Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä seuraavista nimistä pojalle?

25.11.2007 |

Mietinnässä on ollut Eemeli, Aarni, Nemo ja Sirius. Kertokaahan mielipiteitä. Aika eri tyylisiähän nuo ovat, mutta kun ei osata päättää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nimet omassa suosikkijärjestyksessäni:

Eemeli - Pidän kovasti tästä vekkulista perusnimestä.

Nemo - Kiva nimi tämäkin, tunnen pari tämän nimistä koiraa, mutta äkkiäkös siihen ihmiselläkin tottuis.

Aarni - Reipas ja jämäkkä (varmaan merkityksen aiheuttama mielikuva) nimi. Tykkään tästäkin.

Sirius - On vähän turhan erikoinen makuuni, menisi toisena nimenä, mutta etunimeksi en itse laittaisi. Mutta ainakaan etunimikaimaa ei kyllä ihan heti vastaan tulisi, plussaa siitä.

Vierailija
2/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aarni ja nemo ovat ihania!!tunnen erään siriuksen joka on nainen..siksi kai kuulostaa naisen nimeltä korvissani,muuten aivan ihana sekin!!eemelistä en oikein tiedä...noista kyllä suosikkini on aarni!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli:Aivan ihana..tulee mieleen vekkuli pojanvesseli..taitaa kyllä olla aika suosittu nykyhetken pikkupojilla, mutta ihmekös tuo, kun on niin kiva ;o)!

Aarni:Ihan kiva, muttei mitenkään erityisesti sytytä..tosin perisuomalainen minusta :o)!

Nemo:Tästä tykkään myös..niinkuin näistä " vekkuleista" nimistä yleensäkin ;o)!Ei kuitenkan vedä vertoja Eemelille, mutta on hyvänä kakkosena ehdottomasti!

Sirius:Tästä en tykkää yhtään..minusta jotenkin tyttömäinen ja muutenkaan ei yhtään mun makuuni!!

Vierailija
4/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se sattuu olemaan oman pojan nimi :D Joten ääni Nemolle!

Aarni on tosi kiva myös. Eemelistä en oo koskaan tykännyt yhtään ja Siriusta en osaa oikein ajatella ihmisen nimenä, mutta ei se yhtään pahalta kuulosta :)

Vierailija
5/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli: ihan ok perusnimi

Aarni: komea

Nemo: ok

Sirius: ei sovi pojalle

Vierailija
6/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli - kiva ja reipas nimi

Aarni - tulee mieleen luonto- ja eräihminen

Nemo - kapteeni

Sirius - avaruusolento tai taivaankappale..

Vierailija
7/16 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosiaan aika eri tyylisiä keskenään.

Omana huutoäänestyksen äänenäni tässä järjestyksessä:

1. Eemeli - mukava, perinteinen

2. Aarni - harvinaisempi, ihan ok

3. Sirius - tähtitaivaalta, kotimaiset kirjaimet mutta ei taida tulla juuri vastaan

4. Nemo - mulle tulee kyllä mieleen se piirretty hahmo, tunnen kyllä pienen pojankin

Vierailija
8/16 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli - ihan ok

Aarni - kiva merkitysnimi

Nemo - tulee mieleen se kala, mutta ihan nätti kuitenkin

Sirius - mun mielestä tytön nimi, mutta se, että tunnen tän nimisen tytön voi vaikuttaa asiaan

Paras ois mun mielestä Aarni.

Aika eri tyylisiähän nuo ovat - Joo, mutta eihän se mitään haittaa :)

Vierailija
9/16 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarni ei ole kiva, kuin aarniometsa tai aarnikotka

Eemeli sopii jos poika on vaahteramaen eemelin tyylinen

Nemo ja sirius ihan eri tyylia kuin 2 ym. Miksi et laita Nemo 1 nimeksi, ja harvinaisempi Sirius 2. nimeksi? Jos kaytat Sirius-nimea niin valmistaudu siihen etta kaikki kysyy otitko nimen Harry Potterista. Nimittain mun poika on Lucas ja kaikki kysyy ollaanko me tahtien sota-faneja.

Vierailija
10/16 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisääkin saa laittaa:)

poika on ihan Eemelin näköinen, mutta itse vähän vierastan sitä. En oikein edes tiedä miksi.

Aarnista taas pidän kovasti, mutta en tiedä onko poika oikein sen näkönen.

Siriusta ollaankin ajateltu toiseksi nimeksi.

Nemo on oikein kiva nimi, mutta mietin sitä tuleeko kaikille siitä se kala mieleen.

Vierailija
11/16 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli: en pidä, en inhoa :) yleistynyt nykyään aika tavalla

Aarni: vahva suosikkini, miehekäs, nätti luontoni jossa särmää

Nemo: västämättä tule kala mieleen ja en pidä " vekkuleista" nimistä

Sirius: saan mieleeni harry potterin, erikoinen ja ehkä liian erikoinen

Vierailija
12/16 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska 2. nimi!! Sitähän olitte sellaiseksi kaavalilleetkin, lukaisin näin jälkikäteen.

Vierailija
13/16 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarni on hylätty, vaikka nimestä pidämmekin, mutta poika ei näytä yhtään Aarnilta.

Nemo olisi kiva, mut mua epäilyttää että tuleeko kaikille siitä kala mieleen? eli onko liian julmaa antaa lapselle kalan nimi ;)

Vierailija
14/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi voi tulla, mutta kun lapseen tutustuu ja häntä näkee, niin ei siinä enää mitkään kalat tule mieleen. Jos Nemo on suosikkinne, niin tuosta syystä en jättäisi sitä käyttämättä. Eihän lapsen varttuessa esim. ikätoverit edes välttämättä tiedä koko elokuvaa. Ei pidä liikaa ajatella toisten mielipiteitä, kun ne ovat vain niitä, jos nimestä itse tykkää. Kaikista nimistähän voi tulla ihmisille mieleen mitä tahansa.

Nemo Eemeli olisi mahtava nimi, kun muistelin sinun sanoneen, että poika näyttää Eemeliltä, niin pääsisi sekin mukaan ja kokonaisuus sointuisi hyvin.

Vierailija
15/16 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimen Nemo kirjoittaisi Neemo? varsinkin jos lausutte e:n pitkänä.

Minusta Nemo tai Neemo on anyway kiva, vekkuli ja persoonallinen nimi. Suosittelen kyllä etunimeksi!

Vierailija
16/16 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta tuli Nemo Emil Sirius :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä