukutella kun ei saanutkaan enempää. Huomenna sitten lisää.

Eli matka mentiin vielä pelkällä imetyksellä ja nyt siis sitten aloitellaan noita kiinteitä, vaan johan tuo herrahenkilö onkin jo 5,5 kk. Saas nähdä miten vauhdilla sitä edetään noiden kiinteiden kanssa, Senniinan Meral onkin jo kovasti meitä edellä. Miten nopeasti olette edenneet ihan oikeisiin aterioihin?

Poika herää kohta puolituntiseltaan (joo, ei vieläkään nuku pidempiä pätkiä), joten tässä vain pikainen ilmoittautuminen.

Iso-Ttä tässä kovasti jännäsin mutta eipäs pikkutikru vielä ollutkaan tupsahtanut maailmaan. Ja muutkin vielä kokonaisina.

Palataan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru: Voi miten mä olen kade sulle kun jaksat vielä shoppailla... mä olen niin raihnainen, että pakollinen ruokakauppa reissu on jo tarpeeksi. Ja silti kaikki sanoo, että mun maha on tosi pieni ja muutenkin olen kuulemma pienen ja siron näköinen. Mä luulen, että niillä on vaan ollut silmät puoliksi auki tai rillit sumeena, koska mun olo on kyllä ISO ja liikkuminen sen myötä hankalaa. Saitkos isukin tilin sileeksi...? Se on muuten hyvä merkki, että nukuit viime yön hyvin. Tyyntä myrskyn edellä ja ensi yöni pikkuinen syntyy... Tai ainakin lähipäivinä...

Emmi: kyllä mulla edelleen on ihan tyttöfiilis. Nimiäkin olen mielessä pyöritellyt, eikä mitään muita kuin tytön nimiä.

Noi kuvailemasi paikat on just niitä pienten suosikkeja, meilläkin joutuu taas muuttelee järjestystä, kun ei ole pitkään aikaan kukaan kaivellut johtoja sun muita lattian rajasta.

Sonjaemma: Bienvenido taas kotimaan kamaralle. Mukavaa, että loma oli onnistunut. Ja sielläkin pikkumies pääsee sitten makujen maailmaan pikkuhiljaa. Hienosti on sulla maito riittänyt!

ON: Ei mitään uuttaa. Vauvasta tulee isona voimistelija. Sen verran myllää tuolla masussa. Eikö siellä voisi joskus nukkuakin??

wemppa 35+4

Vierailija
24/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hukkaan meni hyvät loitsut ja pöllytykset : ((( Kiitos kuitenkin teille rakkaat, fiiliksiä ei liene tarpeen tässä porukassa kuvailla.

T. walo kp1

Vierailija
25/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska sentään!! Anteeksi ruma sana, mutta fiilikset tiedetään. Harvalla meistä kuitenkaan tässä pinkassa ihan heti on tärpännyt, joten eikun nokka kohti uusia seikkailuja. Halaus sulle! Ja tarjoon suklaata, jos tekee mieli..

wemppa

Vierailija
26/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walolle halit ja niin kuin wemppa sanoi,nokka kohti uutta kiertoa. Kyllä se vielä tärppää vaikka vastoinkäymisiä tuleekin.

Sonjaemmalla oli ihana onnistunut reissu. Kiva että pikkumies jaksoi reissata teidän kanssa ja miksipä ei kun lämmössä saa olla.

Emmi,koita jaksaa tiinun kanssa valvoa. Voin vain kuvitella näillä omilla unenlahjoilla kuinka raskasta olisi valvoa. Kaksi aiempaa on nukkunut alusta lähtien hyvin ja pullakin on toistaiseksi vedellyt yöt hyvin(kopkop) mutta katsotaan mitä tulevat kuukaudet tuo tullessaan...

Senniina,ihana olet,kiitos taas nauruista jotka sait aikaan sekoittimella...Vähäkös ne toisiaan muistuttaa...

Kuinkas muuten äitisi suhde nykyään toimii?

Kyllä taidat saada wemppa unohtaa ne tyttöjen nimet,siellä asustaa pieni poika... Niin minäkin makustelin tyttöjen nimiä ja valmiina yksi hyvä kahden jatkoksi olisi ollutkin vaan toisin kävin. Niin ja kaikki pikkumekotkin pesin mutta pois piti pullan kaapista ottaa.

Samoin isotikru myös mutta sinähän taisit jo jotain sukupuolesta arvellakin....?

Tänään oltiin neuvolassa ja painoa on nyt 4025 g ja pituutta 53.5 cm. Rauhallisesti eka käynti meni ja seuraavan kerran mennään joulun alla.

Arki alkaa pyörimään jo ihan kivasti ja jotenkin tuntuu että se pyörii enemmän noiden kahden siskon menojen suhteen ja pulla jotenkin on vain löytänyt oman aikalokeron siinä sivussa vaikka uskoin että se olisi ollut toisin päin.

Jaahas,tuhina sitterissä joten iltasyönnin aika ja sitten pulla unille...

-pietu ja pulla

Ai niin siitä synnytyksen lähestymisestä piti jo aiemmin kommentoida että minullahan on tosi laiska suoli mutta sinä päivänä maha tyhjeni kolme kertaa,joten mulla se enteili synnytystä...

Vierailija
27/46 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä maistui suklaa, kiitos Wemppa! Siitä herkusta en kieltäydy koskaan : )

En mä onneksi mihinkään epätoivon alhoon vaipunutkaan, vaikka tietty harmitti tosi paljon.. Kun päiviä laskeskelin taaksepäin, niin ovis lienee ollut juuri isännän risteilyn aikaan, joten käytännössä tämän kierron mahdollisuus meni siinä. Mä kun en ovista ainakaan vielä oo tikutellu, niin sitä pitää sitten vaan arvailla. Ei kun uutta kohti niin kuin hyvä neuvo kuuluu! Huomenna lähden työmatkalle Hesaan pariksi päiväksi ja meinaan samalla leikkiä pukin apulaista; suomennos: luvassa shoppailuterapiaa parhaimmillaan : )

Pietun vauvailu kuulostaa niin ihanan seesteiseltä, että oikein sydämestä ottaa! Ja neuvolassakin jo kävitte!

Ja Senniinan sauvailu puolestaan aiheutti täälläkin ihan hillitöntä naurunremakkaa!

Muutakin piti kommentoida, mutta yllättäen en nyt muista mittään.. Mukavaa ja rattoisaa loppuviikkoa kuitenkin kaikille, kunnon unta Emmille ja taputukset masuille ja jo maailmaan tulleille! Ja siis tikrunpentu varmaankin on päivänvalon jo nähnyt kun palaan linjoille!

Nyt pakkaamaan

walo

Vierailija
28/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walo: Hyvä, että suklaa maistui! Ja mukavaa terapiareissua, nautihan shoppailusta työrupeaman jälkeen. Voi kun olisi olo hiukan parempi, niin ryntäisin kaveriksi kaupoille.

Pietu: Kuten Walo sanoi, teidän arki kuulostaa ihanalta! Tulee mieleen aika kun meidän kolmonen syntyi. Siskot olivat silloin muutamaa kuukautta vaille 4 ja 5 vuotiaat. Ajattelin etukäteen, että mitenköhän siskot selviävät siitä, että vauva tulee ja " vie kaiken ajan" ... toisin kävi, kolmonen oli kaikkein " helpoin" vauva, tyytyväinen ja rauhallinen. Tällä nelosella ei sitten olekaan varaa muuhun, kuin olla helppo.... No ei, onhan täällä näitä innokkaita apureita. Sinä Pietu sitkeesti olet pojan kannalla, no, se selviää aikanaan. Kyllä täälläkin on niitä pieniä mekkoja kaapissa.

Arvaas Pietu mitä, tuli pieni paniikki kun luin tuosta suolesi toiminnasta... mullahan nuo rautatabut on saaneet vatsani tosi kovaksi ja tyhjennys on ollut ongelmallista. Tänään olen jo KAKSI kertaa vessassa käynyt... no, saattaa johtua siitäkin, että olen sittenkin saamassa flunssan. Silloin mulla aina vatsakin reagoi.

Ja sitten päivittäinen Isotikru kysely: Mikäs tilanne tänään? Mä olen ihan malttamattomana täällä...

ON: kuten tossa jo mainitsin, mulle on tulossa flunssa. Viime yön valvoin kipeän kurkun takia, nieleminen tekee tosi kipeää ja vaakatasossa nenä meni koko ajan tukkoon. Just kun oikein Peltikselle tässä kehuskelin, että olen ollut niin terve... no, jos tää flunssa on koetteva, niin parempi nyt, kun synnyttäessä. Tai siis mistä mä tiedän milloin tää flunssa on voitettu ja milloin koittaa synnytys.

Ai niin, taas kun on torstai, tuli mieleen mitähän Anille kuuluu?

wemppa 35+5

Vierailija
29/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa,täällä sinulla kohtalotoveri eli flunssa tuli mullekin. Illalla kipeyty kurkku ja nenä alkoi yöllä tiputtaa. Nyt onkin lievästi kurja olo. Vanhemmalla tytöllä on ollut pientä yskää ja nuha hänellä oli toisen siskon kanssa pullan syntymän aikoihin joten liekkö samaa. Nyt vain jännätään tarttuuko pullaan. Jospa yhdessä saadaan tämä tauti puhallettua jonnekin napapiirille.... jaksuja sullekin.

Mukavalle kuulostaa walon ostosterapia reissu. Minun pitäisi kanssa lähteä ostoksille mutta jospa huomenna tai lauantaina jaksaisi. Reilu viikko ristiäisiin ja kaikkea pitäisi hankkia ja valmistella. Vanhemmalla tytöllä on ensi viikolla itsenäisyyspäivä tanssiaiset perinteiset sellaiset 4. luokkalaisilla ja pitäisi löytää pitkä talvitakki jostain ettei tarvii toppapusakassa ja pitkässä mekossa juhliin mennä. Nuoremmalla tytöllä on itsenäisyyspäivänä partiolaisten vala ja maanantai-iltana molemmilla vielä koulun itsenäisyys juhlia joten kohta pukkaa pientä stressin poikasta.... Onneksi pulla on " helppo" vauva,ainakin toistaiseksi.

Kuivakakku paistuu uunissa ja pulla vääntää sitterissä " sitä itseään" joten täytyy mennä...

-pietu ja pulla 3vko

Vierailija
30/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uutta auringon alla, illalla suppareita mutta kun saunoin niin loppuivat sitten..

Nyt kauppaan ja neuvolaan, palailen myöhemmin

IsoTee + pentu rv 41+0

Vierailija
31/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angeliq1:lle ja Walolle ekana pahoittelut prkl:n tätsystä - ja kuten Wemppa sanoi; nokka kohti uutta yritystä!

Voi Wemppa, jos nyt saat flunssan näille vikoille viikoille. No, toivottavasti se ei ole tätä meikäläisen virustyyppiä, joka sitten kestää ja kestää... Pieni vatsa kyllä ennustaa poikaa... joten kannattaa varmaan miettiä myös poikien nimiä. ;)

Ja Pietu kanssa flunssaisena, toivottavasti Pullapoika säästyy flunssalta. Teidän vauva-arki kuulostaa kyllä kadehdittavan ihanalta, ei olisi varmasti voinut paremmin yhteiselo alkaa!

Tikrun kuulumisia olen täällä käynyt kyllä päivittäin malttamattomana etsimässä... Täytyy sanoa, että sulla energiaa riittää, kun jaksat vielä shoppaillakin. Mitäs tarttui kaupasta mukaan?

Sonjaemma, sulla on hienosti riittänyt maitoa, kun noin pitkään olette pärjänneet hyvin täysimetyksellä. Missä Kanariansaarilla olitte?

Emmi - mä jo hetken kuvittelin sut vetämässä punaista retonkia jalkaan ja sonnustautumassa jouluvalokuviin. =))

ON: Eilen neuvolalääkärissä, kaikki ok. Vauvan pää jo tuntui kuulemma käteen ja paikat pehmenneet, eli kai tässä pitäisi asennoitua sillä tavalla, että vauva itse asiassa VOI tulla milloin tahansa. En ole vieläkään saanut laitettua vaatteita ym. valmiiksi... Lisäksi sain (taas) antibioottikuurin, tällä kertaa diagnoosina poskionteloiden tulehdus. No, toivottavasti parantaa olotilaa. Lääkärikin totesi, että nyt on pakko saada sut parempaan kuntoon ennen synnytystä, että tuossa tilassa et pysty paljon hengittämään. Todella piristävää, vai mitä?!

Ani - joko olet siivonnut?

Peltis 36+6

Vierailija
32/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu: Voi harmi, sielläkin flunssaa. Mutta joo, puhalletaan yhdessä tauti jonnekin toooosi kauas. Toivotaan, että Pulla säästyy kaikilta pöpöiltä vielä pitkän aikaa. Paranemista sulle.

Isotikru: Mitäs neuvolassa?

Peltis: Voi vitsi, olen ollut ihan varma, että isoTee on seuraava, mutta mitäs jos se oletkin sinä... Mä toivon itsekin, että tää flunssa on joku ihan pikainen tauti.

Nyt olisi sitten päikkäreiden aika... zzzZZZzzz

wemppa

Vierailija
33/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään Siperian tiikerinpentu isoT:n mahassa, kun ei halua tänne kylmään syntyä. Hyvä, että käyt aina ilmoittautumassa, niin meidän ei tarvitse ihmetellä.

Pahoittelut Walo ja Angeliq, aina se on tädin saapuminen on kurjaa. Mä tunnen oviksen selvästi ja se on tosi säntillinen, mutta silti sai yli vuoden yrittää ja turvatua lääketieteen apuun ennen kuin tärppäsi. Toivottavasti teillä natsaa heti ensi kierroksella!

Pietu ja Wemppa toivottavasti flunssa ei ota selkävoittoa, Pullalla pitäisi olla aika hyvät imetyssuojat ja toivottavasti niin onkin.

Peltis, mäkin hekottelin hetken ajattelemalla Emmiä sonnustautumassa jouluhepeniin ja ottamassa itsestään joulukorttikuvia. Kaverit ja sukulaiset varmaan ilahtuisivat ikihyviksi, jos postiluukusta kolahtaisikin meikäläisen pärställä somistettu joulukortti, kuka niitä lasten kuvia jaksaa aina katella :)

Mä en muista kuinka monta prosenttia vastutuskyvyn piti heiketä raskauden ansiosta, mutta sulla se todella pitää paikkansa. Toivottavasti vihdoin tällä lääkekuurilla paranet.

Lukaisin eilen Anna-Leena Härkösen Heikosti positiivisen, onko joku lukenut? Harmitti Anna-Leenan puolesta, kun oikeastaan kaikki mahdollinen meni pieleen ja samalla " järki-ihmisenä" ihmetytti mihin voi ihmisen kaikki itseluottamus kadota sillä tavalla. Ja tietysti kun vauva syntyi itkin kuin niagara.

Ankkis rv17+2

Vierailija
34/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin noin romaanin tähän äsken ja jostain syystä se ei tullut tänne!!!! ARRRGGHHH...

Täytyy yrittää myöhemmin!

Vierailija
35/46 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä illassa ja shoppailut shoppailtu ja neuvolassakin taas käyty ..

Neuvolassa kaikki ok, verenpaine vähän koholla 146/93, hemppa 132 ja painoa tullut maanantaista lisää 2 kg mutta nou hätä kuuluu asiaan,,

Tikrunpentu nukkui ja sykkeetkin tavallista alhaisemmat ja muutenkin on koko päivän ollut ihan rauhallisesti, liekö syynä se että iskän kanssa yritettiin sitä aamulla pelien voimalla häätää ulos ..

Mulla on ollut tänään koko iltapäivän oikean puolen lonkka ja jalka ihan sairaan kipee ja tuntuu että kohta koko koipi pettää alta..ei toivoakaan että olisin voinut lenkille koirulin kanssa lähteä vaikka neukkatäti käskikin.

Äsken piti ottaa jo panadoliakin että pääsee kinkkaamaan edes vähän täällä sisällä.

Shoppailemasssa olin taas aamupäivästä ja joululahjojahan minä metsästin ja jotain toki löysinkin, tai sanotaan että isukki löysi esikoiselle porakoneen ja jonkun ihmeen hylyssarjan ja minä ostin itselleni vaan karkkia.

Pietu ja Wemppa hus pois nyt kaikki pöpöt eikä mitään flunssaaa, tosin itsellänikin oli viimeyönä nenä ihan tukossa ja valvoin taas pari tuntia niinkuin tapana on mutta eipä nyt enään ole mikään tukossa jollei alap... lasketa mukaan kun ei päästä tikrunpentua ulos..

Peltikselläkin viikot noin pitkällä..vautsi vau kohtahan sä otat varaslähdön ja ehdit ennen mua, jaksuja sinnekkin. Koska sulla on l.aika??

Walo tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan että ovis osuu joulunpyhiksi ja pääsette isukin kanssa pelailemaan...

Emmi ihanalta kuullosti noi joulukuvasuunnitelmat, niinpä minäkin olin suunnitellut että tikrupentueesta ottaisin kuvia ja laittaisin korteiksi mutta mutta taitaa olla tiimarin keikka ja ostan ihan perinteiset kortit...

SonjaEmma tervetuloa reissulta. Mukava kuulla että meni hienosti ja että maitoa piisaa...kiinteitä kylllä ehtii aloittelemaan myöhemminkin

Senniinalle kiitokset maukkaista nauruista,,sauva kun sauva :-)

NYt alkaa olemaan yhtä tuskaa istua tässäkoneella joten parempi kinkata tonne sohvalle makoilemaan..ja Emmerdalekin alkaa .

Heips taas...

IsoTee+ tikrunpentu 41+0 edelleen...

Vierailija
36/46 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vaan kertomaan ettei mitään uutta auringon alla, eilen oli aikas kesy päivä kun ei oikeastaan supistellutkaan mutta iskias kipu oli sitä pahempi..

Äsken kävin kävelyllä isukin ja koirulin kanssa kun saatetttiin pikkupimut skoleen ja nyt ostamaan akkua videokameraan ja jotain herkkua joulusukkaan...

Huomenna-aamullahan joulusukkaan on tontun pitänyt jotain tuoda !!

Mukavaa perjantaita kaikille !!

Isotee+tikrunpentu rv 41+1

Vierailija
37/46 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta täälläkään, flunssa ei ainakaan ole pahentunut. Yöllä vaan oli kamala olo, kun kaikki röörit tukkeutuu. Mutta aamulla kun heräsin ja niistin nenän tyhjäksi niin heti helpotti. Voinkohan päästä näinkin helpolla tästä taudista, jotenkin epäilyttää...

Isotikrulle pikaista synnytystä toivottelen!

Huomenna sitten jo joulukuu, lähestyy se h-hetki itse kullakin..

wemppa 35+6

Vierailija
38/46 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa flunssapahalainen iskenyt yhteen jos toiseen kultaiseen. Harmi! Jaksamista nuhanenille. Eiköhän Pulla selviä ilman tartuntaa, taitaa olla vielä vauvan vastustuskyky parhaimmillaan, ettei ainakaan ihan helposti tartu.

IsoTeelle jaksamista viime hetkiin. Mahtaa olla jo aika kypsä olo. Voimarutistus virtuaalisesti täältä.

pikaisesti tässä vaan aattelin koneen aukaista ja katsoa kuulumiset.

Olen ollut ihan sikaväsynyt iltaisin, töistä kun raahaudun kotiin, torkun ensin palellen sohvalla vajaan tunnin, sitten onkin jo kiireesti syötävä. Kahdeksan jälkeen vauhdilla nukkumaan. Krooh pyyh.

Mies on ollut ihana. Yhtenä iltana odotti puhdas koti, ruokitut lapset ja mullekin oli lämmin ruoka odottamassa. Hän yrittää nyt kaikin tavoin, etten rasittaisi itseäni liikaa. Yrittää reppana huolehtia omalta osaltaan että nyt menis kaikki hyvin tällä kertaa.

Vointi on hyvin raskaana oleva. Ihanaa.

Ultran suhteen päätettiin niin, että odotamme pari viikkoa neuvolakäyntiin asti. Sen verran on epäilijää ja pään pyörittäjää tästä meidän vauvatoiveesta ollut, että meidän jos kenen on oltava toiveikkaita ja vahvoja.

