Haastan sut lopettamaan tämän palstan lukemisen
Itselle ainakin tulee ikävä olo kun edes näitä otsikkoja selaa. Käväisin pitkästä aikaa odottajien palstalla ja oikein hämmästyin miten positiivisella mielellä siellä ollaan. En haluaisi tottua tällaiseen nimittelyyn, haukkumiseen, kiroiluun ja muuhun ankeuteen. Silti vaan aina tulee katsottua, että mistäs tänään puhutaan. Moni asia on tuttua munkin elämästä ja tosi monet kommentit oikeasti hauskoja, mutta silti yleistunnelma on niin nuhruinen, etä parasta olisi kokonaan jättää täällä luuhaaminen.
Hyvää tekisi varmaan monelle muullekin, lopetetaanko?
Kommentit (8)
mutta olet kyllä oikeassa siinä, että tällä palstalla on ilkeä meininki.
Luulen, että ne kärkevimmät kommentoijat eivät oikeasti edes ole pienten lasten äitejä vaan jostain muusta syystä palstalle eksyneitä tai sitten sen ikäisiä, että ovat jo pikkulapsiajan unohtaneet.
Jossain vaiheessa varmaan taas alkavat samat vanhat jutut tympiä ja pidän kuukauden, parin breikin, niin kuin aina välillä.
kun siellä sentään ollaan tekemisissä sellaisten kanssa jotka oikeasti tuntee
tämä on ensimmäinen järjellinen ketju jonka olen täällä lukenut. oon kauhuissani seurannut itseäni sivusta siitä lähtien kun viime viikon lopulla kävin täällä ekan kerran. oli vain tarkoitus katsoa, ovatko odottajat saaneet ohjeistusta synnytysten suhteen työtaistelun aikana. viimeiset raskausviikot menossa, ja olen liian alttiina kaikelle saastalle. laitan toivoni jälkipolveen. synnyttyään vie toivottavasti äitinsä ajan täysin.
vaan hyviin ketjuihin, täällä on niitäkin!
vetää joskus tälle palstalle. Olet oikeassa, tuolla muilla palstoilla on paljon fiksumpaa keskustelua, täällä tulee monesti tosiaan ankea olo.
Joo, tartun haasteeseen ja lähden just nyt..