Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jänskättää hurjasti...

06.07.2006 |

Ajattelinpa minäkin nyt kerrankin tänne kirjoitella, olen seurannut

kuumeilijoitten fiiliksiä sivusta tähän saakka:). Meillä esikoinen

pian kuusivuotias ja ollaan juuri alettu toivoa pikkuista, haaveissa

toinen lapsi on ollut jo kauan mutta nyt ekaa kiertoa vasta yriteltiin...

Olin NIIN päättänyt että en ota asiasta mitään murheita, enkä ala

suotta funtsimaan juttua sen enmpää, mutta, nytpä iski oikein hurja

jänskätys....ensi viikolla selviää joko ois heti tärpännyt vaiko ei. Kp nyt 24/28. Ekan kanssa tulin samantien raskaaksi niin kaippa sitä elättelee toivoa josko nytkin......outoja tuntemuksia on jo alamahassa, mut voihan ne enteillä normaaleja menkkajuttujakin. Halusin vaan jakaa tän

mun jänskätys-fiiliksen muitten kanssa:). Josko on samoissa fiiliksissä

olevia niin laittakaa viestiä.

Kaikille haaveilijoille, yrittäjille ja ihan vaan kaikille ihania kesäisiä

päiviä toivottelen!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä jänskätään kans. Vaik melko varma oon et ne menkat tulee taas kuitenkin :( Siihen malliin yks päivä alamahaa ja -selkää jomotti, päätä särki ja rinnat on arat. Rintojen aristus oli kyllä ekassa raskaudessa se eka oire...

Meillä esikoinen vähän yli 1v, toista on toivottu vuodenvaihteesta mut vasta nyt " oikeesti" yritetty, kun en enää imetä. Hormoonitoiminta voi olla kyllä vielä hakusessa vaik menkkoja on tullut jo ties kuinka monet joten ei pie vielä hermoilla, jos tulosta ei tuu. Kierto on ollu mitä sattuu, ovistakaan en aina tunnista; tässäkin kierrossa se oli kp12-17 välillä... Ekalla kerralla tulin raskaaksi 4. kierrosta enkä kyllä silloin ovista bongannut, mut olinkin töissä ja oli muuta ajateltavaa; näin kesälomalla sitä ehtii vähän liikaakin miettimään ja jännäämään!!! Olin kyl aatellu et en viiti testata ennen ku menkat on selkeesti myöhässä eli ens viikolle oottelen, jos vaan maltan ja ne menkat (-kele!) ei sitä ennen tule. Eilen kiukutti ja olinihan varma et menkat alkaa mut nyt on ihan siltä osin oireeton olo. On vähän semmoinen kummallinen olo, höntti ja hermostunut. Ei varmaan auta asiaa yhtään... Rinnat on kyllä pinkeet ja aristavat... No, katellaan!!!

Toivottavasti, Inkkarityttö, teillä tärppää (tuuthan kertomaan miten kävi?)! Ja meillä muilla kans!!!

Vierailija
2/2 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mulla ei meinaa työnteostakaan mitään tulla kun on jo

aivan tutinat et josko saatais pikkuinen. siis oon niin vauvakuumeessa

kun olla ja voi. kiitosta muuten kun vastailit siihen alkomaholin

käyttökysymykseen:).

pidän peukkuja teille et josko ois sulla tärpännyt kun ei kerran vielä

menkkoja kuulu(pysyiskin poissa).

ollaan kuulolla et kui käy;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla