Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin vaikeaa laittaa huutispalautetta ilman muistutusta?? ev

Vierailija
23.11.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppojen kuuluu sujua hyvin, enkä anna siitä mitään erityistä kiitosta. Ällöttää koko ++++++, hirmuihanasuperhuipputehokasluottomyyjä, voin suositella!!!!!!!

Vierailija
2/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan vain " Kiitos kaupoista" . Ilman mitään makeilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kauppojen kuuluu sujua hyvin, enkä anna siitä mitään erityistä kiitosta. Ällöttää koko ++++++, hirmuihanasuperhuipputehokasluottomyyjä, voin suositella!!!!!!!

Vierailija
4/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi unohtua myöhemmäksi mutta kyllä aina annan palautteen viimeistään viikon kuluessa!

Vierailija
5/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei siis Huutiksen säännöt koske? Vituttaa tollaset mun mielestä-tyypit! Maksua vaaditaan 3 päivä kuluessa ja sit postitetaan kun lystättää ja palautetta ei anneta. Kato säännöt

mä maksan ja postitan myymäni tuotteet heti. Olen postittanut tuotteita ennen kuin olen saanut maksun ja omiani olen odotellut 3 viikkoa ennen kuin tuote on tullut. En ole laittanut kellekään negaa, vaikka pari kertaa on käynyt lähellä. Mulle on ihan sama, laittaako joku mulle palautetta tahi ei.

Mutta mitä sääntöihin tulee, olet keksinyt nyt ne itse. Sun kaltaistesi vonkaajat ansaitsevat vain negaa, postitit missä ajassa tahansa.

Vierailija
6/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 100 kauppaa takana mutta vain 53 palautetta..

Vierailija
7/7 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristäis hiukka sitä kokonaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä