Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet 40v naisesta, joka ostaa vaatteet H&M:stä?

Vierailija
20.11.2007 |

Työkaverini (10 v vanhempi minua) pukeutuu H&M-vaatteisiin jopa töissä (?!). Minä, 30v, olen jo siirtynyt Tommy Hilfiger-, Burberry -ym. linjaan ja työkaverini tyyli mietityttää.

Mitä teille tulee tuosta mieleen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä joku ikäraja?

Saako Lindexillä käydä nelikymppinen?

Vierailija
2/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän työkaverini minusta ajattelee

av:lainen 47v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on yli 40

Vierailija
4/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä lähihoitajan palkoilla ole varaa burbereihin tai hilfinkereihin.

Minulla on kyllä mielipide sinusta.

Vierailija
5/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hennesistäkin saa ihan siistejä vaatteita.

Vierailija
6/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostaa ihan vaan suoria housuja, neuleita, sukkia yms. Mutta joo joskus kun näkee " vanhuksia" , jolla HM:n viimesimmät releet päällä ja rihkamat kaulalla, niin väkisinkin tulee mielee, jäiköhän ko. henkilö lapsuudessaan jostain paitsi tai onko muuten vain naurettava.

Vierailija
7/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavat hyvää hakupalkkaa

Vierailija
8/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kyllä mielipiteitä sinusta.

:)

Vierailija
9/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tiedän myös MONIA jotkä käyttää esim onlyn farkkuja 40v ja se vasta nuoriso kauppa on

Vierailija
10/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku teistä nuoremmista diilata? kysyy 35v

Vierailija
11/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini 53-v ollaan HM:n kansa-asiakkaita. Ei siellä pelkkiä " Pissisvaatteita" ole, vaan ihan siistejä perusvaatteita, ja edullisesti. Itse ostan sieltä lähes kaikki perus t-paitani, alustopit ja sukat jne.

Vierailija
12/34 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40 vee ostan sitä mitä lystää. Oli sitten H&M, Rils, Andiata, Lindex, Vero Moda tai mikä lie. Tosin sekä Burberryt että Tommy Hillfigerit kierrän kaukaa =), koska molemmat ovat mielestäni ah-niin-totaalisen-ylihinnoiteltuja vaatteita, joiden ainoa tarkoitus on vilkuttaa, että " hei, mulla on rahaa, mä voin ostaa tällaista" .

Kultaseni: kehitypä vielä hitusen ja osta vaatteita, jotka eivät kilju... Rahalla saa niitäkin. Trust me.

Vierailija
13/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen saman nakoisia vaatteita.

Vierailija
14/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

must, kertonee jotain ap:sta. Teinarille suon sen, että hänelle on tärkeää merkit jne, kun on vielä niin epävarma omasta tyylistään. Kyllä minäkin teininä halusin joitain tiettyjä merkkejä, kuten MicMac, sitä alle nelikymppiset eivät taida edes muistaa...

Jos ap:lla todella on paljon rahaa niin ostele vaan ylikalliita vaatteita. Kaikkein säälittävimpiä ovat ne, jotka ostelevat itsensä tiukille luottokortit paukkuen merkkivaatteita ja tinkivät sitten oikeasta elämästä.

Vierailija
15/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikin on nuorekkaampi kuin sinä burberryinesi. Ostelee h&m neuleita, suoria housuja ja ei näytä pissikseltä.

Vierailija
16/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää paremmalta kuin sinä vaikka vaatteet ovatkin h&m:stä. Sä et voi ostaa tyyliä. Sulla joko on sitä tai ei. Ja sulla ap näköjään se puuttuu. NYYH!

Vierailija
17/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen nyt nätisti ilmaisisi? Lihavuoria. Burberryhuivi kiedottuna paksuun kaulaansa. Toki poikkeuksia löytyy. Hoikka ihminen tietää näyttävänsä hyvältä vaikka siinä H&M neuleessa

Vierailija
18/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs outoa siinä? Siellä on ihan normaalejakin vaatteita, ei pelkästään teinirimpsuja

Vierailija
19/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näytän lähes nelikymppiseltä jo.

Mullekaan ei myyty Henkkamaukassa viimeksi mitään, näytin henkkarini, todistelin että vastahan yli 40 v. Madonnakin kamanjoi liikeketjussa yms. - ei auttanut! Lastenvaatteita kokoon 120 cm saakka saa kuulemma ostaa minkä ikäinen tahansa.

Tämä on siis yleistä!??

Vierailija
20/34 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, ettei pääse kiertään ikäsääntöä netin kautta tilaamalla!!

T. 37-v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä