Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja laihdutus..

Vierailija
22.11.2007 |

siis oikeastaan mulla ei ole tarvetta laihduttaa. Enimmäkseen tarvetta rajoittaa syömistä. Raskauden aloituspaino oli 58kg, nyt painan viikolla 30 sellaiset 69kg. Paljoa ei saa tulla.. Aiemmissa raskauksissa aloituspainot (2 lasta) on olleet paljon alhaisemmat, jossain 55kg paikkeilla.. ja noussut paino aina 73kg saakka. (Kilot kyllä nopeasti lähteneetkin synnytyksen jälkeen..)

Mutta nyt olen kauhuissani tuosta kilojen noususta.. En halua paljoa enempää, mutta vauva tulee nyt kasvamaan. Ja on tullut ongelmia jo nyt liikkumisessa (veikkaan että painon takia) ja hirveitä kipuja..

Onko joku kokeillut jotain toimivaa ja turvallista diettiä raskausaikana? Siis ajattelin esim. sitä, että jättäisin kaikki sokeripitoiset ruuat ja makeiset täysin pois! (siis en kyllä syö muuta kuin suklaata... muutaman kerran viikossa) Olisiko järkevää?

Jos joku oikeasti tietää niin olisi kiva kuulla kommentteja. En kaipaa " olet läski kommentteja.."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt vielä tolla painonnousulla mikään läski ole!

Mutta jos haluat muuttaa ruokailutottumuksia, niin raskausajan diabeteksessä käytettävä ruokavalio on hyvä ja terveellinen vaihtoehto! Etsi vaikka googlella.

Vierailija
2/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin raskauslaskurin googlella, eli mikä testaa onko painoa liikaa suhteessa pituuteen.. jne.. ja ei ollut! niinkuin tilastojen valossa. Olen vaan niin syvällä suossa näissä huonoissa fiiliksissä välillä, kun en muista että kahden muun kanssa olisi ollut näin vaikeaa jo tässä vaiheessa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon kaupungin sivuilta löytyy aika hyvät ohjeet!

http: //www. espoo. fi/default. asp?path=1; 28; 11866; 9878; 10024; 10156; 10165; 10170; 10187

(poista ylimääräiset välilyönnit)

Vierailija
4/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin noi ohjeet tulostukseen!!! :)

ap

Vierailija
5/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samoja " ongelmia" .. Raskaana olen viikolla 24, paino noussut 5 kg. Aiempi raskaus toi kiloja yhteensä 9, joten nyt pelkään menevät roimasti yli. Mikä toki on ihan tyhmääkin, ei sitä saisi verrata raskauksia keskenään.

Normaalipainoinen olen kuitenkin, lähtöpaino 59 kg. Ruokavalio-juttuja olen lukenut kovasti, mutta vielä ei ole ollut itsekuria aloittaa mitään " kuureja" :)

Vierailija
6/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tullut viis kiloa. Voi kamalan kamala. Mulle tuli ekasta 25, jotka lähti 2 kk:n aikana laihduttamatta pois.

Pitäähän nyt vararavintoa olla imetystä varten! Ja jos ootte jo nyt noin pakkomielteisiä kilojenne suhteen, toivottavasti saatte päänne kuntoon ennen kuin lapsenne sairastuu syömishäiriöihin teidän obsessointinne takia.

Vierailija
7/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla huolissani minun kiloistani. Ihan itse niistä huolehdin!

Ja esikoisen ruokavaliostakaan ei tarvitse huolehtia, ihan terveellistä kotiruokaa hän syö :)

Katsos, kaikki ei kuitenkaan halua kerätä raskausaikanakaan 20 ylimääräistä kiloa. Sillä lapsesta ja itse raskaudesta ne kaikki kilot ei johdu, sitä et voi väittää!

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi