Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JOULURAHA hoitovapaalla? Kenellä faktatietoa?

Vierailija
21.11.2007 |

Eli maksetaanko vakituisessa työsuhteessa olevalle jouluraha, jos on hoitovapaalla? Kuulun Superiin. Jos ei, niin silloinhan Tehyyn vaihtaessa Tehyn edut pitäisi saada heti täytäntöön, eli jo helmikuun korotus koskisi minua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei makseta kinkkurahaakaan. Eli ei tule

Vierailija
2/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaallahan olet pois palkkatyöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, jos nyt vaihtaa Tehyyn, saa helmikuussa korotukset?

Vierailija
4/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että joulukuun palkan lisänä on. Jos ei saa palkkaa, ei saa joulurahaakaan.

Ja siis muiden jouluraha varmistui jo silloin liki 2kk sitten, Tehyn jäsenille varmistui vasta maanantaina. Aivan kuten muut ovat saaneet jo ekat palkankorotuksetkin...

Vierailija
5/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voi uskoa, että joulurahan sais hoitovapaalla, mutta miksi niitä jäsenmaksuja olisin tähän asti maksanut jos liiton saamat edut eivät sitten koske minua? Miksi pysyisin Superissa? Taitaa olla vaihto Tehyyn edessä, jos näin on et ilman jään.. Jos on palkattomalla lomalla, virkavapaalla tms. jääkö silloinkin ilman extraa? Kyselee edelleen ap

Vierailija
6/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että, jos nyt vaihtaa Tehyyn, saa helmikuussa korotukset?

Jossain sano (TV) Tehyn edustaja, että jos nyt vaihtaa liittoa niin helmikuun etuja ei saa joulurahan vuoksi..tiedä sitten mitä se tarkottaa..

Vierailija
7/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yleensä, hoitovapaalaistena

asiasta en tiedä!

Vierailija
8/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis yleensä, hoitovapaalaistena

asiasta en tiedä!

Etu ei koske Superista Tehyyn siirtyneitä, koska Superilaiset saivat aiemmin palkankorotuksen, eli helmikuussa korotusta ei tule, vaan vasta syksyllä. Eli palkassa häviää ent. superilainen kun vaihtaa liittoa. mutta minäkään en tiedä, että MITÄ SIT JOS ON HOITOVAPAALLA!!!

Vierailija
9/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla saisi.

Yleisenä ehtona on, että saa palkkaa joulukuussa ja, että työsuhde on kestänyt 1. 12. 4kk ilman keskeytyksiä.

Vierailija
10/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään tehyn edun valvontaan, et mites mun kohdalla tuo joulu raha, niin siellä sanoivat et jos on joulukuussa palkkatuloja niin jouluraha kuuluu myös mulle. Mulla siis vakipaikka jossa olen ollu vuodesta 2002 ja sieltä olen nyt hoitovapaalla ja kohta äitiyslomalla. Hoitovapaalla olevat eivät joulurahaa siis saa.

Vierailija
11/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusinpa juuri et kuntahan se maksaa. Sori tyhmyyteni, kiitos että viisaana valaisit ystävällisesti..

Vierailija
12/12 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti näet sen rahassa vasta palattuasi töihin. Mitä tulee " kinkkurahaan" , niin ei kai sitä nyt kotiin makseta? Hassu kysymys.