Jäi kertomatta siitä ultrakäynnistä sellainen asia, että kun tosiaan liian aikaisin siellä olin, lääkäri siinä lähtiessä kysyi kuitenkin onko jotain kysyttävää? Otin puheeksi nämä seulat, että mikä hänen näkemyksensä niihin on. Piti luentonsa puolesta ja vastaan, mutta se mikä pahoitti mieleni tosissaan, oli että hän lopetti aiheen sanoen: " noh, ehkä tämä menenkö vai enkö mene seulaan ratkeaa sillä ettei sikiötä kohdussa olekaan tai menee taas kesken! Sitä kun tuossa iässä lasta vielä haluaa, pitää olla valmis siihen että se voi olla myös sairas!"

Noh, tottakai kaikkeen pitää varautua, mutta tästä kommentista sisuuntuneena ajattelin, että nyt lakkaan pelkäämästä tämän raskauden puolesta vaan nimenomaan olen onnellinen tästä hetkestä! Enhän voi tietää, miten tässä käy! Miksi surisin ja murehtisin sitä suunnattomasti etukäteen. Jos minä äitinä ja mieheni isänä emme usko tähän, niin kukas sitten.

Niinpä, ultraan menemme vasta parin viikon päästä, neuvolatäti katsoo vatsan päältä. Ja kun NYT on kaikki hyvin, nautimme tästä ja toivomme hartaasti että kaikki menisi hyvin. Ja uhmaamme kaikkea negatiivista ympärillämme.

Unohtui vielä pahoittelut Angeliq' lle ja Walolle, sanoisin että sitkeys jos mikä tässä palkitaan! Meilläkin oli tikut jo käytössä ja vuoden yritys, kaksi km:ää tänä aikana ja nyt toistaiseksi raskaana ;)

Eikun tsemppiä ja plussatuulia uuteen kiertoon!

-minea-

Vierailija
39/46 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttu on pääkaupungista ja väsyttää, mutta ihan pakko on vielä tuohon Minean viestiin kommentoida! Kylläpä oli törttöjen töttö kommentti lääkäriltä. Meni oikein kylmät väreet ja tuli tosi paha olo puolestasi ja vähän kaikkien meidän puolesta! Tottahan tuo on, mutta eiköhän meistä jokainen ole nuo asiat käynyt päässään läpi uudestaan ja uudestaan, joten jos on pakko kantansa ilmaista, voi sen tehdä hienotunteisemminkin.

Uskoa ja toivoa tähän ihanaan elämänalkuun jota kannat sydämesi alla! Ja valoisia ja onnellisia ajatuksia ja unelmia meille kaikille!

walo

Vierailija
40/46 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää alkanutta joulukuuta!!

Ankkis: Kiitos, ei tämä flunssa ole pahaksi yltynyt - vielä ainakaan.

Angeliq: otan osaa, nuo katoavat romaanit on veemäisiä. Mulla ei jostain syystä ole aikoihin käynyt niin, mutta yhteenväliin se oli usein toistuva ilmiö.

Minea: Todella upeaa, että olette miehen kanssa positiivisia ja odotuksesta nauttivia, vaikka ympärillä onkin pönttöjä laukomassa mitä ihmeellisempiä kommentteja. Mä en tajua, miten kukaan alan ammattilainen voi päästää suustaan tuollaista. Ja sitten kun vielä on kuitenkin niinkin, että myöskin nuoremmat voivat saada keskenmenoja/sairaita lapsia. Kiitos sullekin jaksamis-toivotteluista, vielä on flunssa lievällä asteella.

Walo: Saitko lahjoja ostettua Helsingin-reissulta?

******'

Mulla oli yöllä taas vatsa sekaisin ja juoksin tyhjennyksellä parikin kertaa. Yleensä se raivostuttaa, mutta kun olen lähes ummetuksesta kärsinyt, niin nautin kun kerrankin suoli toimii...

Lupasin tytöille, että tänään kaivetaan joulukoristeet esiin ja leivotaan pipareita. Onneksi katselevat vielä lastenohjelmia telkasta, joten ei heti alkanut se rallatus " äiti, NYT, sä lupasitettätänään..."

wemppa rv 36 (vau..!!)