Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juuri aloittanut vähähiilarisen ruokavalion ja tietysti heti...

Vierailija
21.11.2007 |

..viikonloppuna on KAKSI ns. pippaloa joihin mut on kutsuttu ja joissa tietysti tarjotaan kakkua ja pullaa yms. Ongelma ei ole se, ettenkö pystyisi olemaan ilman niitä, vaan se että ympäristö tietysti " painostaa" ja ihmettelee sitä, MIKSI ihmeessä en nyt muutamaan kakunsiivua voisi syödä!!!

Pointti on se, että aloitin vähähiilihydraattisen syömisen sunnuntaina enkä ole siitä saakka syönyt yhtään sokeria, en perunoita, pastaa, riisiä enkä leipää. Vasta 1½ viikon kuluttua voin syödä vähän leipää ja tietysti kun olen tätä kuuria noudattanut pidemmän aikaa niin muutama kakunpala ei sitä (ehkä?) kaada.

Lauantaina on isäni synttärit, ja tiedän jo isäni suhtautumisen tällaiseen " hömpötykseen" . Voi kamala jos tytär ei otakaan kakkua! Voi raukkaaa!

Sunnuntaina taasen menen ystävän korukutsuille enkä sielläkään haluaisi herättää ihmettelyä kieltäytymisilläni...

Miten muilla tuttavat yms. ovat suhtautuneet tällaisiin asioihin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tuliaisiksi jotain sellaista mitä voit syödä...esim leipäjuustoa, tummaa suklaata tms...Sama kai se on suoraan kertoa, että välttelee hiilareita ja pyytää jos laittaisivat sun tuliaiset tarjolle myös... Näin minä ainakin olen usein tehnyt.

Vierailija
22/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta kyllä minustakin tuo sinun juttusi kuulostaa tosi typerältä. Teet mokomasta noin ison asian ja kyselet täällä neuvoja. Joidenkin ihmisten todellisuudentaju on kyllä niin hämärtynyt. Onko maalaisjärjen käyttö oikeasti kiellettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinkas sitten kun dieetti loppuu? Useimmiten kilot palaa, söi sokeria tai ei. Parasta ois muuttaa ruokailutottumukset säännölliseiksi ja normaalien ravitsemussuositusten mukaisiksi ja lisätä liikuntaa. =elintapamuutos kokonaisuudessaan.

Niin se vaan ihan oikeesti on!

Vierailija
24/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Really? Miksen mä ole ennen tota tajunnut? Mikset säkään oo ap?

T: Liian monta kertaa tuon saman lätinän kuullut *kyllästyttää*

Vierailija
25/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestä se vaan on kiinni, eikä mistään taikatempuista

Vierailija
26/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin sanoin aikaisemmin!

Täähän EI oo siis mitään Atkinsia! Tarkoitus EI ole jättää hiilareita loppuiäksi vaan vaihtaa ne huonot hiilarit hyviin.

Eli mitä muuta tämä onkaan kuin elämäntaparemontti? Syönkö mielestäsi epäterveellisesti nyt:

Paljon vihanneksia (n. 600-700 g tänään)

Hyvänlaatuisia proteiineja

muutama hedelmä

ei lainkaan sokeria eikä valkoisia vehnäjauhoja

Myöhemmin, eli parin viikon päästä alan myös syödä niitä hillareita mutta hyvässä muodossa eli puuroja ja karkeata hapanta leipää.

Lisänä PÄHKINÖITÄ, papuja etc.

Voiko terveellisemmäksi muuttuakaan?

Lisäksi syön 3-4 h välein.

Ihme jos tämä on muka mitään muuta kuin elämäntaparemontti?

Ai jaa, liikun melkein päivittäin.

Ap

PS Huomaa tästäkin ketjusta että ihmisillä on oikeasti outoja kuvitelmia ko. tavasta syödä. Jos olisitte asiaan perehtyneitä niin ette syyttäisi " maalaisjärjen" puuttumisesta. Oikeasti sokeririippuvainen VOI retkahtaa yhdestäkin kerrasta näin alussa.

Vierailija
27/27 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tarkoitus on syödä tietyllä terveellisellä tavalla elämän loppuun saakka. Herkutellakin saa, mutta kohtuudella. On kuitenkin tarkoitus päästä eroon päivittäisestä herkuttelusta, kuten minun kohdallani oli. Siihen en haluaisi enää koskaan takaisin!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän