Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tieda muista Jokelassa kuolleista mutta ainakin rehtorin kuolinilmoituksessa lukee kuolinpaikkana Jokela, eika kunnan nimi Tuusula eli oikein haluavat omaiset

Vierailija
26.11.2007 |

korostaa että kaikki huomaavat yhdistää päivämäärän ja kylän. Tämä nyt vaan huomiona kun täällä moititaan että ilmoituksia ei saisi lukea ja omaisetkin haluavat salata nimiä ja muita seikkoja, surra rauhassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko asiasta ja siellä kuolleista.

Vierailija
2/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kilttiä täällä kirjoittelut on, joitain välikommentteja lukuunottamatta ei kenelläkään ole ole syytä pahoittaa mieltään. Koko kansaa järkyttäneen tapahtuman " nieleminen" ja käsittely omassa mielessä kestää eri ihmisillä eri ajan ja siksi on tärkeää että tuntemuksistaan voi kirjoittaa ja saada erilaisia katsantoja asiaan.

Toki tuo keskustelu " olivatko uhrit koulukiusaajia" , jotka täällä jokin aika sitten velloi, oli jo aika mauton koska vainajia syyllistettiin, mutta muuten kyllä tästä asiasta pitää puhua ja kirjoittaa, jos jokin painaa, tämä kosketti koko kansaa. Kyllä tässä pikkuhiljaa arki ja jouluhössötys painavat tämän taka-alalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suremisen voisi kyllä hoitaa hienotunteisemminkin.

Vierailija
4/5 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken oli gallup mihin suuntaan miehen kalu osottaa erektiossa. En avannu edes koska minusta ihan turha aihe, saati sitten että oisin kirjottanu että onpa tyhmä aihe. Kyllä sensuuri huolehtii oikeista epäasiallisuuksista, painakaa " ilmoita asiaton Viesti " . Mikäli viestiäei poisteta, olit väärässä ja keskustelu jatkukoon. Mun mielestä mulla on oikeus pohtia täällä vaikka Kyllikki Saaren murhaa vuosien takaa, jos mua huvittaa. Ei kyllä huvita. Sekin on usein lehdissä vieläkin. Jokel on sentään tuore tapaus.

Vierailija
5/5 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Nummela Vihdissä tai Jokela Tuusulassa on tällainen. Nummelaa ja Jokelaa ikään kuin pidetään omana paikkakuntanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän