Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

/// Heinähatut-09 /// vko 45

05.11.2008 |

PItkästä aikaa ehdin kirjoittelemaan ja ajattelin avata tämän "virallisen" pinon, kun heinäkuisia on jo nyt löytynyt tosi paljon! Mukavaa!:) Tuo Heinähatut taisi saada hyvän vastaanoton, niin laitoin sen nimeksi. Voidaan tietysti vielä vaihdella, jos niin halutaan!:)

Itse en ehdi päivittelemään pinoja tai ylläpitämään esittelypinoja, eli jos joku vapaaehtoinen haluaa siihen hommaan ryhtyä, niin se olisi mukavaa. Voin kyllä sen esittelypinon aukaista, mutta ne päivitykset ei minun käynneilläni pysyisi ajanmukaisina!:) Enkä osaa niihin hienoja kuvioita tms... :)

Omaa napaa: Mulla on vain alkanut väsymys vaivaamaan, muuten ei paljon mitään oireita... Onneksi! Vähän on vihlonut mahasta, mutta toivottavasti ihan normaalia... Muistelen samoin esikoisesta. Mulla on neuvola 25.11. ja en ole vielä ultraa varaillut. Muutenkin joutuu sairaalalla käymään, joten tulee maksuja muutenkin... Joten pitää miettiä...

Nyt en ehdi kommentoimaan, mutta palailen taas asiaan, kunhan kiireet helpottaa!:)

Tsemppiä ja voimia kaikille pahoinvoinnin/väsymyksen kanssa kamppaileville sekä oireettomille, että "oireettomuuskin on oire"! :)

Amanda rv 5+5

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ilmottautuisin mukaan joukkoon... Muutama päivä plussauksesta mutta ei sitä oikein vielä tajua kunnolla...

Meille olisi tulossa esikoinen ja laskettu aika olisi 10.7. Mitään sen ihmeempiä oireita ei vielä oo ollu muuta kuin kauhee väsymys ja palelu sekä kipeytyvät tissit... Eka neulola olisi toinen joulukuuta...

Jännittää kauheesti... Kunpa kaikki menisi hyvin...

Ritu rv5+2

22/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi uusi, plussaa tuli 3.11. ja sitäkin ennen jo epäilyksiä raskaudesta monena päivänä, koska näläntunne oli kova ja vähän pahaa oloa. Laskettu aika olisi laskurin mukaan 16.7. Neuvolaa en ole vielä varannut, vielä aika epäuskoinen olo. Nyt siis aika hyvä olo toistaiseksi, mutta nälkä vaivaa, parina päivänä on ollut alavatsakipuja ja tänään alkoi kuvottava olo. Odotan toista lasta. Edellisen odotuksessa pahoinvointi vaivasi 4. kuulle asti, nyt jo pelkään, tuleeko taas yhtä paha olo. Toivottavasti ei! Mutta on se sen arvoista...

Keiju rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritu79 : huomasin juuri tuolta sinun esittelystä että ollaan aika samiksia=). Samanikäisiä, mullakin la tuossa 10.7. tienoilla (listaan laitoin 11.7. mutta eri laskurit antaa päiviä tuohon kymmenennen molemmin puolin), esikoinen myös meille tulossa, jopa mies samanikäinen, eli vuotta nuorempi musta ja Pirkanmaalta joten synnytyssairaalakin sama. Uskomatonta=)!

ON: sama pikkasen huono olo jatkuu, mahasta aina välillä nappailee, väsymys ja vilu vaivaa, mutta hyvin pärjäillään. Aika vaan tuntuu menevän niin hitaasti odottajalla... Kun vain pääsis neuvolaan ja ekaan ultraan toteamaan että kaikki on hyvin, mutta vielä täytyy vaan jaksaa muutama viikko odotella...

Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
24/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin isänpäivälahjana plussan. :) Laskurin mukaan LA 22.7 ja pikkukakkonen tulossa. Neiti on syntynyt 12/06.

Viikot todella pienet vielä, mutta toivomme kaiken menevän hyvin. Sormet vissiin viidettä päivää turvoksissa ja välillä aina vähän heikkoa oloa. Mulla oli esikostakin iltapahoinvointia eikä aamu.. :)

Bejpi rv 3+4

Vierailija
25/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös kakkonen haavaissa ja odottelen koska uskaltaisin testata. Millä testasit kun sait jo näin alkuvaiheessa plussan? Tänään kp 26.

Vierailija
26/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatar: itsekin huomasin saman kun laitoin esittelyä itsestäni. Sanoin oikein miehellekin että täällä on joku samanikäinen ku me ja vielä samalta suunnalta ja sama laskettu aika... Tiedä vaikka laitoksella ollaan huonetovereita... Mäkin vaan odotan eka neuvolaa ja eka ultraa et näkee että kaikki olisi kunnossa..

Vierailija
27/34 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen viestini tarkoitettu bejpille...

Vierailija
28/34 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en väärin muista niin tuo testi, ostin kyllä sen testipaketin.

[http://www.halpa-testi.fi/raskaustesti_1_kpl__l...|http://www.halpa-testi.fi/raskaustesti_1_kpl__liuska-p-77.html]

Täytyy sanoa etten uskonut plussaan, kun oli 26/28-29, mutta ajattelin että olisi kiva isänpäivälahja jos tulisikin. :)

Mulla oli ollu sormet viidettä (nyt siis kuudetta) päivää ihan turvoksissa, kuin puhalletut kumihanskat, iltaisin huonoa oloa. Eli todella vähän oireita, mutta eipä noita ollut esikoisestakaan.

Teen vielä varmistus testin tällä viikolla, kun täti oikeasti myöhässä. :)

Bejpi rv 3+5

Vierailija
29/34 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi juuri viime viikolla plussannut.

Laskurin mukaan 17.7. olis la. Mut katotaa nyt ku käy ultrassa että mihin se muuttuu. Luulen että noin viikkoa aiemmaksi.

En ole vielä varannut neuvolaa mutta täs pian varaan ajan.

:-) Eihän tätä oikeen vielä ymmärrä todeksi mutta aivan ihanalta tuntuu!

Mulla on ollut väsymystä ja ihan lievää pahaa oloa. Olin varma että menkat alkaa mutta kun ei alkanut kuulua kierron viimeisenä päivänä niin aloin laskeen 1+1 ja pitihän se sit heti testata että voisko se olla...ja kyllä, vaaleanpulaista viivaa näytti.

Mulla on poika edellisestä avioliitosta ja poika on nyt 6v.

Talo valmistuu kevättalvella ja kyllähän sitten sinne kelpaa vauvan tulla.

Ihana kun täällä on näin monta heinähattua jo mukana!

Paljon Onnea ja tarrasukkia! :-)

Vierailija
30/34 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kuinka monta voi tulla vielä joukkoon mukaan, jahka saavat kiertonsa loppuun!

Mikähän on vauvan historian "kuumin" vauvakuu?

Omassa navassa sen verran, että pahaenteinen kipukohtaus yllätti eilen illalla. Kipu oli niin kova että vaivuin kaksinkerroin... Mitään vuotoa ei ole/ei tule, mutta liian elävästi muistui mieleen kipukohtaus aikaisemmasta km parin vuoden takaa.(ja silloinkin vuoto tuli vasta 2vk km jälkeen...)

Niinpä varasin ajan ultraan ja menen sinne keskiviikkona tarkistamaan tilanteen.

Joten jännitysta on ilmassa pari päivää!!

Oireita on kyllä edelleen, mutta...äh tiedä sitten onko niin paljon kuin ennen vai onko väheneminen ookoo vai.... Liikaa ei kannata ajatella tai sitten tulee hulluksi!

Mites muilla menee?

En muista nyt nimimerkkiä mutta eikös täällä ollut yksi vai jopa kaksi joilla oli myös hieman epävarmat oltavat?? Mikä teidän tilanteenne on nyt?

Ps, tää turvotus on mahassa aivan älytöntä... Sormella voin tökkiä valkoisia pisteitä mahan täyteen ja kestää ikuisuuden ennenkuin ne katoavat...

Vierailija
31/34 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni ekaks väärälle sivulle..ekakertalainen kun olen täällä

Heippa! Eli plussasin yllätusplussan isänpäivänä..mies ei meinannu uskoa korviaan.Taustaa sen verran että lapsettomuutta takana 4 vuotta, poika syntyi 07 inseminaatiolla ja nyt siis tulossa täysi,toivottu pikkukakkonen! LA 19.7! Oli kyllä niin menkkaolo,mut ihmettelin ku burana ei auttanut vatsakipuihin eikä vuoto alkanut..nyt tissit arat,hikoiluttaa ja paleluttaa,mahassa välillä tuntuu paineen tunnetta.Tosi varovainen olen,pelottaa että tulee km.toivottavasti pysyy kyydissä ja paljon onnea teille muille heinähatuille!Kaikille plussatuulia!

armasäiti 5+1 ?

Vierailija
32/34 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitympäs minäkin tänne keskustelemaan..

Eli plussasin haalean viivan 22.10 ja pari päivää myöhemmin kunnon plussa :)

Voi vitsi että oli ihanaa! Aloin samantien itkeä (ilosta tietenkin) ja hoin että: "ei voi olla, ei voi olla" :)

Henkisesti jo valmistauduin tutkimuksiin, kun yritykset aloitettiin joulukuussa 07..

Oireista sen verran että, rinnat on arat ja nälkä on vähän väliä..välillä väsyttää. Ja vessassa saa useemmin käydä..menkkamaisia alavatsakipuja sillon tällöin.. Joku puhui aivastelusta, niin on kyl varmaan ihan oire, koska minäkin kun tarkemmin ajattelee, niin olen alkanut ihan siis joka päivä aivastelemaan, eikä tarvitse mitään pölyistä hommaa tehdä vaan ihan yhtäkkii :) hauskaa!

Vaikea kuitenkin vielä uskoa koko raskautta, mutta ehkä varhaisultra auttaa asiaa. Toivottavasti kaikki on kunnossa. Viikon päästä sen tietää :) Muita jotka varannut varhaisultraa yksityiseltä?

Nyt tarvii ruveta töihin lähtöön pikkuhiljaa.

Onnea vielä hei plussista! Paljon vauvaliimaa meille kaikille ; )

- tanni - rv 6+3

Vierailija
33/34 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin tänään neuvolaan ajan. Sain ensin ultraan ajan ja sen jälkeen neuvolaan. Pitää käydä varmistamassa viikot. Kuukautiset eivät ehtineet kovin säännöllisiksi edellisen raskauden jälkeen, niin tarkkoja viikkoja ei vielä ole tiedossa. Mutta 5+5 menkkojen mukaan ois. Imettämisenkin lopetin vasta vajaat kuukausi sitten.

Ultra on 28.päivä eli sinne asti saapi jänskittää, että onko mahassa asukasta. Sitä ennen ehditään viettää pojan ensimmäisiä synttäreitä. Senpä vuoksi siirryn nyt keittiön puolelle leipomaan. Pakkaseen pitänee tehä valmiiksi makosia, ettei sitten viime tingassa tartte alkaa kaikkea tekeen. Jos vaikka iskee se kauhea väsymys ja kuvotus, mikä on edellisen raskauden jälkeen vielä tuoreessa muistissa.

Oireita ei tänään ole ollu havaittavissa. Eilen oli kuvotusta ja mahan nipistelyä.

-Nennuski

Vierailija
34/34 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks tervetuloa kaikki uudet plussanneet!!!

Mun "aamu" pahoinvointi on alkanut. Aamulla kun silmät saa auki, niin jo oksettaa, joten ei hedelmät yöpöydällä oo auttanut. Viikonlopusta lähtien mulla on ollut kuumetta joten tänään jäin suosiolla töistä pois. Mitään ei oikein haluttaisi syödä vaan kaikki kuvottaa. Esikoisen kohdalla ei ollut ollenkaan tälläistä, vaan silloin tuli muutaman kerran koko raskauden aikana pahaolo, jonka jälkeen oksensin ja se oli siinä, mutta nyt tämä tämän hetkinen pahaolo ei mee ohi vaikka mitä tekisi. Mun maha oli eilen illalla niin turvonnut, että piti housun napit olla auki. Ootankohan mä kaksosia, vai kuuluuko tämä asiaan....?

Muuta nyt täytyy taas mennä lepäämään.