Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostatte halpiskamaa, meillä jouluna lahjat ovat laadukkaita

Vierailija
24.11.2007 |

kunnon tuotteita, en voisi ikinä ymmärtää jos saisin jotain rihkamaa lahjaksi. Minusta jos ostetaan niin ostetaan kunnon tuoetteita ei mitään halpahalli tiimari krääsää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta edes laatua, jos emme sitä tarvitse.

Vierailija
2/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kaikilla ole varaa jokaiselle jotain laatulahjoja laittaa. Ja toinen pointti: kaikki ei niitä haluakaan! Minä en ainakaan. Ahistaisi, jos saisin jotain merkkihajuvesiä tai merkkiastioita tai muuta, minkä tiedän kalliiksi ja " laadukkaaksi" , mutta jota en itse osaa arvostaa. Halvemmallakin tulee toimeen. Ostakoot porvarit Stockmannilta mitä kiinnostaa, mutta minulle riittää Halpa-Halli-lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan ja ostaa jotain. Lahjan eteen on nähtävä vaivaa ja se on valmistettava itse lahjansaaja mielessä. Käsintehdyt lahjat kunniaan :)

Vierailija
4/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 4, joka on neulonut jo monet sukat ja kaulaliinoja jouluksi, marketeista ja Halpa-Hallista ostetuista langoista tavaratalosta ostetuilla puikoilla. Huomioon otettu saajien värimaku ja se, että he yleensä käyttävät villasukkia (yks ei käytä, sille tulee eri lahjat)

Vierailija
5/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen miksi olen päätynyt ostamaan niitä on se, että meillä on jo jokaikinen nurkka TÄYNNÄ niitä laadukkaita (merkki-sellaisia) leluja ja kun lapsi on kasvanut " yli" noista leluista niin mihin niitä säilöö? Myydäkään ei raskisi, sillä ne todellakin ovat sekä laadukkaita, että kalliita, mutta tilaa ei vain yksinkertaisesti riitä niiden säilyttämiseenkään:/

Niinpäs nykyään ostan todellakin niitä halpoja juttuja, jotka voi sitten kun lapsen mielenkiinto niihin lopahtaa, niin myydä hyvällä omallatunnolla joko kirppiksellä tai antaa ihan vaikkapa hyväntekeväisyyteen!

Eikä meille kuitenkaan osteta sitä jokaikisestä pienestä ruokakaupastakin löytyvää pikku " krääsää" , joka menee rikki heti ensimmäisen 10 minuutin aikana,vaan kyllä niitä leluja löytyy PALJON noiden kategorioiden väliltäkin:) Sellaisia, jotka kestävät leikkimistä, mutta eivät maksa maltaita vain sen takia että ovat jonkin " merkkisiä" !!

Ja mielestäni olen vain fiksu kun teen nykyään noin...en tyhmä ja enkä varsinkaan köyhä, mutta tiedän senkin että lapsen mielenkiinto lelua kuin lelua kohtaan lopahtaa joskus vai teidätkös vielä esim. jonkun 5-6 vuotiaan, joka leikkii esim. Jukka palikkalaatikolla...se kun on niin kestävä ja laadukas merkkikampe? Minä en tiedä:)

Vierailija
6/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatulahjoista, en oikein osaa sanoa ostanko itse krääsäâ vaiko en.

lapsi saa ainakin pari x-box peliä (onko ne krääsää ?), legoja, jotain star wars aluksia (ne on tosi kalliita mutta krääsää ?) ja muuta.

Vierailija
7/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin pyjama, mitä Prismasta löytyy. Heti rikki ja muodoton. Tiimarin kimalle-kynttilähässäköitä jne. yhtä turhaa. Tulee sitä krääsää vieläkin, mutta me ei enää aikuisille osteta.

Vierailija
8/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset olettivat välittömästi, että kun ostaa " satasilla" niin lahjoja on paljon. Joo, jos ostaa juuri sitä krääsää.

Jos laatua tahtoo, niin satasilla saa muutamia laadukkaita, hyviä ja pitkäkestoisia lahjoja.

Vierailija
9/9 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella iloinen, jos saisin lahjaksi itse kudotut villasukat tai jos lapsemme saisi käsintehdyn villapaidan. Itse en osaa neuloa yhtään.

Teen kyllä suurimman osan lahjoista itse. Olen tänä vuonna tehnyt siskolleni meikkipussin, kummitytölle pussilakanasetin, sukulaislapselle pehmokoiran. Lisäksi teen ainakin joillekin leipomuksia ja kransseja, sekä tietenkin kaikki joulukortit itse.

Käytän kyllä ompeluksissani aina ihan laatukankaita, esim Laura Ashley, Linum, Green Gate yms.