Mitä mieltä olet 40v naisesta, joka ostaa vaatteet H&M:stä?
Työkaverini (10 v vanhempi minua) pukeutuu H&M-vaatteisiin jopa töissä (?!). Minä, 30v, olen jo siirtynyt Tommy Hilfiger-, Burberry -ym. linjaan ja työkaverini tyyli mietityttää.
Mitä teille tulee tuosta mieleen?
Kommentit (34)
mitähän työkaverini minusta ajattelee
av:lainen 47v.
Ei näillä lähihoitajan palkoilla ole varaa burbereihin tai hilfinkereihin.
Minulla on kyllä mielipide sinusta.
kyllä hennesistäkin saa ihan siistejä vaatteita.
jos ostaa ihan vaan suoria housuja, neuleita, sukkia yms. Mutta joo joskus kun näkee " vanhuksia" , jolla HM:n viimesimmät releet päällä ja rihkamat kaulalla, niin väkisinkin tulee mielee, jäiköhän ko. henkilö lapsuudessaan jostain paitsi tai onko muuten vain naurettava.
minulla on kyllä mielipiteitä sinusta.
:)
AP, tiedän myös MONIA jotkä käyttää esim onlyn farkkuja 40v ja se vasta nuoriso kauppa on
Voisko joku teistä nuoremmista diilata? kysyy 35v
äitini 53-v ollaan HM:n kansa-asiakkaita. Ei siellä pelkkiä " Pissisvaatteita" ole, vaan ihan siistejä perusvaatteita, ja edullisesti. Itse ostan sieltä lähes kaikki perus t-paitani, alustopit ja sukat jne.
Minä 40 vee ostan sitä mitä lystää. Oli sitten H&M, Rils, Andiata, Lindex, Vero Moda tai mikä lie. Tosin sekä Burberryt että Tommy Hillfigerit kierrän kaukaa =), koska molemmat ovat mielestäni ah-niin-totaalisen-ylihinnoiteltuja vaatteita, joiden ainoa tarkoitus on vilkuttaa, että " hei, mulla on rahaa, mä voin ostaa tällaista" .
Kultaseni: kehitypä vielä hitusen ja osta vaatteita, jotka eivät kilju... Rahalla saa niitäkin. Trust me.
Vuodesta toiseen saman nakoisia vaatteita.
must, kertonee jotain ap:sta. Teinarille suon sen, että hänelle on tärkeää merkit jne, kun on vielä niin epävarma omasta tyylistään. Kyllä minäkin teininä halusin joitain tiettyjä merkkejä, kuten MicMac, sitä alle nelikymppiset eivät taida edes muistaa...
Jos ap:lla todella on paljon rahaa niin ostele vaan ylikalliita vaatteita. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne, jotka ostelevat itsensä tiukille luottokortit paukkuen merkkivaatteita ja tinkivät sitten oikeasta elämästä.
Anoppikin on nuorekkaampi kuin sinä burberryinesi. Ostelee h&m neuleita, suoria housuja ja ei näytä pissikseltä.
näyttää paremmalta kuin sinä vaikka vaatteet ovatkin h&m:stä. Sä et voi ostaa tyyliä. Sulla joko on sitä tai ei. Ja sulla ap näköjään se puuttuu. NYYH!
miten sen nyt nätisti ilmaisisi? Lihavuoria. Burberryhuivi kiedottuna paksuun kaulaansa. Toki poikkeuksia löytyy. Hoikka ihminen tietää näyttävänsä hyvältä vaikka siinä H&M neuleessa
Mitäs outoa siinä? Siellä on ihan normaalejakin vaatteita, ei pelkästään teinirimpsuja
mutta näytän lähes nelikymppiseltä jo.
Mullekaan ei myyty Henkkamaukassa viimeksi mitään, näytin henkkarini, todistelin että vastahan yli 40 v. Madonnakin kamanjoi liikeketjussa yms. - ei auttanut! Lastenvaatteita kokoon 120 cm saakka saa kuulemma ostaa minkä ikäinen tahansa.
Tämä on siis yleistä!??
Siksi, ettei pääse kiertään ikäsääntöä netin kautta tilaamalla!!
T. 37-v
Onko siellä joku ikäraja?
Saako Lindexillä käydä nelikymppinen?