Miksi jotkut kirjautuvat koulukaverit piste comiin mutteivät kirjoita itsestään mitään eivätkä rekisteröidy kouluihin?
Kommentit (5)
enkä muistaakseni mitään luokkaakaan sinne ilmoittanut. Näin vaan, keitä siellä on ja heidän lyhyet esittelyt itsestään, kun rekisteröidyin sisään. En siis näe mitään keskusteluja tms, muttei kyllä kiinnostaiskaan ;))
Vain sellaiset jotka ovat halunneet sinne näkyviin.
-Haluaa nähdä mitä tutuille kuuluu.
-Ei halua että muut saavat tietää mitä itselle kuuluu.
-Tietää että YSTÄVÄT (myös vanhat tutut!) tietävät mitä itselle kuuluu, ei halua levittää tietoja " kaikelle kansalle"
-Yleinen vitutus koulukavereit . comia kohtaan, eli kaikki kertovat miten hyvine menee (ylisanoin) vaikka tietäisi ettei ko. henkilöiööä mne oikeasti niin hyvin.
Itse olen havainnut, että nörtiti ja koulukiusatut ovat ne, jotka eniten hehkuttavat hyviä työpaikkojaan ja naimisiin menoaan, omakotitaloaan ymv. vaikkka moella muullakin menee hyvin, he eivät jaksa siitä koulukavereihin tilittää...;)
mä oon vähän eri mieltä tsta hehkutuksesta...ainakin omien otantojeni mukaan ne joilla menee ulkoisesti hyvin hehkuttavat koulutuksiaan, työpaikkojaan, ok-talojaan, kumppaneitaan. Muuten saattaa olla täys perhehelvetti kuitenkin kulissisen takana. Näinhän se oli jo kouluaikana ainakin meillä.
Kiusatut ei paljon ainakaan mun kouluissa kirjoittele, samoin ne joilla todellakin on ELÄMÄ eli ei pelkät kulissit pystyssä eivät paljon ilmoittele itsestään...
Itse kirjauduin aikoinaan vuosia sitten kaverini kanssa kun toi sisvusto oli uusi mutta otettiin sitten pois kun tuntui ettei se ole meidän juttu. Facebook on tainnut korvata osittain Koulukaverit ?
Ei kiinnostanut enempää, kun siellä ei ollut paljon ketään sellaisia entisiä koulukavereita, joihin haluaisin yhteyttä. Enpä sitten tullut ajatelleeksi, että nimeni näkyy siellä jatkossakin. Kiitos ap. muistutuksesta, että pitääkin käydä katsomassa, saisko sen poistettua, etteivät ihmiset luule mun vain kyyläilevän siellä... (sitä tuskin tekisin omalla nimelläni...)