Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos äiti,

Vierailija
25.11.2007 |

että olit koko lapsuuteni kotona, niin ettei meillä ollut koskaan ylimääräistä rahaa mihinkään kivaan.

Kiitos äiti, että minulla ei koskaan ollut omaa yksityisyyttä, enhän olisi mitenkään vanhmepanakaan pärjännyt ilman sinua kotona.

Kiitos äiti, että olin aina jotenkin ulkopuolinen, enhän päässyt tutustumaan ikinä muihin lapsiin, koska kyllähän kotona on virikkeitä tarpeeksi.

Kiitos äiti, että edelleen oletat minun olevan sinulle elämäni velkaa vain siksi, ettet laiskuuttasi halunnut mennä töihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että olit koko lapsuuteni kotona, niin ettei meillä ollut koskaan ylimääräistä rahaa mihinkään kivaan.

Kiitos äiti, että minulla ei koskaan ollut omaa yksityisyyttä, enhän olisi mitenkään vanhmepanakaan pärjännyt ilman sinua kotona.

Kiitos äiti, että olin aina jotenkin ulkopuolinen, enhän päässyt tutustumaan ikinä muihin lapsiin, koska kyllähän kotona on virikkeitä tarpeeksi.

Kiitos äiti, että edelleen oletat minun olevan sinulle elämäni velkaa vain siksi, ettet laiskuuttasi halunnut mennä töihin.

Vierailija
2/5 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut tosi onnellinen jos äiti tai isä olis ollut joskus päivällä kotona tai edes jouluaattona. No on ainakin lämpimät välit mummon kans..

T. Yrittäjien lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalalta kyllä kuulostaa ja hirvittää ihan ajatella, jos omat lapset ajattelevat aikanaan samalla tavalla. Olen nimittäin hoitanut heitä 10 vuotta kotona.

Itse olin kyllä aivan ylettömän onnellinen, kun lapsuudessani omalla äidilläni oli talviloma ja hän oli kerrankin kotona kun tulin koulusta kotiin. Kyllä monet kerrat pienenä ekaluokkalaisena ja myöhemminkin tuntui orvolta tulla yksin tyhjään kotiin ja toivoin niin kovasti, että äiti olisi ollut kotona odottamassa. Puhumattakaan niistä hoitoon raahaamisista, niistä jäi kyllä ikävät muistot. Mieluiten olisin ollut oman äidin kanssa kotona, mutta äiti halusi olla töissä.

Vierailija
4/5 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olit aina kotona kun sinua tarvitsin.

että saimme yhdessä sisarusten kanssa leikkiä ja tehdä asioita, saimme auttaa sinua puiden kantamisessa ja ruoanlaitossa.

että vaikka meillä ei ollutkaan älyttömästi rahaa, meillä oli aina puhtaat vaatteet, tarpeeksi ruokaa ja ne muutamat lelut, jotka olivat rakkaita!

että saimme kokea olevamme tärkeitä, rakastettuja ja tarpeellisia.

että heräsit aamulla kanssamme kun lähdimme kouluun ja olit kotona kun tulimme koulusta läksyjen kanssa.

kiitos äiti, että vieläkin saamme tulla kotiin kun haluamme ja että perheemme on tiivis, lämmin ja erittäin tärkeä meille kaikille.

Vierailija
5/5 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osoitit sekä sanoin että teoin meille kuinka paljon meitä rakastat! Kiitos siitä, että olit läsnä aina kun sinua tarvitsin! Ilman sitä minusta olisi tullut paljon huonompi ihminen!

Kiitos rakas äiti ajasta, jonka annoit. Kiitos lämmöstä, hellyydestä, huolenpidosta ja ennenkaikkea siitä, että olet olemassa. Rakastan sinua!

*Ap vois miettiä menoa terapiaan. Kuulostat aika järkyttävältä ihmiseltä!*