Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko*apteekin*omassa*raskaustestissä*viivanpaikka?

21.11.2007 |

Tuossapa*se*kysymys*jo*tulikin..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Olen itse testannut useammankin kerran Apteekin omalla ja saanut tyylipuhtaita negoja :o( ja 2 haamua. Toinen, vahvempi haamu tuli n. kp 35/28-29 ja toinen haaleampi haamu 37/28 ja tuo raskaus päätyi pian kesken, eli oli ilmeisesti kemiallinen raskaus.

Näistä päättelisin, että apteekin oma on luotettava, ja jos siinä on viiva, sanoisin sitä plussaksi. :o) Eli jos näin on, ja viiva on tosi haalea, testaa parin päivän päästä uudelleen! Pidän peukkuja! Apteekin omahan ei ole edes herkin testi, joten jos siihen olet viivan saanut, kyllä se varmasti plussa jo on! :o)

Vierailija
2/18 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..EI ole. Iteskin olen sillä yleensä testannut, ja jos testiviivan paikalle jotakin viivaa tulee, kyllä se vaan plussaa meinaa! Kokeileppa testata uudestaan esim. 2-3pvn päästä, niin viivan pitäisi selkiintyä! Varovaiset onnittelut!

Ädä+papu rv6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin omaan testiin vaaleanpunaisen viivan vasta testiajan jälkeen. Menkat olivat myöhässä 3vkoa ja sitten vuoto alkoikin. Tosin mulla muutenkin epäsäännöllinen kierto.

Tässä ketjussa on jotain aiheesta: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11681058&p=3&tmo…

Vierailija
4/18 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasen viivan sain testiajan jälkeen: http://www.aijaa.com/v.php?i=1179502.jpg

Valossa katsottaessa näkyi vaaleanpunainen haalea viiva.

Vierailija
5/18 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Päärynä!

Kyllä tuo mun mielestä on ihan selvästi plussa :o) Miten paljon testiajan jälkeen se ilmestyi? (pitäisköhän käydä tsekkaamassa oman roskiksessa olevan negatestin ikkuna....)

Mulla on kyllä tullut ajallaan plussat apt:n omalla, mutta siinähän kyllä tosiaan kehotetaan vielä odottaan toiset 5 min jos tulos epäselvä. Sinuna testaisin parin päivän päästä uudelleen ja uskoisin, että jos kaikki on kunnossa ja alkiolla tarasukat matkassa, viiva on jo sitten vahvistunut! :o)

Plussatuulia!

t.Kisumama ja negatestit kp 27/28, 28/28 ja 29/28 :o(

Vierailija
6/18 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisumama:

Heippa Päärynä!

Kyllä tuo mun mielestä on ihan selvästi plussa :o) Miten paljon testiajan jälkeen se ilmestyi? (pitäisköhän käydä tsekkaamassa oman roskiksessa olevan negatestin ikkuna....)

Mulla on kyllä tullut ajallaan plussat apt:n omalla, mutta siinähän kyllä tosiaan kehotetaan vielä odottaan toiset 5 min jos tulos epäselvä. Sinuna testaisin parin päivän päästä uudelleen ja uskoisin, että jos kaikki on kunnossa ja alkiolla tarasukat matkassa, viiva on jo sitten vahvistunut! :o)

Plussatuulia!

t.Kisumama ja negatestit kp 27/28, 28/28 ja 29/28 :o(

En mie kattona missä ajassa se tuli. Huomasin vaan et siihen oli ilmestyny toinenkin viiva. Ei miun viivat koskaan vahvistunut. Mulla vuoto alkanu jo. Plussatuulia sullekin ja muille!

Vierailija
7/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään taustailleena liityn nyt seuraanne, jos sopii? :)

Eli meillä yrityskierto 4 menossa ja testasin eilen hätähousuna kp 27/31 apteekin omalla haaleaakin haaleamman viivan. Mietin aivan samaa, että onko ko. testissä se ns. viivan paikka. Alan jo kyllä uskoa, että tämä kuume saa minut näkemään viivoja vaikkei niitä olisikaan. Pettymys on aina vaan kovempi joka kuukausi. Tiedän kyllä, että olemme yrittäneet vasta vähän aikaa, mutta siltikin mieli maassa. Tämä kierto on vaan ollut siinäkin mielessä " ihmeellinen" , että nyt mulla ei ole mitään oireita. Tavallisesti ennen kuukautisia, mulla on kauheat PMS oireet jo viikkoa ennen. Ja toinen kummallinen asia oli, että olen tuntenut ovulaation aina selvästi, mutta nyt ovulaation jälkeen muutamana päivänä ihmeellistä nippailua ja nappailua alavatsalla. Saa nähdä miten käy?

Mielenkiinnolla kuulisin lisää apteekin omasta testistä kokemuksia. Mietin tässä, että pitäiskö hakea apteekista uusi herkempi testi.... Taitaa olla tuhlausta?

T:Viipukkainen tuskissansa epätietoituudesta (ja tiedän, olen oikea hätähousu ;)

Vierailija
8/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen prisman liuskatestin ja puolen tunnin jälkeen siihen tuli haalea viiva. Tänään tein apteekin omalla ja siihen tuli n.20min sisään haalea punertava viiva siis yhtä leveä kuin testiviiva. En kyllä ennen ole tohon apteekin omaan saanut minkäänlaista viivaa vaikka olisin odottanut kaksi tuntia =)

Täytyy vielä testailla uudemman kerran joko huomena tai ylihuomena. En oikein usko tohon plussaan kun aina on täti kurvannu paikalle kuitenkin...

mp73, yk 12, kp 29/28

Vierailija
9/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauaa en malttanut olla pois! Kävin tuossa asioilla ja mukaan tarttui Prisman halpistesti. Muistelen, että se olisi herkempi kuin apteekin oma, mutta voin ollaväärässä ???

