Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä on ollut kihloissa useammin kuin kerran? Nyt kun Karpelaa täällä mollataan

Vierailija
05.11.2008 |

niin alkoi vaan kiinnostaa, että kai monesti kihloissa olleita meidän tavistenkin keskuudessa on?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kanssa. Nykyisen kanssa ei ole tarkoitusta sormusella, vaikka on lapsikin.:) Eksän kanssa ei ollut lapsia.

Vierailija
2/54 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]Alkuperäinen kysymyshän oli, että ketkä ovat olleet useammin kuin kerran?

[/quote]

Ehkä niitä usean kerran olleita löytyy vähemmän? Omasta tuttavapiiristäni tiedän yhden, joka on nyt kolmatta kertaa naimisissa, moni on toista kertaa, mutta näistäkin useimpien liitto kestänyt jo yli 10 vuotta. Useimmat aikuiset lupaavat kyllä ihan tosissaan ja se vaatii sen miettimistä onko valmis sitoutumaan tähän ihmiseen loppuelämäkseen. Rakkaus on tahdon - ei tunteiden asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35 ja toista kertaa kihloissa. suku ihmettelee koska menen naimisiin, lapsia minulla on kaksi, ekasta kihlauksestani. eka kihlaukseni kesti yli 8 vuotta ja tää toka on kestänyt nyt 3 vuotta ja luulenpa että jatkuu loppuikäni :) ja toivon. jos tämä loppuu on vaikea ajatella uutta miestä. ekan kihlauksenkin jälkeen olin 4 vuotta yksin, yhdenyön ja useammankin viikon tai kuukauden suhteita alkoi tulla jossain vaiheessa, mutta kun ne eivät olleet vakavia en tuonut miehiä tietenkään kotiin, koska se on ennen kaikkea lasteni "turvapaikka".

Vierailija
4/54 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden. Kosinnasta n. kuukauden pääst mentiin jo naimisiin.

Vierailija
5/54 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- mihen kanssa olimmi naimisissa 13 v nykyisen kanssa avoliitossa nyt 10 vuosi alkamassa. Rinkuloita en enää hanki vaan jatketaan näin.

Vierailija
6/54 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toista kertaa en mene.

Järkkyä että meidän asioista päättää ihmiset jotka elävät kuin teinit.

Vierailija
7/54 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot olevasi naimisissa, mutta et ole ollut koskaan kihloissa. Kihlautuminenhan tarkoittaa sopimusta avioliittoon aikomisesta. Se hankitaanko sopimuksen symboliksi sormuksia on epäolennainen seikka. Jos sovit naimisiinmenosta miehen kanssa, olet kihloissa.

Tuskin kukaan avioituu keskustelematta asiasta jollain tavalla etukäteen.

Vastaus ap:n kysymykseen.

Olen ollut kihloissa 2 kertaa, naimisissa en valitettavasti kertaakaan.

Vierailija
8/54 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen saman ihmisen kanssa.

Vierailija
9/54 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut 4 kertaa.Eka suhde kesti 9 vuotta,kaatui lopulta miehen alkoholismiin.

2 kihlaus johti avioliittoon,lapseen ja sen myötä eroon.

3 kihlaus päättyi miehen kuolemaan

4 kihlaus päättyi miehen narsismiin.

Vierailija
10/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran teininä ja sitten ex-aviomieheni ja nykyisen aviomieheni kanssa.

Vierailija
11/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa,josta yksi johti avioliitton,joka purkautui ja kohta purkautuu tämä kolmaskin kihlaus. :(

Vierailija
12/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran teini-ihastuksen kanssa (seurusteltin 4v) ja toisen kerran nykyisen aviomieheni kanssa, naimisissakin on oltu jo 10v. Ja saman osoitteen jonkun miehen kanssa olen jakanut vaan tämän aviomieheni kanssa.

En oikein tajua sitä naista: eikö voisi harrastaa seurustelua ja seksiä ilman, että aina hommaa jokaisen hoidon kanssa yhteisen kämpän ja sormukset?

Vierailija
13/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään luki just Maikkarin sivuilla, ettei Karpela ole itsekään ehtinyt edes päivittää miesasioissa omia nettisivujaan...

Karpelan edellisestä avioerosta on neljä kuukautta ja tässä välissä on jo muutettu yhteen. Vielä pääsiäisenä huhtikuussa Karpela poseerasi rakastuneena Saarelan kanssa koko keskiaukeaman täydeltä iltaäpäivälehdessä...

Vierailija
14/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kaksi on johtanut avioliittoon. Toinen avioliittoni, joka on kestänyt liki neljä vuotta jää toivottavasti viimeiseksi. Jos tästä tulisi ero, tuskin kehtaisin mennä enää kolmatta kertaa naimisiin, kihlauskin olisi vähän siinä hilkulla.

Vierailija
15/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toistamiseen naimisissa.

Vierailija
16/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 ja asunut mieheni kanssa neljä vuotta yhdessä. Ei vielä kiirettä.

Vierailija
17/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti ole niin tyhmä että luulisin kaikkien olevan miesvalinnan suhteen heti yhtä onnekkaita. Seurustelin kyllä melkein kolme vuotta ennen miestänikin ja periaatteessa olisin kai voinut mennä sen tyypinkin kanssa kihloihin jos en olisi ollut niin nuori.

Vierailija
18/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen alle 30v.

Vierailija
19/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden ja saman miehen kanssa!

Vierailija
20/54 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka on ollut kolmekin kertaa kihloissa, ja kihloihin ei kuitenkaan olla päädytty suinpäin, ja suhteet on kestäneet pidempään, niin ei siinä mitään ihmeellistä ole. Mutta se mua kyllä ihmetyttää, jos pitää jokaisen uuden miesystävän kanssa paukauttaa kuukauden sisällä kihloihin ja ei ihminen muutamasta kerrasta opi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä