vauvalomalla olijat, mihin aikaan aamulla nousette ylös?
onko väärin jos nousee vasta kymmenen aikaan, meillä vauva herää ekan kerran sillon ja on kiva nukkua kun saa nukkua pitkään..
Kommentit (7)
oma äiti vaan rupes mussuttaan asiasta... ja sanoi että jotkut ihmettelee sitä
Sama oli meillä! Äiti aina motkotti.. Oisko lie kateutta? Itse on oman elämänsä elänyt stressiä täynnä ja aina halunnut miellyttää kaikkia!
Annoin mennä motkotukset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..
Loppujen lopuksi rupesin oikein kehuskelemaan, että tänäänkin on nukuttu puoli kahteentoista jne.. Äkkiä loppui motkotus.. tää on meidän rytmi ja sillä selvä!
Tärkeintä, että pidät oman pääsi lastenkasvatuksessa, neuvoja otat vastaan, mutta omia periaatteita ei pidä muuttaa toisten näkymyksen mukaan!!
Teet juuri niinkuin sinulle sopii ja kaikista tärkein juttu on, että äiti saa lepoa riittävästi!
Eihän se lapsi varsinaisesti säätele perheen rytmiä vaan muut lapset tai jos mies menee aikaisin töihin niin pitää laittaa aamupala sille ja eväät jne..
ehkä lienee kateutta sillä kun minä ja sisarukseni oltiin pieniä niin me herättiin tosi aikasin.. vituttaa kun pitää motkottaa, lähes joka asiasta.. ja kaikki mitä minä teen niin on ihan eri lailla mitä hän tekisi... oon hienovaraisesti yrittänyt sanoa että tämä on mun lapsi ja minä kasvatan sen niikuin itse katson parhaaksi... mutta ei tahdo mennä sen kaaliin.
aamupalaa ja eväät, miksi? Jos saisit muuten nukkua?
Vierailija:
aamupalaa ja eväät, miksi? Jos saisit muuten nukkua?
Nauti ja nuku siten jaksaa paremmin. Pian se on vain muisto kaukainen.