Tein testin juuri ja juuri kolme tuntia rakossa olleesta pissasta ja nyt täällä äimistelen taas tulosta. Juuri ja juuri erottuva haalea viiva, mutta mun mielestä siinä on nyt väriäkin. Tietääkö kukaan sitten ko testistä, että huijaako se viivan paikoillaa?

Ei tästä tule mitään... HUOH! Miks sitä pitää testata aina ja aina uudelleen... ja liian aikaisin. Se kai se toivon kipinä ajaa ihmisen tähän pisteeseen. Jos jaksatte, kertokaa tuosta Prisman testistä kokemuksia!

T: Viipukkainen

Vierailija
10/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo prismasta ostetulla saanut kyllä viivanpaikkaa...

Vierailija
11/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy malttaa mielensä ja testata parin päivän päästä. Oireita ei yhtään! Ei niin minkaanlaisia... Hmmmm?

Mä vaan tuijotan tuota liuskaa ja toivon, että siihen ilmestyis oikein kunnon viiva. Esikoinen odottaa päiväkodissa :)

Vierailija
12/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin 8.11 apteekin omalla ja noin puolen tunnin päästä siinä oli hyvin terävä viiva. Koskaan ennen ei ole tälläistä tapahtunut kyseisellä testillä. No, sitten seuraavana päivänä tuli todella selkeät ovis limat. En todellakaan osannut odottaa, että ovis olisi tuolloin. Mitään oviskipuja ei ollut. Ja kiertoni on mitä sattuu. Kunnon menkat ovat olleet viimeksi elokuussa... Testasin seuraavaksi mammaksi herkkis testillä 18.11. Testiajan kuluessa sain hailakan viivan näkyviin. Ja eilen, eli 21.11, sain apteekin omalla selvän plussan!!! Ei se tosin vielä yhtä vahva värinen ollut kuin kontrolli mutta oikean paksuinen viiva eli yhtä paksu kuin kontrollikin. Minun teoriani on nyt, että apteekin omat näyttävät testiajan jälkeen sen väriviivan josta väri leviää testi-ikkunaan paksumpana viivana jos on raskaana. Eli kyllä ne apteekin omat ovat tainneet jotenkin muuttua.... Olo on kyllä hieman epätodellinen. Ajattelin käydä parin viikon päästä yksityisellä ultrassa tarkastuttamassa, että oikea raskaus on todellakin alkanut ja vasta sitten varaan ajan neuvolaan.

Vierailija
13/18 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ollu keskenmeno? Mut ei mulla vuoto runsastakaan ollu. Aikas niukahkot.

Vierailija
14/18 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänä aamuna testin tolla Prisman Pregent, 10 min tuli haalea viiva. Selkeempi kun toissapäivänä tehty, mutta haalea ja hieman punertava... Nyt viivan erottaa huonossakin valossa (meillä wc:ssä himmeä valaistus). Ennen en ole saanut testiin minkään maailman viivoja tai viivanpaikkoja. Mulla on kaapissa vielä 1 apteekin oma ja ajattelin sen tehdä viikonlopun aikana. Ajatukset sinkoilee.... =s

mp73, yk 12, kp 30/28

Vierailija
15/18 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltu hereillä jo 6:30 lähtien. Olisi niin tehnyt mieli testata, mutta maltoin mieleni. Ehkä huomenna oireista riippuen teen tuon toisen jäljelle jääneen Pregentin testin. Pidän peukkuja mp, että viiva vaan vahvistuu. Me taidetaan mennä ihan samoilla päivillä. Tänäänkään ei ainakaan aamusta mitään oireita. Yleensä näillä kp:llä rinnat jo tosi pinkeät ja kipeät. Toivossa on hyvä elää! Kävin tiiraamaassa sitä eilistä testiäni ja ei siinä ollut tapahtunut kuivumisen myötä yhtään mitään. Sama hailakka viiva edelleen. Juuri semmoinen valossa tiirattava ja käänneltäessä nähtävä :) Mutta mukava kuulla, että ainakaan kaksi ihmistä ei ole saanut ko testiin vivan paikkaa. Ne antaa niin turhia toiveita.

T Viipukkainen

Vierailija
16/18 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kp 28/31. Eli minä hourupää olen testannut jo kp 26 sillä apteekin omalla ja eilen siis kp 27 Pregentillä.

Eli jo näinkin ajateltuna ei niissä olisi voinut näkyä mitään ;( NYYH! Kuvittelua vain. Kaikkeen se ihminen pystyy lujan tahdon voimalla...

Vierailija
17/18 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaleat viivat vain johtuvat vähäisestä hormooni määrästä, kun raskaus niin aluillaan. Itse en ole prisman testeihin saanut viivoja jos en ole ollut raskaana. Kakkosesta kun plussasin niin prisman testiin tui haaleaakin haleampi viiva, ostin sitten seuraavana päivänä acon10 testin ja tarkoitus oli testataseuraavana aamuna, en sitten kuitenkaan malttanut odottaa vaan kotiin päästyäni testasin ihanan tummanpunaisen viivan!

Vierailija
18/18 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt niin herkillä ja mieskään ei ymmärrä yhtään mistään mitään. Kiukkuinen mulle, kun kuulemma vouhotan. Ja sano vielä että näin se ei ainakaan onnistu! Täällä on lohduttavaa huomata, että moni elää niin samoja aikoja ja tunteita kuin itse. Hipsii vahtaamaa sitä tikkua : )