Nolo tunnustus
Kun olin nuorempi, ja naivimpi, olin todella pöyhkeä ja omanarvontuntoinen. Pidin kaikkia ns. duunareita mitättöminä tyyppeinä ja arvostin vain akateemisesti koulutettuja.
Voi apua, nyt hävettää!
Ihana olla 39 v. ja ymmärtää maailmaa hieman paremmin. Olemme kaikki tärkeitä ja arvostuksen ansaitsevi ihmisiä koulutukseen ja urasuunnitteluun katsomatta.
Antakaa anteeksi. Yritän jatkossa kehittää itseäni lisää ja tulla paremmaksi ihmiseksi.
Mikä on sinun nolo tunnustuksesi?
Kommentit (10)
että voisin sanoa mitä vaan. Noloa...
Esim. jos lapsiani tai perhettäni " uhkaa" jokin, aivan käsittämätön leijonaemo hyökkää mun sisuksista.
Nykyään pakotan itseni rauhoittumaan, ennen kuin reagoin.
Nyt kolmevitosena tiedän olevani epätäydellinen tavis, joka uskoo Jumalaan. Siinä on vissi ero entiseen.......
Sehän on ihan sattuman kauppaa mikä sattuu kiinnostamaan. Minusa olisi opiskelemaan vaikka insinööriksi, muttei pätkääkään kiinnosta mikään sellainen ala. Joten opiskelen hoitajaksi.
kun oli ketju tunnetko itsesi epäonnistuneeksi, jos lapsesi opiskelee amiksessa, oli ihan toinen ääni kellossa :D
Sitten jäin itse työttömäksi ja löysin aivan uuden maailman. Sain tutustua fiksuihin ja älykkäisiin työttömiin, joilla ei ollut sen enempää alkoholiongelmaa kuin mielenterveydellisiäkään ongelmia. Puhumattakaan siitä, että itselläni olisi ollut näitä ongelmia. Sain kokea sen, miten vaikea työttömän on päästä työhaastatteluihin ja todistella olevansa hyvä työtekijä.
Itse sain töitä, mutta moni muu ei ole saanut. Toivon, että voisin auttaa edes yhtä tälliasta fiksua työtöntä saamaan töitä.
Vaikka taskussa onkin vain keskiasteen tutkinto. Täytyy myöntää, että joskus harmittaa olla tälläinen kakkosluokan tyntekijä.
Kiva ap kun mynsit olleesi väärässä =)
taipumusta kaksinaismoralismiin. Paheksun ääneen jonkun tekemisiä tai tekemättä jättämisiä, mutta itse hairahdun samoihin tekoihin.