Miten teidän joulu poikkeaa viime joulusta?
Siis JOS poikkeaa, niin miten?
Meillä siten, että olen tänä jouluna raskaana ja vietämme joulua luultavasti oman perheen voimin.
Kommentit (16)
Viime vuonna pukki jätti lahjat oven taakse.
Nyt on touhukas taapero, joka ei varmasti tarvi apua lahjapakettien repimisessä =)
Eli tänä jouluna esikoisella on oikea leikkikaveri ja joulu tuntuu varmasti vielä hauskemmalta kaikkien mielestä.
viime vuonna oli tupa täynnä vieraita, nyt vain oma perhe.
Emme enää mene hänen luokseen edes aamupuurolle, koska hän tuskin selviytyy enää itse siitäkään.
talossa, mutta minä en jaksanut oikein innostua pariviikkoisen kanssa. Nyt olen tosi innoissani järjestämässä joulua lapsille, mutta tänä vuonna jää toiset isovanhemmat pois : (
Rahatilanne on ratkaisevasti erilainen tänä vuonna.
Olen myös raskaana ja illaksi menemme minun vanhempieni luokse (jonne tulee myös veljeni perheineen ja PUKKI). Viime aattoilta oltiin miehen vanhemmilla.
Lapsi 2v. varmaan ymmärtää tänä jouluna jo paljon enemmän lahjoista ja muusta hälinästä. Lisäksi syö samaa ruokaa meidän kanssa.
viime vuonna odotin toista lastamme rv 34 ja vietimme joulun sukulaisten kesken pohjoisessa. Tänä vuonna olen kahden pienen lapsen yh ja vietän joulun lasteni kanssa (ehkä lasteni mummolassa) ja ex mieheni viettää joulun uuden naisen kanssa uudessa yhteisessä kodissaan....
vuoden aikana koko elämä mennyt uusiksi.
Lapsuudenkotini myytiin keväällä ja äitini muutti pienempään. Yli 30 vuotta se oli minunkin kotini aina vaan, vaikka muutinkin pois 18-vuotiaana, parikymmentä vuotta sitten. Tämä tuleva joulu uudessa kodissa on siis erilainen, mutta varmaan silti mukava...
Eli ei ruuan kanssa punkkua, ja syöntikin jää paljon viime vuotta vähemmälle. Ikävä kyllä.
Toivottavasti tämä oksentelu on jouluun mennessä loppunut.
Lisäksi olemme kerrankin tervetulleita anopin luo!
Terv. kannattaa synnyttää esikoispoika ;D (älkää nyt tosissaan ottako)
nyt meitä on siis kahden sijasta kolme ;) Ensimmäinen " lapsellinen" joulu tulossa! Ihanaa!!!
Tänä vuonna matkustetaan minun äitini luokse ja vietämme joulua minun sukuni kanssa...
Lisäksi nyt aavistelen että saatamme myös odottaa kolmatta lasta perheeseen joten mahdollisesti joulu on pahoinvointia...
saan juoda shamppanjaa ja viiniä ja nauttia kaikkia ihania jouluherkkuja kuten graavikaloja ja mätiä. Aion mässätä aamusta iltaan. Esikoinen on jo niin iso, että varmaan nauttii joulusta aiempaa enemmän. Vauvakaan ei enää valvota, joten odotettavissa on leppoisa perhejoulu oman perheen kesken.
Viime jouluna meitä oli kaksi, tänä vuonna kolme. Eka joulu lapsiperheenä.