Huhtihippuset viikkoon 48
Kommentit (4)
olit käyny tammisaaressa ultrassa. itse menen huomenna sinne rakenneultraan. yllätyin kovasti kun kerroit että siellä noi 4d laitteet käytössä. ajattelin nyt kysästä sulta (jos ehdit vastaamaan..) että onko mahdollista tallentaa ultra jollekkin nauhalle tms? jos ottaa siis itse mukaan jotain mille tallentaa. suuri kiitos jos ehdit vastata!! -paco-
En tiedä yhtään että onnistuuko saada nauhalle itse kuvaa, itsekin yllätyin iloisesti kun laittoivat yllättäen 4d ultran päälle =) Olin kyllä kuullut että Lohjalle oli laitteet tullut kuukautta ennen mutten osannut olettaa Tammisaareenkin tulleen, lääkäri kyllä ilmoittikin että ei laitteet ole kauaa olleet käytössä vaan vasta tulleet ja heillekkin harjoitusasteella =)
Uskaltaisitkohan/kehtaisitkohan soittaa sinne ja kysyä asiaa? Iloista ultrakäyntiä kuitenkin, on se mahtava keksintö se 4d, kuvakin mikä saatiin kotiin on aivan eri luokkaa kuin tavallisen ultran kuvat jollainen saatiin myös =)
Bzz
kiitos vastauksesta. unohdan kuitenkin soittaa sinne joten otetaan varmuuden vuoksi kaikki mahdolliset muistitikut mukaan... tää ei millään jaksaisi odottaa.
Tein aloituksen kun en nähnyt ainakaan uutta aloitusta =) Joku viisaampi lisännee ne edellisen viikon keskustelut tähän uuteen =)
Pitkästä aikaa minäkin kirjoitan taas tänne, siskoni sai viime perjantaina pienen tytön viikoilla 35+4 mutta pääsevät ehkä jo tänään kotiin. Syntyi aikaisin tupakoinnin ja raskauden aikaisen munuaistulehduksen takia (joka sai alkunsa oireetomasta virtsatulehduksesta). Mutta äiti ja vauva voivat hyvin ja tyttö on erittäin reipas.
Oma napa: Tänä aamuna kävin labrassa antamassa verinäytteet hepatoosi-epäilyn takia ja samalla vein pissanäytteen bakteeriviljelyyn kun perjantaina oli leukkarit jo kahdella plussalla, joten todennäköisesti on vielä oireeton virtsatulehduskin. Niin hepatoosihan on mulla ollut kahdessa edellisessäkin odotuksessa joiden takia myös synnytykset on käynnistetty rv 38+6 ja 38+0 ja jälkimmäisessä odotuksessa tämä todettiin jo rv 20+ vaikka pitäisi alkaa aikaisintaan rv 30+ tienoilla. Saas nähdä taasko ravataan labrassa 1-2päivän välein + ultrat ja käyräkäynnit huoh. No viimeistään perjantaina kuulen tuloksia kun lääkäri soittaa. Unohdettiin perjantain neuvolassa varata seuraava aikakin tajusin itsekin sen vasta lauantaina kun mietin niitä kelan papereita jotka seuraavassa neuvolassa saa täytettäväksi.
Jossain vaiheessa oli puhetta suppareistakin ja täälläkin niitä löytyy, on supistellut enemmän ja vahemmän jo rv 17 lähtien ja oon miettinytkin että pitäisiköhän niistä varata aikaa lääkärille, mutta en ole saanut aikaiseksi ja neuvolassakin unohdin muiden asioiden takia mainita perjantaina niistä. Olen huomannut että eniten supistaa istumisen takia ja kyllä kävelykin saa supistamaan, joten olenkin miettinyt että pitäisikö kokoajan oikeasti vain maata, heh melko hankalaa työn ja kahden pienen lapsukaisen vuoksi =)
Nähtävästi tuli aika kitinä viesti, toivottavasti muiden viikko on alkanut paremmin =)
Bzz 20+0 (20+2) + tytöt 04 ja 05