Miten Kadilla voi olla noin upea kroppa, vaikka sanoo, ettei ole vuoteen urheillut lainkaan,
ja on nytkin ollut bb-talossa liikkumatta!!?!!! Onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa?
Kommentit (6)
tai sitten ei.. onko kaikkien pakko olla aina niin timmissä kunnossa.
Olen hoikka rakenteiltani ja perimältäni. *jouduin onnettomuuteen ja urheilu loppui siihen. 6v pysyin todella hoikkana kunnes tuli ensimmäinen raskaus ja kilot tuli. Sen jälkeen olen joutunut hieman kamppailemaan saadakseni itseni pysymään hoikkana. mutta tiedän että paluuta ei enää ole.
10 kiloa olen saanut ja niiden kanssa on elettävä. Teininä sitä on aineen vaihdunta erilainen. Ja olin 23v kun aloin vasta lihoa.
muokkautunut aikuiseksi kasvaessa kauniin muotoiseksi. Talossa on kyllä lihonut melkoisesti. Taloon mennessähän paino on ollut hieman yli 60 kg, mutta jo silloin laihdutus-viikkotehtävässä oli 65 kg ja ylikin. Nyt taitaa olla jo 70 kg, sen verran on turvoksissa tyttö tällä hetkellä. Vaikka mielestäni on kaunis vartaloltaan vieläkin. Kasvotkin olisivat kauniit ilman sitä kauheaa aknea ja hutsumaista tukkaa.
Ja sitten taas voi olla kivan kiinteä, mutta jos se vyötärö on yhtä paksu kuin lantio ja rinnanympärys, niin ei voi hyväksi kropaksi sanoa.
Geenit? Virolaiset on pitkäsäärisempiä ja hoikempia.
Enpä ole Kadin kroppaa tarkkaillut mutta mitä itsestäni tiedän niin toisilla ihmisillä vaan aineenvaihdunta toimii niin että ei pääse lihomaan ei sitten millään. Itsekään en urheile mutta paino pysyy alle 60 kilon.