Nyt lähti TKL:lle palautetta! Todella vaarallinen kuljettaja...
Itse olin vain sivusta seuraajana, mutta silti kiehuttaa.
Ensin se ajeli yhden pysäkinvälin takaovi auki, vauhtia hiljentämättä. Joka pysäkiltä muutenkin oli niin kamala kiire, ettei meinannut ihmiset ulos ehtiä. Saati että ois sulkenut ne ovet ennen kuin kaasuttaa pois.
Yhdeltä pysäkiltä tuli perhepäivähoitaja? kolmen lapsen ja rattaiden kanssa. Bussi oli sellanen vanhanmallinen, missä on portaat. Kuski painoi kaasua heti kun nelikko oli bussin sisäpuolella. Yksi lapsi putosi portaat alas ja ilmeisesti pää jäi ovien väliin, jotka eivät tietenkään olleet kiinni ennen kuin kuski kaasutti. Nainen huusi kuskille, että voisit odottaa että ollaan kyydissä ennen kun lähet. Ei edes vilkaissut peiliin, saati että olisi anteeksi pyytänyt.
Bussista pois jääminen oli kyllä aikamoista extremeutrheilua. Minä sentään olen nuori ja hyväjalkainen, ja minunkin piti kunnolla pidellä kiinni. Kamalaa äkkijarruttelua ja kiihdyttelyä koko matka. Siinä oli huonojalkaisilla vanhuksilla ja kävelevän parivuotiaan kanssa liikkuvan äidin kyllä tehtävä töitä, että ei kaatuiltu.
Ja minä olin vaan sivusta seuraaja. Sympatiat sille perhepäivähoitajalle ja sille lapselle. Todella kurjaa.
Kommentit (8)
Hesassakin oli kerran semmoinen kuski, jolla oli päiviä, että ei viitsinyt pysähtyä kaikille pysäkeille, vaikka oli painettu nappia. Sai lopulta kenkää. Ei normaali ollut.
No, Nyt kun minä laitoin palautteen niin ainakin uskovat jos on lapsen vanhemmat lääkärilaskun kanssa soittelemassa. Muakin jo vähä kauhistutti se ovi auki kulkeminen siinä vaiheessa. Aattelin vaan, että onneks ei oo mun 2-vuotias mukana.
Varsinaista asiakaspalvelua...
ap
vaan potkut heti. agressiivinen kuski ei kuulu asiakaspalveluun. soitat sinne. tässä tapauksessa ainoastaan suullinen palaute.
hänen käytöksensä ei tule tähän kertaan rajoittumaan.
Enkä minäkään liikenteessä juuri hiivi...
t. se linjan kyselijä
vaan!! Soita, että viesti menee varmasti perille ja saavat taatusti selvän kuka kusi ollut kyseessä!
Mulla kanss kerran ollut 7-linjalla ihan hullu kuski, kyyti oli aivan kuvailemasi kaltaista. Siitä tosin jo vuosia aikaa. Tuohan on jo vaarallista!
Lupasivat pistää viestiä kuljettajan esimiehelle, joka sitten ottaa asian puheeksi. Toivottavasti se perhepäivähoitaja tai joku muu ottaisi yhteyttä, niin tota ei pidettäis vaan yksittäisen tyypin mielipiteenä.
Pistin siihen myös sen bussin numeron ja lähtöajan sun muut, että pitäisi olla helppo löytää oikea kuski.
ap
Sama peli vaan jatkuu. Pitääkin vissiin näissä tilanteissa ilmoitta suoraan poliisille, jos haluaa jotain tapahtuvan.
Laita ihmeessä palautetta. Toivottavasti se perhepäivähoitajakin laittaa. Tuossahan olisi voinut käydä vaikka kuinka huonosti. Tuollaisen kuskin kyllä sietää vähintäänkin joutua puhutteluun.